Goede, duidelijke website met ontzettend veel mogelijkheden. Ook een duidelijk filmpje om te zien hoe de kleding daadwerkelijk zit.

Website is overzichtelijk en gestructureerd

Jurgen De Breuck

Zeer snelle levering.
Prima product.
Nette verpakking

Zeer snelle levering.
Prima product.
Nette verpakking

Anne Smit

Voor Oktoberfest wilde ik een dirndl. Maar geen idee hoe de pasvorm zou zijn en hoe het zou staan, dus maar 3 verschillende besteld en dan zou ik de mooiste houden. Verliep allemaal prima. Van...

Snelle reactie via de mail. Facturen prima in orde.

Retouren aanmelden via website lukte niet. Fijn als dat wel werkt. Actuele voorraad op de site; één van de dirndls die ik besteld had, bleek niet voorradig. Afhandeling retouren: een retoursticker met pakketspecifieke streepjescode die je op het pakket kan plakken is fijn voor de mensen (zoals ik) die het pakket al helemaal dicht geplakt hebben en er dan achter komen dat de pakbon er nog bij in moet.

Tommy Fuchten

Goede snelle service met top kwaliteiten producten. Een tevreden klant!

Snelle levering en goedkoop.

Nee alles is top geregeld!

Correct, snel en vriendelijk in gebruik

Liesbeth Tawaris

Heel goede ervaring zeker vaker gebruik van maken.

Vriendelijke mensen en erg behulpzaam

Even naar de retour informatie kijken. Had moeite met mijn retour aan te melden.

Via website maskers besteld. Makkelijke zoekfunctie en goede foto's & productomschrijving

makkelijk producten te zoeken

Snelle service en correcte levering. echter, onduidelijke info omtrent het retourproces. Er staat ook geen info omtrent het retourproces vanuit België

groot assortiment

duidelijkere instructies omtrent het retourneren. Best ook retourkosten verlagen. NIet interessant vanuit België waardoor ik niet meer zal bestellen

Nkv zig zag bleukes

De eerste x dat ik hier besteld heb. Vlugge levering. Goede service!