Carré Wonen en Slapen

Carré Wonen en Slapen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Carré Wonen en Slapen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Carré Wonen en Slapen met 9.2/10. Gebaseerd op 5 ervaringen.
Prijs/kwaliteitsverhouding
Nazorg/Service

Jan Kroon
Jan Kroon
Score voor Carré Wonen en Slapen:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een prachtige bank gekocht in carré en ben daar heel erg over te spreken..
goeie service en prima geholpen!.

Carré Wonen en Slapen 1 beoordeling

Overzichtelijke sfeervolle winkel met een groot aanbod van kwaliteit meubels. je voelt je welkom en thuis bij carré..
het personeel straalt enthousiasme uit en is ter zake kundig.

Gina van rees

Ik koop al jaren bij carré en ik vind het een geweldige winkel, een geweldige service ,zelfs als de garantie al lang verlopen is . ik bel op met een klacht en de dag erna komen ze bij je langs om er meteen wat mee te doen ,gezellig personeel !!! dus ik geef carré een dikke 10.

Wilma Twint

Carré heeft onze nieuwbouwwoning compleet ingericht van vloeren tot wanden; keuken; badkamer; meubels; verlichting en tot slot kwam er nog een stylist langs voor de laatste details. we zijn nu 5 jaar verder en genieten nog alle dagen van onze prachtig ingerichte woning met dank aan al het personeel van carré!.

Goed (8/10)

geen!

Score voor Carré Wonen en Slapen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service en afhandeling.

Bedrijfsinformatie

Alles op het gebied van Wonen en Slapen vind je bij Carré Wonen en Slapen in Volendam. Geniet van de mooiste woonconcepten van Carré Wonen en Slapen. Onze winkel is gelegen in de regio Volendam en omstreken.
Adres
Julianaweg 137a