Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

Jaap Out

Vandaag is na 4 maanden wachten mijn bankstel keurig afgeleverd.
Vandaag is na 4 maanden wachten mijn bankstel keurig afgeleverd.
Heb 3 keer voor het uitzoeken en bezoek aan de showroom gedaan. Ben 3 keer zeer keurig door Harm Keijzer te woord gestaan en hij heeft goed meegedacht wat mijn wensen waren. Geen opdringerig gedrag wat ik een verademing vond, tevens
kundig advies gekregen. De aflevering is perfect verlopen.

Geen , prettige zaak om te winkelen.

Fan. Mooijer

Wij hebben een PVC vloer aangeschaft wat toch wel even n dingetje was om de juiste “vloer” te vinden. Bij de fa Carré zijn wij van het begin tot het eind van dit traject heel erg vriendelijk en... Wij hebben een PVC vloer aangeschaft wat toch wel even n dingetje was om de juiste “vloer” te vinden. Bij de fa Carré zijn wij van het begin tot het eind van dit traject heel erg vriendelijk en netjes geholpen. Ook de levering was snel en netjes, maar vooral het “plaatsen of leggen” van deze vloer was en is werkelijk GEWELDIG te noemen. JACOB en Taran hebben hier een enorm stukje vakwerk geleverd. Wij zijn er heel erg blij en tevreden mee. Ga vooral zo door!

Goed geholpen, er wordt goed met je mee gedacht, voor- tijdens en na levering prima service, mooie kwalitatief hoogwaardige producten

Fam. M. Lang

Onlangs wegens een nieuwe woning 6 nieuwe eetkamerstoelen gekocht bij Carre wonen. Zoals altijd bij Carre werden we zeer goed, vriendelijk en uitvoerig te woord gestaan door een gemotiveerde... Onlangs wegens een nieuwe woning 6 nieuwe eetkamerstoelen gekocht bij Carre wonen. Zoals altijd bij Carre werden we zeer goed, vriendelijk en uitvoerig te woord gestaan door een gemotiveerde medewerker. Uiteindelijk 6 zeer mooie eetkamerstoelen aangeschaft tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Ook de bezorging en verzorging van onze aankoop werd uitstekend geregeld door Carre. Zeer tevreden !

Nauwelijks.

Koning

Zeer tevreden:
- correcte behandeling;
- deskundige uitleg en presentatie;
- naar tevredenheid thuis geleverd en in elkaar gezet.

Niet voor zover ik kan zeggen.

Simon keizer

Het bedrijf voor al u woonwensen!!! Zeer klantvriendelijk voor ieder wat wils en alles onder één dak!!! Wonen slapen keukens badkamers wc’s verder hoef je niet!! Hier vind je alles ook qua... Het bedrijf voor al u woonwensen!!! Zeer klantvriendelijk voor ieder wat wils en alles onder één dak!!! Wonen slapen keukens badkamers wc’s verder hoef je niet!! Hier vind je alles ook qua accessoires voor in je hele huis???????? En vergeet niet hoe leuk het personeel is ??

Niks aan toe te voegen ga zo door

Fam. De Koning

Geweldige zaak waar wij altijd weer terugkomen!

Sabine Bosma

Bij Carré denkt het hele team met je mee. Meerdere adviseurs hebben ons begeleid in het creëren van ons droomhuis. Van 3D ontwerp tot eindresultaat. Wij willen in het bijzonder Will, Tom en Harm... Bij Carré denkt het hele team met je mee. Meerdere adviseurs hebben ons begeleid in het creëren van ons droomhuis. Van 3D ontwerp tot eindresultaat. Wij willen in het bijzonder Will, Tom en Harm graag bedanken voor de uitstekende service!!

Nellie en Jan Kool

Wij hebben een nieuw wandmeubel aangeschaft en laten installeren. De levering was veel sneller dan verwacht en de installatie en levering is goed verlopen. Dit werd echt door vakmensen uitgevoerd,... Wij hebben een nieuw wandmeubel aangeschaft en laten installeren. De levering was veel sneller dan verwacht en de installatie en levering is goed verlopen. Dit werd echt door vakmensen uitgevoerd, die rustig maar gestaag verder gingen

Dit is allemaal goed verlopen dus geen echte verbeter tips. We hopen dat de rest van onze meubels ook snel geleverd zullen worden

Fam. van Kampen

Topbedrijf!

Geen. Vooral zo doorgaan...