Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

J. A. van Deursen

Voor de derde keer weer prima geholpen en keurig personeel

Hieft niet anders waren wij er niet voor de derde keer geweest

Amp krabbenbos

Geweldig wat een service
Vriendelijk geholpen door een medewerker bij het uitzoeken van een bankstel en fauteuil
De levertijd duurt lang maar dat weet je
Wij konden onze oude bank...
Geweldig wat een service
De levertijd duurt lang maar dat weet je
Wij konden onze oude bank verkopen dus gebeld met de vraag wanneer de levering zal plaatsvinden
De bank zou de volgende dag binnenkomen en de week daarop geleverd worden
Nu hoorde meneer dat wij de bank al verkocht hadden werd onze bank en fauteuil de dag erna al geleverd zodat wij heerlijk konden gaan zitten en niet nog een paar dagen op tuinstoelen te moeten bivakkeren
De bezorgers gingen voorzichtig te werk
Hebben de bank en fauteuil in elkaar gezet en al het plastic en karton meegenomen

Zo doorgaan

Krabbenbos

Geweldig

Zo doorgaan

Van Baden

Kasten die zijn geleverd en neer gezet. Fantastisch maar nog mooier was dat na enkele weken de deuren niet goed zaten. Wij gebeld. Dezelfde week kwam er nog iemand langs die het perfect heeft... Kasten die zijn geleverd en neer gezet. Fantastisch maar nog mooier was dat na enkele weken de deuren niet goed zaten. Wij gebeld. Dezelfde week kwam er nog iemand langs die het perfect heeft opgelost. Dikke 10 voor het bedrijf.

Jammer dat ze weinig lampen hadden

Rob D.

Relax fauteuil aangeschaft. Alles goed geregeld. Van verkoop tot levering.

Nvt

Chris Loef

Top service en wat een mooie winkel de keuze is ongelofelijk.

Alles is perfect

Miriam Schilder

Alles super goed geregeld van de start bij alles samen uitzoeken tot het leveren en monteren en daarna ook helpen bij de assecoires! Lesley heeft ons zeer goed geholpen en ook de mannen van montage... Alles super goed geregeld van de start bij alles samen uitzoeken tot het leveren en monteren en daarna ook helpen bij de assecoires! Lesley heeft ons zeer goed geholpen en ook de mannen van montage en iedereen eromheen zeer deskundig en vriendelijk! Samenwerking met kexx ook top! Geen vraag is teveel alles wordt snel opgelost helemaal super. Wij zijn heel blij met onze nieuwe woonkamer en keuken!

Geen alles was top!

franke

Snelle en nette aflevering

ga zo door

Tineke Steur

Het deskundige personeel bracht voor mij de rust die ik nodig had om in mijn woning door kleuren, matrialen en mooie, praktische meubels een oase van rust te creëren, die ik nodig heb.
Mijn...
Mijn woning is nu perfect in balans.
De organisatie in samenwerking met andere bedrijven werd door Carré tot in de puntjes verzorgd en alkes op schema. Een dikke 10 verdient dit team van orachtige en lieve mensen. En ze lusten graag kroketten, dus mocht je ze willen verassen dan met een kroket.
Veel liefs Tineke Steur ❤️

Fam. Veerman

Wij zijn meer dan zeer tevreden.
De samenwerking samen met kex is ons heel goed bevallen. Met alle vragen konden we continue op ze terug vallen.
En alles wat on hun macht was werdt gedaan....
Wij zijn meer dan zeer tevreden.
En alles wat on hun macht was werdt gedaan. We zijn daar zeer over te spreken. In een woord topbedrijf.

Nee, zou niet weten wat ze nog meer zouden kunnen, dan wat ze nu al doen.