Hollander

Prima Alles uitgevoerd zoals besproken

Duidelijkheid

Mark Wuestman

Mooi kleinschalig bedrijf met goede uitleg en service. Je kan merken dat ze hier gewoon willen dat alles goed gaat en zorgen dan ook voor een optimale informatievoorziening. Wij hebben een mooie... Mooi kleinschalig bedrijf met goede uitleg en service. Je kan merken dat ze hier gewoon willen dat alles goed gaat en zorgen dan ook voor een optimale informatievoorziening. Wij hebben een mooie nieuwe PVC vloer van ze. Eerder ook al een mooie laminaatvloer geleverd gekregen. Topbedrijf dus wat staat voor het product en service.
Groeten,
Mark, Gerdien en Leah uit Laren Gld

goede uitleg, goede service en goede begeleiding met alles. Daarnaast uiteraard ook goede producten

Van Loenen

Uitstekend geholpen, afspraken goed nageomen

heldere comminicatie

L. Hagemeijer

Helemaal top! Prettige omgang, ze denken echt met je mee en superblij met het resultaat!! Echt een aanrader!

Prettige communicatie, goed bereikbaar, behulpzaam, goede kwaliteit.

Herman Rispens

Cavallo is een prettig bedrijf gebleken. De bestelling en aflevering ging makkelijk en de vloer was nog mooier dan gedacht.

Prachtige vloer voor relatief weinig geld.

Onno

Pvc vloer aangeschaft via Cavallo Floors. Vriendelijke en zakelijke benadering. Bestelling en leggen naar volle tevredenheid

Persoonlijke benadering en snelle reactie op vragen

Hans uit Zeddam

Prima contact, kwalitatief goed en juist geleverd.

Roderick Schipper te Rosmalen

Naar tevredenheid. Aankoopproces ging goed, daarna de nazorg ook. We hadden problemen met de vochtigheid van onze nieuwbouwwoning. Hierdoor is het leggen meerdere keren verschoven. Hier hebben we... Naar tevredenheid. Aankoopproces ging goed, daarna de nazorg ook. We hadden problemen met de vochtigheid van onze nieuwbouwwoning. Hierdoor is het leggen meerdere keren verschoven. Hier hebben we goed over kunnen overleggen, samen met de legger John van VDA stoffering. De vloer ligt er nu een maand in.

Goede prijs-kwaliteit. Kennis van zaken, goed advies en problemen (buiten hun schuld om) goed opgelost.

R Van Burgsteeden Barneveld

Echt een top bedrijf! Vanaf het moment van uitzoeken tot aan wanneer de vloer geleverd werd super service!!

Duidelijk, goed bereikbaar, top service