Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

E. Schutte

Wij hebben een heel mooie vloer, een super lederen bank, een lederen draaistoel en een kleed gekocht en een aantal accessoires. We zijn supertevreden over alles, de meubels, de prachtige vloer... Wij hebben een heel mooie vloer, een super lederen bank, een lederen draaistoel en een kleed gekocht en een aantal accessoires. We zijn supertevreden over alles, de meubels, de prachtige vloer etc.
De verkoper in de winkel, Ed, was niets te veel om ons van dienst te zijn! De jongens van de buitendienst zijn ook allemaal even (klant)vriendelijk en werken zeer nauwkeurig. TOP!
We zijn heel tevreden en gaan weer naar Carre als we iets nodig hebben.

Geen!
Ga zo door.

Jan Kroon

Ik heb een prachtige bank gekocht in Carré en ben daar heel erg over te spreken.
Goeie service en prima geholpen!

Overzichtelijke sfeervolle winkel met een groot aanbod van kwaliteit meubels. Je voelt je welkom en thuis bij Carré.
Het personeel straalt enthousiasme uit en is ter zake kundig.

Gina van rees

Ik koop al jaren bij carré en ik vind het een geweldige winkel, een geweldige service ,zelfs als de garantie al lang verlopen is . ik bel op met een klacht en de dag erna komen ze bij je... Ik koop al jaren bij carré en ik vind het een geweldige winkel, een geweldige service ,zelfs als de garantie al lang verlopen is . ik bel op met een klacht en de dag erna komen ze bij je langs om er meteen wat mee te doen ,gezellig personeel !!! Dus ik geef carré een dikke 10

Wilma Twint

Carré heeft onze nieuwbouwwoning compleet ingericht van vloeren tot wanden; keuken; badkamer; meubels; verlichting en tot slot kwam er nog een stylist langs voor de laatste details. We zijn nu 5... Carré heeft onze nieuwbouwwoning compleet ingericht van vloeren tot wanden; keuken; badkamer; meubels; verlichting en tot slot kwam er nog een stylist langs voor de laatste details. We zijn nu 5 jaar verder en genieten nog alle dagen van onze prachtig ingerichte woning met dank aan al het personeel van Carré!

Snelle service en afhandeling

geen!