Offerte

Eylard van Hall

Service

Ga zo door

R.Hout beverwijk

Zeer tevrede met dit bedrijf bij problemen word het snel opgelost

Goede service en nazorg bij problemen

Marange

Lomp bedrijf

Geen idee.

Beter communiceren en wat uitgebreider en sympathieker communiceren.

Frank Flosbach

Thank you very much Stekelbos for our new chalet!

Very friendly and competent staff, very good advice and in total uncomplicated process

Proper handover is important and somehow difficult because external service providers are also involved in the process.

Gerard en Marga Verheij

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Duidelijk met de verkoop. Komen alle afspraken netjes na. Zeer goede afspraken voor het plaatsen en stellen van de stacaravan in overleg met ons en de camping.

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Bedankt voor jullie leuke reactie! Wij wensen jullie veel plezier toe met jullie chalet! Groeten Team Stekelbos caravans.

Maurice

Zeer vriendelijke service. Professioneel

Deskundig, vriendelijk, flexibel

Nvt

Jaap Verhulst

Keurig bedrijf, zeer vriendelijke ontvangst, zeer ruim aanbod, ook in gebruikte stacaravans en chalets.

Ruim aanbod in nette gebruikte chalets en
caravans tegen zeer redelijke prijzen.

Wij zijn er alleen ter oriëntatie langsgeweest en dat was een aangename ervaring.

Peter rijpkema

Top altijd de volledige aandacht

Communicatie altijd vriendelijk begripvol

Nee volledig zo door gaan

Tiny en Aard Mak

Top management en vakmensen als personeel

Klantvriendelijk en oplossingsgericht meedenken

Geen prima zo

Rik en Marja

Wat moet je zeggen in een review van Stekelbos en het kort houden.
In deze rare tijd hebben we iets langer moeten wachten op ons chalet. Maar altijd keurig antwoord gekregen Piet en Fietje. Wat moet je zeggen in een review van Stekelbos en het kort houden.
Uiteindelijk kwam het vakteam van Stekelbos onder leiding van Ed ons chalet plaatsen, en aangezien we vrij achteraan op een smal paadje staan was dit van tevoren goed bekeken door Ed. De professionaliteit spatte er dan ook van af tijdens het plaatsen en neerzetten. Perfect samenspel tussen het team. En dan het aansluiten door Peter. Wat een positieve jongen en terzake kundig. Kortom Stekelbos een 10.
Werkelijk aan alles is gedacht, en waar ik van tevoren dacht dat ik nog veel hand en spandiensten zou moeten verrichten heeft dit team ons echt volledig ontzorgd.
Dit bedrijf is echt een aanrader mocht je een chalet/caravan willen kopen.

Zeer professioneel