Uitstraling Showroom

Bos

Slecht

Beter garantie

Reactie Carré Wonen en Slapen:

Ondanks dat we het absoluut niet met elkaar eens zijn is het jammer
dat U niet akkoord kunt gaan met het in onze ogen goede voorstel.

Familie Bermon

Wij hebben Carre Wonen als zeer vriendelijk en goede service ervaren. Alles is mogelijk en goede en snelle afhandeling. Wij willen Carre Wonen dan ook enorm bedanken voor alles.?

Carré Volendam

Heel vriendelijk optreden bij het verwerken van een bestelling. Geen aanbetaling bij bestellen van bijv. 2 matrassen. Men vertrouwt de klant. Correcte afhandeling , zoals het meenemen van oude... Heel vriendelijk optreden bij het verwerken van een bestelling. Geen aanbetaling bij bestellen van bijv. 2 matrassen. Men vertrouwt de klant. Correcte afhandeling , zoals het meenemen van oude spullen.

GEEN

Fam Tol

Heel positief

Ik zou het zo niet kunnen bedenken.

H.A.Snoek

Goed advies, verkoper nam de tijd zonder opdringerig te zijn.

R. van Herrikhuijzen

Zeer goed geholpen door Ed en later door Nico. Hier is de kennis en service nog zoals je hoopt dat hij zal zijn, geweldig!

Zou het niet weten

Jessy Tol

Wij zijn heel blij met de prachtige meubels en service van Carré. Heel vriendelijk en meedenkend personeel. Er wordt ook altijd heel snel gereageerd op vragen. Carré is echt een aanrader!

Geen.

Astrid Offenberg

Een slaapkamerkast kopen als je niet van kasten houdt. Meerdere winkels bezocht, bij Carré wel 4 keer langs geweest en elke keer weer: vriendelijk, niet pushen, wel meedenken! Voor Carré gekozen en... Een slaapkamerkast kopen als je niet van kasten houdt. Meerdere winkels bezocht, bij Carré wel 4 keer langs geweest en elke keer weer: vriendelijk, niet pushen, wel meedenken! Voor Carré gekozen en op 6 juli is de kast bezorgd en in elkaar gezet. Resultaat: de kast is mooi, past perfect bij de kamer en de ruimte is optimaal benut.
Ik ben er ontzettend blij mee!

Een leuke foto van jullie team specialisten maar waar zijn de vrouwen??

Fam. Van Rees

Heel goed geholpen door Joyce! Vriendelijk en een goede service. Blij met het eind resultaat van de woning