Bevestiging van verzending en van PostNL een bericht hoe laat je de bestelling kunt verwachten. Volgende dag in huis. Keurig!

Duidelijke site, snelle levering en top service!

Top service!

D. Revier

Mijn zoon van 7 jaar wilde een nieuwe outfit voor de carnaval. Voldoende keus! Heb 2 pakken besteld.

Voor ieder wat wils.

Retourzending gratis maken. Moest 1 pak terug sturen omdat deze te klein was en ook wat tegen viel. Dit kostte mij ongeveer €10, ik vind dit geen goede service.

Stacey

Prima, mijn bestelling was erg snel binnen.
Helaas waren de zwarte ballonnen paars als ze opgeblazen waren. Hierdoor heb ik deze niet gebruikt.

Snelle service.

Ik heb vaker bestellingen geplaatst bij Carnavalsland en ik ben tevreden over de snelle levering.

Een snelle levering.
Gebeld worden als een artikel niet leverbaar is, dat stel ik zeer op prijs.

Niet van toepassing.

Johan

Altijd goed! Snelle en correcte levering

Overzichtelijk

Nvt

rock en roll

Snel en correct geleverd

alles prima geregeld

maten kloppen niet helemaal, had al een maat groter genomen, maar duidelijk nog veel te klein, dus teruggestuurd: heel jammer

Stichting Hair4Her

U reageerde snel

nee

Patty Den Boer

Goed spul voor de prijs die je betaald. Netjes en zorgvuldig verpakt en snel verzonden.

Goed verpakt en snel binnen. Goede prijs-kwaliteit

Klein minpuntje; een schrijffout op de bestelde uitnodigingen. (Stond ' your invited')

Gertjan

Goed assortiment. Snell levering, maar deel van levering kapot.

De volgende dag na bestelling werd het bestelde geleverd. Via eMail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling / verzending

We hadden 19 plastic dracula-tandjes besteld. Daarvan waren er drie bij levering kapot (plastic gebroken).
Blijkbaar was bij het inpakken niet gecontroleerd op breuk.