Reviews

9.2 / 10
55 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Offerte
9.2/10
Deskundigheid
9.4/10
Advies
9.2/10
Medewerkers
9.6/10
Nazorg
9.2/10

55 Reviews

Familie Lindeman

10/10

Wij bedanken de familie Stekelbos en het hele team voor de geweldige service tijdens het kopen, afleveren, en de service aan ons chalet.
Chapeau wij zijn heel tevreden.

Sterke punten

Het oplossen van de mankementen die aan onze 5 jarig chalet waren ontstaan tijdens transport en eerder gebruik.

Verbeterpunten of tips

Wij weten geen verbeterpunten te noemen


Peter Jahn

10/10

Wir möchten uns für die gute Unterstützung vor und seit dem Kauf unseres Chalets in 2020 bedanken. Von der Beratung vor dem Kauf, der Kaufabwicklung, Lieferung und das Aufstellen des Chalets im... Wir möchten uns für die gute Unterstützung vor und seit dem Kauf unseres Chalets in 2020 bedanken. Von der Beratung vor dem Kauf, der Kaufabwicklung, Lieferung und das Aufstellen des Chalets im Recratiepark Burghorn (Schagen) - es funktionierte alles problemlos und das trotz erschwerter Bedingungen in der Coronazeit. Das Stekelbos-Team hat dafür gesorgt, dass wir uns sehr schnell in unserem neuen Chalet wohl gefühlt haben. Ihr hattet immer ein offenes Ohr für unsere kleinen Probleme und der Aussendiensttechniker kam sehr zeitnah um zu helfen. Besonders wertvoll waren auch seine Erfahrungs - Tipps, die wir wissbegierig sofort umgesetzt haben. Das unser Platz und das Chalet auch bei anderen Burghorn - Bewohner gut angekommen ist, zeigten einige Anfragen wegen Lieferant, Abwicklung und Service. Wir haben das gerne beantwortet und Euch immer voll Überzeugung weiter empfohlen.

Sterke punten

Sehr gute Kontakte und Erreichbarkeit, Betreuung auch nach der Lieferung.

Verbeterpunten of tips

Tatsächlich keine. Macht einfach so weiter.


Biesheuvel

2/10

5 jaar geleden een chalet gekocht. Dit jaar al een nieuwe keuken MOETEN plaatsen. Vorig jaar liet het plakwerk van sommige kastdeurtjes los, nu 1 jaar verder is al het plakwerk van de deurtjes ed... 5 jaar geleden een chalet gekocht. Dit jaar al een nieuwe keuken MOETEN plaatsen. Vorig jaar liet het plakwerk van sommige kastdeurtjes los, nu 1 jaar verder is al het plakwerk van de deurtjes ed los. Schande. Daarbij zijn de stopcontacten doorgelust en zit de keuken met nietjes aan elkaar. Geen schroeven maar nietjes. Hoe goedkoop wol je het hebben. Ook laten de strips aan het plafond los. Kortom een hoop geld, voor ZEER slechte kwaliteit. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen. Een grote miskoop.

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Gebruik betere materialen.

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Goedemiddag familie Biesheuvel,
Bedankt voor uw bericht. Jammer te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben echter geen service/garantie aanvraag van u ontvangen. Hierdoor hebben wij geen kans...
Goedemiddag familie Biesheuvel,
Bedankt voor uw bericht. Jammer te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben echter geen service/garantie aanvraag van u ontvangen. Hierdoor hebben wij geen kans gekregen om dit voor u op te lossen. De kastdeurtjes kan ik namelijk onder garantie nog laten vervangen. Wij proberen het namelijk altijd naar wens op te lossen voor onze klanten, echter moeten wij het dan wel weten.
Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Fietje Stekelbos


Edgar Tromm

10/10

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe caravan, de goede service en nazorg. En uiteraard jullie vermogen om een groot probleem (wat niet jullie schuld was) binnen de kortst mogelijke tijd op te... Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe caravan, de goede service en nazorg. En uiteraard jullie vermogen om een groot probleem (wat niet jullie schuld was) binnen de kortst mogelijke tijd op te lossen.

Sterke punten

Meedenkend, oplossing gericht.

Verbeterpunten of tips

-


Frans Oudshoorn

10/10

Prima

Sterke punten

Veel te bekijken

Verbeterpunten of tips

Gebruik één zakelijk emailadres voor alle digitale communicatie naar klanten; was soms verwarrend.


Camping De waay

10/10

Goede prijs kwaliteit verhoudingen en afspraak is afspraak.

Sterke punten

Ze nemen ruim de tijd om alles te laten zien.
Fijne samenwerking.
What you see is what you get!

Verbeterpunten of tips

Ja, verhuis iets dichter naar Gelderland hahahaha


René en Angelique van der Sanden

10/10

Topservice! Vakmensen die luisteren en met je meedenken

Sterke punten

Goede communicatie, meedenkend, komt afspraken na

Verbeterpunten of tips

geen


siebe de boer

10/10

Zeer fijn bedrijf vriendelijk personen

Sterke punten

ze dringen je niets op maar geven je goed advies

Verbeterpunten of tips

niks te verbeteren


Familie Grimbergen

10/10

Echt een super fijn bedrijf zeer goede service en vlotte afhandeling als er problemen zijn.

Sterke punten

Service en kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Geen


Rene Savonye

10/10

Begin dit jaar een nieuw chalet besteld. Zou geleverd worden in juni. Een paar weken later werd ik gebeld dat er misschien een tweedehands chalet van 1 jaar oud beschikbaar zou komen van precies... Begin dit jaar een nieuw chalet besteld. Zou geleverd worden in juni. Een paar weken later werd ik gebeld dat er misschien een tweedehands chalet van 1 jaar oud beschikbaar zou komen van precies hetzelfde type als dat ik besteld had. Dan zou ik niet tot juni hoeven wachten. Stekelbos denkt echt met je mee.
Toen het chalet geleverd was, bleek dat er op twee plaatsen aan de buitenkant schade zat en er geen matras op het bed in de slaapkamer lag. Ik heb ze daar een mailtje over gestuurd en kreeg een paar uur later dat ze dat ook hadden gezien en het zouden oplossen. Vandaag ben ik gaan kijken en chalet zag er als nieuw uit en een splinternieuw matras op het bed.

Sterke punten

Bedrijf is goed bereikbaar, ook buiten 09:00-17:00 en in het weekend. Afspraken worden 100% nagekomen. Super service, óók als je alles al hebt betaald.

Verbeterpunten of tips

Dit is een verplicht veld om in te vullen, maar ik kan niets bedenken.