Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

Mandy

Mede dankzij Carré is het gelukt om van onze woning een droompaleis te maken. Dank voor het goede advies en de snelle levering!

Dirk

Volledige woning laten stofferen, van slaapkamers tot woonkamer. Laten adviseren door John, zeer geduldig en denkt mee. Al met al een top bedrijf van A tot Z, keuken bij KEX gekocht ( zitten in... Volledige woning laten stofferen, van slaapkamers tot woonkamer. Laten adviseren door John, zeer geduldig en denkt mee. Al met al een top bedrijf van A tot Z, keuken bij KEX gekocht ( zitten in hetzelfde pand), verdienen dezelfde lof. Hier kunnen de meeste bedrijven nog wat van leren. No nonsens bedrijf en afspraken worden nagekomen.

Eindcontrole op en tijdens aflevering perfectioneren.

de boer

Top bedrijf vriendelijke mensen en goede snelle service met goede communicatie

A C Snoek-Kruger

Geweldig bedrijf,hele goede service.

ik zou het niet weten.Mijn huiskamer is alles van Carre.

Petra van der Pol

Zoals altijd weer een zeer prettige ervaring

niet nodig

van haaften

Goed geholpen, in alle rust kunnen bekijken hoe of wat de mogelijk heden waren.

blijf zo door gaan

Bastian

Klantvriendelijk, goede service en perfecte levering. Bij Carré wordt je altijd goed en prettig geholpen. Men denkt met je mee en geeft goede adviezen.

Jochem Hoogland

Super fijn een echte aanrader

Ga zo door!

wil en kees broekhoff

Fantastisch!

nee alleen een bedankje!! 4 jaar na aankoop biedt Carre nog service !en komen ze gewoon repareren Medewerkers hartelijk dank

Ingrid Mol

Bij het inrichten van mijn nieuwbouwhuis ben ik super goed geholpen door interieurstyliste Lesley! In de winkel wordt echt met je meegedacht en proberen ze het eindresultaat zo mooi mogelijk te... Bij het inrichten van mijn nieuwbouwhuis ben ik super goed geholpen door interieurstyliste Lesley! In de winkel wordt echt met je meegedacht en proberen ze het eindresultaat zo mooi mogelijk te krijgen. Ik ben héél blij met al mijn mooie meubels, pvc, keuken en accessoires. Ik raad deze winkel iedereen aan.

Ga zo door!