CARSUB

AZ infratechiek

Om een heel lang verhaal maar kort te houden. Ongekend goede service en communicatie

Roberto Pattiwael

Snelle response, duidelijke communicatie, goede service

GvdL beheer

Goede service, transparant en netjes afgeleverd.

Erwin

Super snel en duidelijk! Binnen 2 dagen een nieuwe auto.

Jop Smit

Top ervaring gehad. Goede service en binnen een week een auto.

Sylvan Kunne

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij het huren van een auto via jullie maandelijks opzegbaar auto-abonnement. Jullie communicatie was... Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij het huren van een auto via jullie maandelijks opzegbaar auto-abonnement. Jullie communicatie was buitengewoon efficiënt en vriendelijk, waardoor het hele proces soepel verliep. De levering van de auto was verrassend snel en de afhandeling bij het inleveren was vlot en duidelijk. Ik ben zeer tevreden met de flexibiliteit die jullie bieden met het maandelijks opzegbare abonnement en kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met de service die jullie hebben geleverd. Hartelijk dank voor jullie professionaliteit en toewijding aan klanttevredenheid.

John Corvers

Ongelofelijk goede service, super aardige mensen , en alles tot in de puntjes geregeld!! Aanrader!

Els

Zeer goede communicatie, ook heel tevreden met de auto en super vriendelijke heren bij de garage in Hengelo waar ik de auto heb opgehaald.