Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

Reindert en Yvonne Eijk

Heel fijne meubelzaak . Betrokken en prettige medewerkers. Mooie collectie ook. Al onze meubels in onze nieuwe woning bij hen gekocht. Alles op tijd geleverd. Kortom een super zaak.

Uitstraling buiten en parkeren zou beter kunnen, maar daar moet je door heen kunnen kijken.

rené Steur

In maart hangkast besteld.De Jonge envriendelijke verkoper gaf direct duidelijk aan dat er een lange levertijd op zat.Geen beloften die later niet waargemaakt kunnen worden maar meteen een eerlijk... In maart hangkast besteld.De Jonge envriendelijke verkoper gaf direct duidelijk aan dat er een lange levertijd op zat.Geen beloften die later niet waargemaakt kunnen worden maar meteen een eerlijk verhaal.2 weken geleden netjes gebeld dat dat kast binnen was en meteen een afspraak gemaakt voor levering.2 dagen voor levering opnieuw gebeld om kort te sluiten welk tijdstip ons het beste schikte.Vandaag prompt om 9.00 stonden de mannen voor de deur.
het betreft hier vakmensen die meteen aan de gang gaan.In overleg werd de kast geplaatst en op advies van de monteurs iets anders geplaatst dan aanvankelijk bedoeld,een verbetering.Ook de bedrading van de TV en box werden meteen aangesloten en gecontroleerd of alles werkte en naar wens was.verpakkingsmateriaal werd meegenomen en alles werd spic en span achtergelaten.Wij zijn dan ook uitermate tevreden over de manier waarop dit allemaal is gegaan.Wij hebben al vakeer zaken gedaan met Carre en kunnen alleen maar lovend zijn over dit mooie bedrijf en haar jonge medewerkers.Chapeau !

P.A.M. van der Meer

Carré is een fijne winkel met goede service die zich houdt aan de gemaakte afspraken.

P. Jongert

Zeer goede service en ook de aflevering en montage was perfect verzorgd. De jongens waren heel behulpzaam. Goede ervaring met Carré.

Van Niekerk

Vriendelijk en professioneel

Niets te verbeteren

A. Buijs

Vriendelijke ontvangst en goede voorlichting. Men nam alle tijd voor ons.

runderkamp

Deskundig/vriendelijk/meedenken

bekwaam personeel/tevreden klant/ voor iedereen wat/

Familie Snoek

Wij zijn ontzettend blij met ons compleet nieuwe interieur, dat een ware metamorfose heeft ondergaan. Wij wisten niet waar te beginnen maar onze interieuradviseur Stefan heeft ons van A tot Z... Wij zijn ontzettend blij met ons compleet nieuwe interieur, dat een ware metamorfose heeft ondergaan. Wij wisten niet waar te beginnen maar onze interieuradviseur Stefan heeft ons van A tot Z geholpen om alles te realiseren. Zeer goede service en bereikbaarheid. Ook de mannen van het montageteam zijn zeer vakkundig en behulpzaam.

Carré, nogmaals hartelijk dank voor alles.

Familie Snoek

J.Tol

Hele goede service

Kees

Goede ervaring. Men neemt de tijd voor de klant

n.v.t