Petra

Goede service!

Wat kan beter?

Het product testen voor verzenden. Hoewel ik meteen een nieuw product opgestuurd kreeg, had het misschien voorkomen kunnen worden.

Toos

Telefoonhoes ziet er mooi en stevig uit

Wat kan beter?

Service was prima, dus heb ik geen verbeterpunten!

Anja Kinoo

Mooi design makkelijk in gebruik

Wat kan beter?

Waar je je iPad in moet insteken is redelijk hard maar het stoort niet echt

Ingrid

Het artikel; een cover voor een Ipad air 2024; is een leuke en goede cover en heeft ook een correcte prijs.

Wat kan beter?

Er was weinig info in hoeverre de verzending stond. Ineens verscheen de postbode met het pakje terwijl wij dachten dat het nog niet vertrokken was.

Jasper

Garmin-kabeltje besteld via bol.com. Zou binnen twee dagen bezorgd worden maar een week later nog niks binnen en geen indicatie wanneer het pakketje dan wel bezorgd zou worden. Klantenservice van... Garmin-kabeltje besteld via bol.com. Zou binnen twee dagen bezorgd worden maar een week later nog niks binnen en geen indicatie wanneer het pakketje dan wel bezorgd zou worden. Klantenservice van Case2Go gebeld en deze stuurde direct een nieuw kabeltje op, die ik de volgende dag in huis had. Tegelijkertijd met het nieuwe kabeltje kwam echter ook het (blijkbaar verdwaalde) pakketje van bol.com nog binnen, een week nadat deze uiterlijk bezorgd had moeten worden. Opnieuw klantenservice gebeld met de vraag of ik het tweede kabeltje nog terug moest sturen maar dat hoefde niet. Kabeltje zelf werkt overigens ook prima. Topservice!

Wat kan beter?

Communicatie met bol.com / PostNL.

Carla

Snel bezorgd en de garminhorlogeverloopstekker werkt prima!

niks

Michel

Wat kan beter?

Geen opmerkingen, Tot nu toe tevreden

Luc Tutenel

Vlotte webshop, keurig verpakt, snel geleverd. Kortom: aangename winkelervaring.

Wat kan beter?

Misschien een procentje duurder dan mijn vorige leverancier...