Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Familie Lindeman

Wij bedanken de familie Stekelbos en het hele team voor de geweldige service tijdens het kopen, afleveren, en de service aan ons chalet.
Chapeau wij zijn heel tevreden.

Het oplossen van de mankementen die aan onze 5 jarig chalet waren ontstaan tijdens transport en eerder gebruik.

Wij weten geen verbeterpunten te noemen

Peter Jahn

Wir möchten uns für die gute Unterstützung vor und seit dem Kauf unseres Chalets in 2020 bedanken. Von der Beratung vor dem Kauf, der Kaufabwicklung, Lieferung und das Aufstellen des Chalets im... Wir möchten uns für die gute Unterstützung vor und seit dem Kauf unseres Chalets in 2020 bedanken. Von der Beratung vor dem Kauf, der Kaufabwicklung, Lieferung und das Aufstellen des Chalets im Recratiepark Burghorn (Schagen) - es funktionierte alles problemlos und das trotz erschwerter Bedingungen in der Coronazeit. Das Stekelbos-Team hat dafür gesorgt, dass wir uns sehr schnell in unserem neuen Chalet wohl gefühlt haben. Ihr hattet immer ein offenes Ohr für unsere kleinen Probleme und der Aussendiensttechniker kam sehr zeitnah um zu helfen. Besonders wertvoll waren auch seine Erfahrungs - Tipps, die wir wissbegierig sofort umgesetzt haben. Das unser Platz und das Chalet auch bei anderen Burghorn - Bewohner gut angekommen ist, zeigten einige Anfragen wegen Lieferant, Abwicklung und Service. Wir haben das gerne beantwortet und Euch immer voll Überzeugung weiter empfohlen.

Sehr gute Kontakte und Erreichbarkeit, Betreuung auch nach der Lieferung.

Tatsächlich keine. Macht einfach so weiter.

Biesheuvel

5 jaar geleden een chalet gekocht. Dit jaar al een nieuwe keuken MOETEN plaatsen. Vorig jaar liet het plakwerk van sommige kastdeurtjes los, nu 1 jaar verder is al het plakwerk van de deurtjes ed... 5 jaar geleden een chalet gekocht. Dit jaar al een nieuwe keuken MOETEN plaatsen. Vorig jaar liet het plakwerk van sommige kastdeurtjes los, nu 1 jaar verder is al het plakwerk van de deurtjes ed los. Schande. Daarbij zijn de stopcontacten doorgelust en zit de keuken met nietjes aan elkaar. Geen schroeven maar nietjes. Hoe goedkoop wol je het hebben. Ook laten de strips aan het plafond los. Kortom een hoop geld, voor ZEER slechte kwaliteit. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen. Een grote miskoop.

Gebruik betere materialen.

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Goedemiddag familie Biesheuvel,
Goedemiddag familie Biesheuvel,
Bedankt voor uw bericht. Jammer te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben echter geen service/garantie aanvraag van u ontvangen. Hierdoor hebben wij geen kans gekregen om dit voor u op te lossen. De kastdeurtjes kan ik namelijk onder garantie nog laten vervangen. Wij proberen het namelijk altijd naar wens op te lossen voor onze klanten, echter moeten wij het dan wel weten.
Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.
Fietje Stekelbos

Edgar Tromm

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe caravan, de goede service en nazorg. En uiteraard jullie vermogen om een groot probleem (wat niet jullie schuld was) binnen de kortst mogelijke tijd op te... Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe caravan, de goede service en nazorg. En uiteraard jullie vermogen om een groot probleem (wat niet jullie schuld was) binnen de kortst mogelijke tijd op te lossen.

Meedenkend, oplossing gericht.

Frans Oudshoorn

Veel te bekijken

Gebruik één zakelijk emailadres voor alle digitale communicatie naar klanten; was soms verwarrend.

Camping De waay

Goede prijs kwaliteit verhoudingen en afspraak is afspraak.

Ze nemen ruim de tijd om alles te laten zien.
Fijne samenwerking.
What you see is what you get!

Ja, verhuis iets dichter naar Gelderland hahahaha

René en Angelique van der Sanden

Topservice! Vakmensen die luisteren en met je meedenken

Goede communicatie, meedenkend, komt afspraken na

siebe de boer

Zeer fijn bedrijf vriendelijk personen

ze dringen je niets op maar geven je goed advies

niks te verbeteren

Familie Grimbergen

Echt een super fijn bedrijf zeer goede service en vlotte afhandeling als er problemen zijn.

Service en kwaliteit

Rene Savonye

Begin dit jaar een nieuw chalet besteld. Zou geleverd worden in juni. Een paar weken later werd ik gebeld dat er misschien een tweedehands chalet van 1 jaar oud beschikbaar zou komen van precies... Begin dit jaar een nieuw chalet besteld. Zou geleverd worden in juni. Een paar weken later werd ik gebeld dat er misschien een tweedehands chalet van 1 jaar oud beschikbaar zou komen van precies hetzelfde type als dat ik besteld had. Dan zou ik niet tot juni hoeven wachten. Stekelbos denkt echt met je mee.
Toen het chalet geleverd was, bleek dat er op twee plaatsen aan de buitenkant schade zat en er geen matras op het bed in de slaapkamer lag. Ik heb ze daar een mailtje over gestuurd en kreeg een paar uur later dat ze dat ook hadden gezien en het zouden oplossen. Vandaag ben ik gaan kijken en chalet zag er als nieuw uit en een splinternieuw matras op het bed.

Bedrijf is goed bereikbaar, ook buiten 09:00-17:00 en in het weekend. Afspraken worden 100% nagekomen. Super service, óók als je alles al hebt betaald.

Dit is een verplicht veld om in te vullen, maar ik kan niets bedenken.