D

Jammer dat je voor retourneren moet betalen, had ook al verzendkosten betaald en er hoeft van de vele artikelen maar 1 retour omdat deze niet past. Had ook bij de service gemogen

Veel keus, snelle levering

Kostenloos retourneren

Inge

De lampjes van mijn artikel waren defect. Na een mailtje werd er meteen de juiste oplossing gevonden. Hier was ik zeer tevreden mee. Ik kreeg namelijk meteen een nieuwe en mocht zelfs het defecte... De lampjes van mijn artikel waren defect. Na een mailtje werd er meteen de juiste oplossing gevonden. Hier was ik zeer tevreden mee. Ik kreeg namelijk meteen een nieuwe en mocht zelfs het defecte artikel houden.

Denken in oplossingen, zeer flexibel

n.v.t

Nancy

Redelijk goed.

breed assortiment

helaas zaten de knoopjes op mijn pakje enorm scheef bevestigd en de choker die ik ontving was kapot.. :(

Madelon

Ik heb een leger jumpsuit gekocht, ik ben vrij klein(1,59m) en draag normaal maat 36/38, daarom had ik hier ook maar S gekocht. Deze leek wel een beetje te kort, de afstand vanaf de bovenkant tot... Ik heb een leger jumpsuit gekocht, ik ben vrij klein(1,59m) en draag normaal maat 36/38, daarom had ik hier ook maar S gekocht. Deze leek wel een beetje te kort, de afstand vanaf de bovenkant tot aan de splitsing bij de benen. Vind dit wel raar want ik ben maar 159 dus kleiner dan gemiddeld zelfs.

Duidelijk

Stond niet in de omschrijving dat deze zo kort zou zijn

Priscilla

Helemaal top

Breed asortiment

Prima service. De bestelling arriveerde snel, was goed verpakt en compleet. De kwaliteit van de producten is prima!

Groot aanbod, (redelijk) overzichtelijke website, snelle levering.

Misschien op de website wat meer specifieke categorieën toevoegen, zodat het mensen die snel iets willen bestellen nog makkelijker wordt gemaakt en er nóg minder gezocht hoeft te worden. En... Misschien op de website wat meer specifieke categorieën toevoegen, zodat het mensen die snel iets willen bestellen nog makkelijker wordt gemaakt en er nóg minder gezocht hoeft te worden. En misschien een blog toevoegen, met bijvoorbeeld tips voor hoe je je feest nog origineler/stijlvoller aan kunt kleden, of een top-5 van do's en dont's voor een verjaardag, of jubileum, of watdanook. Dat helpt niet alleen om de site binnen google hoog te houden, maar interesseert mensen die een feest willen organiseren ook echt. En de mailtjes kunnen ook ietsjes minder zakelijk, iets origineler en feestelijker. (Ik zelf kom uit de copywritershoek, dus dit soort dingen is mijn werk, vandaar.)

Elise asbroek

Ruime keuze, snelle service

Ruime keus
Veel foto's om product goed te bekijken

Anne

Bestelling van 6 euro geplaatst. Moest eigenlijk vanaf 9.95 maar met 1.95 bijbetaling werd het toch mogelijk gemaakt. Product snel binnen!

Snelle service. Ruim assortiment. Duidelijke productomschrijving.

De 1.95 is eigenlijk wel zonde omdat je ook al verzendkosten betaalt.

Gaat je niks aan

Slecht