Slecht ik heb via jullie website wat geprobeerd te retourneren, maar geen enkele reactie gehad

Levering goed

Als je via jullie site iets probeert terug te sturen graag bevestiging of de aanvraag is ontvangen

Ansem

Op pakbon staat niets over binnen 14 dagen retourneren, dit staat alleen op de website. Dit vind ik misleidend.
Normaal kun je uitgaan van minimaal 30 dagen retour recht.
Ik was dus te...
Normaal kun je uitgaan van minimaal 30 dagen retour recht.
Ik was dus te laat en kon mijn bestelling niet meer retourneren.
Regels zijn regels was de mededeling.
Dus wees gewaarschuwd!,

?.

?.

Dennis Reinders

Ik heb een pak bij u gekocht maar 2dagen na ontvangst wou ik het pakket retouren. Maar volgens de site was dit niet mogelijk

Mooie foto's, goede informatie

Retouren en aankoop overzicht

Middelhof

Snelle levering - product valt klein

Snelle levering- snel antwoord via mail

Antwoord op vraag had wat genuanceerder gemogen. Ik had nu het idee dat er geen moeite is gedaan om werkelijk te kijken of het pak klein valt of dat ik wellicht een kleinere maat ontvangen heb. De... Antwoord op vraag had wat genuanceerder gemogen. Ik had nu het idee dat er geen moeite is gedaan om werkelijk te kijken of het pak klein valt of dat ik wellicht een kleinere maat ontvangen heb. De maten staan namelijk niet in het pak zelf maar alleen op de verpakking . Ik kreeg nu alleen als antwoord dat het pak veel was besteld in een andere maat en dat er geen klachten waren geweest tot dusver.

Nick

Vlak voor carnaval een bestelling gedaan bij Carnavalsland. 2 outfits besteld, even kijken welke de leukste was.

Wat ik wel een nadeel vond (en dat zie ik bij meerdere reviews), is dat...

Wat ik wel een nadeel vond (en dat zie ik bij meerdere reviews), is dat wanneer je onder de gratis verzending limiet komt wanneer je één of meerdere producten retourneert, je zowel de verzend- als de retourkosten moet betalen.

Dit is in dit geval € 4,75 + € 6,75 = € 11,50.

Ik begrijp dat gratis verzenden & retourneren ten koste gaan van de winst en dat het retourpercentage erg hoog is, maar dat de klant alle verzendkosten moet betalen vind ik wel veel van het goede. Jullie maken vast goede marge op deze kleding.

Volgende keer ga ik toch kijken welke online shop goedkoper is qua verzending.

Goede levering, ook een week voor carnaval. Goede klantenservice

Kijken of jullie de klant minder verzendkosten kunnen laten betalen bijvoorbeeld bij retournering.

Sjoerd de Roock

Ik had een pak voor carnaval gekocht, zag er hartstikke leuk uit. Kwaliteit is echter ondermaats, al bij het oplopen van de trap in mijn eigen huis scheurde de naad in de broek. Zal er niet weer... Ik had een pak voor carnaval gekocht, zag er hartstikke leuk uit. Kwaliteit is echter ondermaats, al bij het oplopen van de trap in mijn eigen huis scheurde de naad in de broek. Zal er niet weer kopen.

Pak komt met kledinghanger, leuk printje.

slechte kwaliteit

Evi

Snel geleverd en producten precies als op de foto.

Mee foto’s waarop de artikelen echt “aan” zijn op een persoon. Dus foto’s waarop je kunt zien hoe het er op/bij een persoon uitziet.

Emily

Slecht

Veel spullen

Spullen sturen die niet kapot zijn

Pruiken zien er niet uit

Veel te koop