Aveleijn

Assortiment winkel en online

Iets variabel in maten

Sabine Moerenhout

1ste ervaring met Carnavalsland en toppie!!!!

goede zoekfuncties

alles was duidelijk

linda

Vlotte levering

correcte levering

nihil

Elke Goossens

Zeer goede ervaring. Er waren bij bestelling wel wat problemen (bestelde items die toch niet voorradig waren), maar er was zeer goede en vlotte communicatie waardoor alles op tijd in orde kon worden... Zeer goede ervaring. Er waren bij bestelling wel wat problemen (bestelde items die toch niet voorradig waren), maar er was zeer goede en vlotte communicatie waardoor alles op tijd in orde kon worden gebracht. De medewerkers van Carnavalsland hebben echt geholpen om alles in orde te krijgen. Heel toegankelijk bedrijf waar je op kan rekenen.

Behulpzaamheid en goede communicatie naast kwalitatieve producten

fleur

Fijne en snelle levering!

producten als verwacht!

Prima en snelle service

Goede kwaliteit

Nvt

Vera Lagerwey

Prima bedrijf, snelle levering!

Snelle levering en goede service

Geen retourkosten rekenen

Diana van der Ven

Bestelde artikel stond als: "binnen twee dagen in huis". Blijkt dat het gewoon niet op voorraad was. Dit is misleiding en wettelijk verboden. Toen ik vervolgens zei dat ik mijn aankoop wou annuleren... Bestelde artikel stond als: "binnen twee dagen in huis". Blijkt dat het gewoon niet op voorraad was. Dit is misleiding en wettelijk verboden. Toen ik vervolgens zei dat ik mijn aankoop wou annuleren als het niet binnen twee dagen zou komen werd er alleen gereageerd met "het komt binnenkort". Uiteindelijk zelf moeten bellen om een daadwerkelijke levertijd te krijgen. Nét optijd binnen, maar wat een gedoe en stress. En nogmaals, bij de wet verboden. Ik bestel hier nooit meer iets.

...

Niet liegen over levertijden