CARSUB

Willem

Afspraken zijn goed te maken met Carsub en worden nagekomen.
Afspraken zijn goed te maken met Carsub en worden nagekomen.
Overdracht van oude naar nieuwe auto verliep niet optimaal. Studente van ophaal service was nergens van op de hoogte. Verbetering communicatie is wenselijk. Verder ontbreken alarm driehoek en vestjes.

Abels

Het is echt fijn om persoonlijk contact te hebben via de mail in een tijd waarin je steeds vaker chatbots of geautomatiseerde berichten tegenkomt. Er werd echt goed meegedacht en de levering van de... Het is echt fijn om persoonlijk contact te hebben via de mail in een tijd waarin je steeds vaker chatbots of geautomatiseerde berichten tegenkomt. Er werd echt goed meegedacht en de levering van de auto was zeer snel, zelfs met een lastminute adreswijziging van mijn kant, dus helemaal top!

Jerress

Dit bedrijf is top, alles is perfect gegaan zoals het van te voren werd aangegeven.er word heel snel gehandeld .ECHT een aanrader👌🏾👌🏾

Roy

Mijn vrouw en ik zijn echte te spreken over dit verfrissende concept ! De aanvraag tot aan rijden was letterlijk in 3 dagen gerealiseerd en de auto is werkelijk top! Super vriendelijke mensen ook .... Mijn vrouw en ik zijn echte te spreken over dit verfrissende concept ! De aanvraag tot aan rijden was letterlijk in 3 dagen gerealiseerd en de auto is werkelijk top! Super vriendelijke mensen ook . Op nog vele jaren rijden in jullie voortreffelijke auto's

Mvg Roy

Petricor

Fijne persoonlijke communicatie, goede service en duidelijk in afspraken

MEK Wonen

Goed product, persoonlijke service, flexibel en afspraak is afspraak. Ik ben fan.

Sebastiaan

Fijn en vlot contact. Goede service en een prachtige Polestar 2 voor de deur! :)

sam

Private lease beviel mij niet en de vrijheid van Carsub leek mij ideaal. Ik kon nog niet zoveel over dit bedrijf vinden buiten een aantal reviews. Ik heb ze gemailed en fijn contact gehad en daarom... Private lease beviel mij niet en de vrijheid van Carsub leek mij ideaal. Ik kon nog niet zoveel over dit bedrijf vinden buiten een aantal reviews. Ik heb ze gemailed en fijn contact gehad en daarom ook besloten een auto bij ze te nemen.

De auto is zojuist afgeleverd. Alles na afspraak en de auto ziet er goed uit en werkt naar behoren.

Overal zeer tevreden!

Evert

Prettig bedrijf met enthousiaste medewerkers. Zeer snelle oplossing bij wat afleverproblemen.

Johan

Een heel groot welverdiend compliment aan Carsub!

Een heel groot welverdiend compliment aan Carsub!

Bij Carsub houden ze van korte communicatielijnen, dat merk je aan alles. Geen ingewikkelde keuzemenu's waarbij "ga terug naar start" de enige goede optie is maar echte medewerkers die je te woord staan.
Ze staan je niet alleen te woord maar ze nemen ook uitgebreid de tijd voor je vraag / probleem en lossen het dan zo snel mogelijk of of je krijgt een uitgebreid onderbouwd antwoord.

Deze mensen snappen hoe het werkt, je bent geen nummer maar een klant en zo ervaar je ook elke vorm van contact als je met bij Carsub een auto abbonnement afsluit.

Wouter en de rest van het Team, ga zo door. Ik hoop nog lang in jullie auto's te mogen rondrijden.

Trouwens over de auto's, ik heb er nu twee mogen zien / rijden en zijn spliksplinternieuw. Worden desgewenst afgeleverd aan huis en je krijgt een korte instructie van de bezorger. Helemaal 100% in orde dit bedrijf.