9.8/10

Ik kreeg antwoord op mijn vragen.

Ze hebben mij goed voorgelicht met alles wat met de vloer te maken heeft

Robert

Een webwinkel die heerlijk verklikt.
Geen overbodige info maar vooral eerlijke prijzen.
Tekening van woonkamer opgestuurd voor een offerte.
Een dag later een zeer scherpe...
Een webwinkel die heerlijk verklikt.
Geen overbodige info maar vooral eerlijke prijzen.
Tekening van woonkamer opgestuurd voor een offerte.
Een dag later een zeer scherpe aanbieding in huis.
De prijs samen met het gegeven advies deden mij direct beslissen niet meer verder te zoeken.

Keurig op afroep laten bezorgen.
Dik en dik tevreden....vooral ook het advies voor de ondervloer.
We hebben 3 mm rubber tegen het loopgeluid

Erg blij met onze nieuwe vloer.

Mooie webwinkel en snel en goed advies.
Zeer scherpe prijzen.

Prima! Snelle correcte gratis levering. Goede prijs kwaliteit.

Vriendelijke adequate afhandeling. Ook bij advies vragen.

bert en wilma uit reeuwijk

Mijn ervaring is top omdat het zeer lieve en vaardige mensen zijn keurige chauffeur die komt afleveren en snelle terugkoppelingen als je wat vraagt altijd telefonisch bereikbaar en zeer behulpzaam... Mijn ervaring is top omdat het zeer lieve en vaardige mensen zijn keurige chauffeur die komt afleveren en snelle terugkoppelingen als je wat vraagt altijd telefonisch bereikbaar en zeer behulpzaam als je een vraag heb ook heb ik wat problemen gehad met wat beschadigingen aan het laminaat en dat is gekomen van de fabriek uit door het inpakken en vervoer dus had daar door meer snijafval melde dit bij jan en corine en zij hebben gelijk de fabriek gebeld en kreeg nog geen uur later het geld van een compleet pak gestort op mijn rekening dus alles bij elkaar top kwaliteit vloer en super mensen echt een aanrader voor iedereen en ga zeker terug

ja zeer vriendelijke mensen die weten waar ze over praten en onder het motto geen woorden maar daden ga zo door gr Bert en Wilma uit Reeuwijk tot de volgende keer

René van H, Pijnacker

Laminaat en een ondervloer bij Cavallo Floors besteld. Alles is soepel verlopen. E-mail contact was prettig en de bezorger was sympathiek.

Vlotte mailwisseling en sympathieke bezorger.

Willem Mulder Hoogeveen

Aanrader.. Ik stop niet snel een veer bij iemand in de r..t, Maar Cavallo Floors is een prima, betrouwbaar bedrijf.

Pas betalen bij levering. zelf de levertijd aangeven.

Wat zijn wij blij dat we met Cavallo Floors kennis hebben kunnen maken!
Een aanrader van de bovenste plank: super website met alle informatie die je maar nodig hebt.
Noem alle...
Wat zijn wij blij dat we met Cavallo Floors kennis hebben kunnen maken!
Noem alle superlatieven maar op ....
bovendien,last but not least: superscherpe prijzen ? !
Familie Breunissen, hartelijk bedankt en nog veel succes met jullie bedrijf in de toekomst.

De Palm

Wat een ongelooflijke top service!! Heel persoonlijk, denken mee en zullen alles op alles zetten om aan je wensen tegemoet te komen!

Heel persoonlijk en meedenkend!

Tim, Wageningen

Prettig persoonlijk contact. goede service

prettig persoonlijk contact. goede service