9.8/10

Hans uit Zeddam

Prima contact, kwalitatief goed en juist geleverd.

Roderick Schipper te Rosmalen

Naar tevredenheid. Aankoopproces ging goed, daarna de nazorg ook. We hadden problemen met de vochtigheid van onze nieuwbouwwoning. Hierdoor is het leggen meerdere keren verschoven. Hier hebben we... Naar tevredenheid. Aankoopproces ging goed, daarna de nazorg ook. We hadden problemen met de vochtigheid van onze nieuwbouwwoning. Hierdoor is het leggen meerdere keren verschoven. Hier hebben we goed over kunnen overleggen, samen met de legger John van VDA stoffering. De vloer ligt er nu een maand in.

Goede prijs-kwaliteit. Kennis van zaken, goed advies en problemen (buiten hun schuld om) goed opgelost.

R Van Burgsteeden Barneveld

Echt een top bedrijf! Vanaf het moment van uitzoeken tot aan wanneer de vloer geleverd werd super service!!

Duidelijk, goed bereikbaar, top service

JP. Utrecht

Erg snel gereageerd in nb de bouwvak en binnen een dag een voorraad geleverd!
Aanrader
Bedankt!

Correct. Snel. Duidelijk. Beleefd en gezond gretig

Esther, Diemen

Vanwege de goede prijs en positieve reviews kwam ik terecht bij Cavallo Floors. Ik ben hartelijk ontvangen in de showroom aan huis in Wageningen en door het hele proces altijd duidelijk... Vanwege de goede prijs en positieve reviews kwam ik terecht bij Cavallo Floors. Ik ben hartelijk ontvangen in de showroom aan huis in Wageningen en door het hele proces altijd duidelijk geïnformeerd. Communicatie verliep altijd soepel en snel. En met het eindresultaat ben ik meer dan tevreden. Ze hebben de hele vloer voor mij uit handen genomen; het egaliseren, het leggen van de verlijmde PVC visgraat vloer en de plinten. Het is ontzettend mooi geworden!!

Duidelijke website, goede prijs, prettige communicatie. Echt super!

Michael Beute, Leiden

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Levering is erg goed en snel, contact was ook heel fijn. En hebben kwalitatieve betaalbare vloeren met leuke aanbiedingen.

Communicatie, aanbod en aanbiedingen

Roy

Vanaf het eerste contact, zeer vriendelijk geholpen door de eigenaresse. Gistermiddag werd de vloer geleverd door een uiterst vriendelijke en behulpzame bezorger! Hulde!

Snelle levering en snel en correct antwoord op vragen.

Pascal Van Dam ...veghel

Top bedrijf....netjes geleverd...

afspraken netjes nakomen...echt dat vindt ik top

Top. Klantvriendelijk en service ++

Duidelijk gemotiveerd om beste te doen voor klant. Zo snelle levering!