Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

H. en J. Nentjes/ Den Helder

In maart een nieuw Stebo Special chalet gekocht op camping Mounewetter in Friesland. Er waren wat kleine punten maar die zijn naar tevredenheid opgelost. Erg blij met onze aankoop.

Goede service

L de Best

Chalet gekocht met Canexel latten bij Stekelbos, gebouwd door Arcabo. Na acht jaar zijn die gaan wegrotten, en Stekelbos én Arcabo geven geen thuis. Het bedrijf heeft ons in de steek gelaten, chalet... Chalet gekocht met Canexel latten bij Stekelbos, gebouwd door Arcabo. Na acht jaar zijn die gaan wegrotten, en Stekelbos én Arcabo geven geen thuis. Het bedrijf heeft ons in de steek gelaten, chalet nu nagenoeg waardeloos.

Nvt

Nazorg

Hans Kuiper

We hebben de Eurohome uit de voorraad gekocht welke drie weken later al in Oudemirdum kon worden geplaatst. Stekelbos is een prettig familiebedrijf welke ons deskundig advies gaf. Ook de aftersales... We hebben de Eurohome uit de voorraad gekocht welke drie weken later al in Oudemirdum kon worden geplaatst. Stekelbos is een prettig familiebedrijf welke ons deskundig advies gaf. Ook de aftersales en het contact verloopt prima, binnen twee weken kwam de eigen servicemonteur langs om zogezegd de laatste puntjes op de i te zetten. Fietje en Piet hebben ons daarna nog geadviseerd met betrekking tot de afwerking van de onderzijde en de ventilatie.

De Hollandse nuchterheid, communicatie en de eigen servicedienst m.b.t. de nazorg/ garantie.

Marion P. , Köln

Wir haben einem Caravan mit 3 Schlafkammern gekauft den wir nur auf den Bildern gesehen haben. Bei einem Telefonat wurde uns bestätigt das der Wagen tip top ist. 1a ohne große Beschädigungen und... Wir haben einem Caravan mit 3 Schlafkammern gekauft den wir nur auf den Bildern gesehen haben. Bei einem Telefonat wurde uns bestätigt das der Wagen tip top ist. 1a ohne große Beschädigungen und sehr sauber. Dies hat sich mehr als bestätigt.
Der Wagen ist in einem einwandfreien Zustand und wirklich top. Obwohl er schon ein paar Jahre alt ist, hat er kaum Gebrauchsspuren.
Kaufvertrag und Transport inclusive Termin wurden per email und telefonisch besprochen.
Wir sind sehr freundlich und zuvorkommend betreut worden und über jeden Schritt per email informiert worden. Wir können diesen Händler absolut empfehlen!!!!

Rückrufe werden eingehalten. Ehrliche Aussagen

J. Naaktgeboren

Sta caravan gekocht en zeer tevreden over service van dit bedrijf. Plaatsen en aansluiten zeer goed geregeld, goede en vriendelijke vaklui.

Fam Hengel

Begin januari de stebo Elegance gekocht bij Stekelbos en zijn van aankoop tot plaatsen en aansluiten
Super teverden .
Aankoop bij Jan geregeld en vakkundig geplaats / begleidt door...
Super teverden .
Aankoop bij Jan geregeld en vakkundig geplaats / begleidt door Ed.Het aansluiten van Arno ook Top.
Dikke pluim voor deze firma en zeker een aanrader.

Zeer snelle reactie op vele vragen tijdens en na aankoop.
vriendelijk en duidelijk.

Vooral zo doorblijven gaan!

Fam Hengel

Zeer vriendelijk en snelle reactie op vragen.Weten waar ze het over hebben.

Plaatsen,regelen ,reageren,vriendelijk,ongedwongen.

Leo van Klei

Bij de aankoop zeer goed behandeld en juist geinformeerd

Doen precies wat ze toezeggen en de afhandeling na de plaatsing is helemaal top ! ook de kleine problemen erna worden op een zeer juiste manier afgehandeld !

Nee , wij hebben geen verbeterpunten , de behandeling kan niet beter !

Jan van Oudheusden

zeer klantvriendelijk

ze luisteren naar de wens v d klant , echt top

kom is langs

chr.dekker

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van ons chalet, alles werd keurig gedaan volgens afspraak en de kleine probleempjes die er waren werden meteen opgelost na 1 telefoontje. Perfecte service, en... Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van ons chalet, alles werd keurig gedaan volgens afspraak en de kleine probleempjes die er waren werden meteen opgelost na 1 telefoontje. Perfecte service, en geen gezeur.

ja . een telefoontje is genoeg om het probleem op te lossen.

nee