ROTIER

Entreprise compétente et fiable....!

Globetrotter buitensportvoeding

Heel positief meedenken door Sanne en Louis bij mijn bestelling voor huurcontainer. Complimenten!

Schrijnwerkerij-Meubelmakerij E.T.

Twee huurcontainers besteld, vriendelijke communicatie, efficiënt, stipt op de minuut geleverd, bekwame chauffeur manoeuvreert op de cm. Propere nieuwe waterdichte containers. Uitzonderlijke... Twee huurcontainers besteld, vriendelijke communicatie, efficiënt, stipt op de minuut geleverd, bekwame chauffeur manoeuvreert op de cm. Propere nieuwe waterdichte containers. Uitzonderlijke service, een aanrader !

Thibaud Snauwaert

Zeer goed, enkel jammer dat er staat dat een refurbished container “wind- en waterdicht” zou moeten zijn. Dit is bij ons helaas niet het geval, een beetje silicone lost dit wel op.
Voor de...
Voor de rest zeer vlot en vriendelijk, wij kijken er al naar uit om onze 2de container van CARU containers te ontvangen!

js

Vlot, goede en snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding!

DHE Electrics BV

Zeer professionele aanpak, enorm klant vriendelijk en vlot geleverd.
Kortom de beste in hun VAK!!!

Tuinen Van De Maele

2de hands hier container gekocht, vlot, correct en heel vriendelijk geholpen door Axelle. Levering heel correct. 11/10, ik ben heel tevreden

BJ van Schijndel

Zeecontainer besteld voor ombouw tot woning:

Zeecontainer besteld voor ombouw tot woning:

Een week geleden had ik met Caru Containers gebeld en gemaild en ik werd meteen goed geholpen, de werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Daar waar ik in eerste instantie nog twijfelde of ik zou gaan voor een nieuwe of een tweedehands container heb ik s'avonds toch maar de knoop doorgehakt
en een tweedehands/ gebruikte 40fts High Cube container besteld. Ik heb prijzen bij verschillende partijen vergeleken en Caru is beduidend goedkoper dan
andere partijen. De afhandeling van de verkoop ging ook erg soepel en ik werd goed op de hoogte gehouden via diverse mailtjes, 3 dagen later werd de bestelde
container geleverd door transportbedrijf Kaspers, De chauffeur belde me netjes op toen deze bijna voor de deur stond, nadat we een kop koffie hadden genuttigd
had ik hem verteld waar ik hem graag gelost wilde hebben. De chauffeur heeft de container super netjes tussen 2 bomen door weten te manoeuvreren op de juiste plek.
Super werk, hij zette de container meteen op de juiste plek en waterpas, wat een held. Daarna de Zeecontainer maar eens inspecteren, damn, wat ziet die er nog goed uit.
Ik ben super blij met de Zeecontainer en de levering al met al een hele fijne ervaring, ik raad Caru Containers en transportbedrijf Kaspers zeker aan.

en zoals we hier in Brabant zeggen: Kei bedankt, mvg BJ

Micro Supply