CARSUB

Els

Zeer goede communicatie, ook heel tevreden met de auto en super vriendelijke heren bij de garage in Hengelo waar ik de auto heb opgehaald.

Marcel bosman

Goede service prima auto en erg hulpvaardig in alkes krijg je goede hulp zeer blij met jullie

Robert

Vriendelijke service en prima auto geleverd; top !

Raymon

Ik ben zeer verrast over de goede en vriendelijke service bij Carsub. Snel, vriendelijk en qua prijs is de kwaliteit uitmuntend. Ik wil Wouter graag bedanken voor zijn flexibiliteit en snel... Ik ben zeer verrast over de goede en vriendelijke service bij Carsub. Snel, vriendelijk en qua prijs is de kwaliteit uitmuntend. Ik wil Wouter graag bedanken voor zijn flexibiliteit en snel schakelen qua beschikbaarheid. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Daar kunnen andere car lease / verhuurbedrijven een voorbeeld aan nemen. Ook de bezorgservice was snel met een hele vrolijke vriendelijke dame. Ze nemen de tijd om vragen te beantwoorden met een vrolijke noot. Ik word hier echt blij van. Chapeaux!

P. van de Venne

Prima ervaring. Snel en vriendelijk geregeld allemaal. Afspraken werden goed nagekomen. Tip voor carsub: bied de mogelijkheid om de borg via creditcard te betalen en niet uitsluitend via IDEAL.

Roxanne

Van aanvraag tot aflevering krijgen ze van mij een dikke 10! Eerst via hun site gemakkelijk contact genomen via WhatsApp om te vragen als de auto en de kleur die wij willen op voorraad is, toen de... Van aanvraag tot aflevering krijgen ze van mij een dikke 10! Eerst via hun site gemakkelijk contact genomen via WhatsApp om te vragen als de auto en de kleur die wij willen op voorraad is, toen de aanvraag gedaan en binnen paar dagen werdt de auto netjes afgeleverd voor ons deur

Rogier Beld

Uitstekende ervaring tot nu toe! De communicatiesnelheid en manier van communiceren gaat zeer prettig.
Alles is duidelijk en zonder problemen rondgemaakt en ik ben een meer dan tevreden gebruiker.
Helaas was er een fout gemaakt bij de leverancier van de auto en was de auto dus niet schoon en niet opgeladen bij uitlevering, maar dit kan natuurlijk gebeuren. Anders had ik zeker 5 sterren gegeven!