Caravancentrum Stekelbos

Caravancentrum Stekelbos Ook benieuwd naar feedback over de webshop Caravancentrum Stekelbos? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company23
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Caravancentrum Stekelbos met 9.7/10. Gebaseerd op 23 ervaringen.
Advies
Offerte
Medewerkers
Deskundigheid
Nazorg

Uitstekend (10/10)

snelle reactie en betaling en vriendelijke en behulpzame mensen bij het ophalen van de caravan.

zeer tevreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hadden onze caravan te koop aangeboden en nog dezelfde dag reageerde dit bedrijf en wilde direct onze vraagprijs betalen.

T. de Graaf
T. de Graaf
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goed bedrijf, verleent prima service en fijn personeel.

Dhr. Willemse
Dhr. Willemse

Stekelbos heeft een geruime keuze en veel op voorraad. Bij het zoeken naar een chalet hebben wij een gedegen advies gekregen. Door de laagdrempelige en gemoedelijke sfeer voelde wij ons meteen op het gemak. Daarom vind ik Stekelbos zeker een aanrader om je goed te laten informeren. Vanzelfsprekend heb ik ook onderzoek gedaan naar andere chaletleveranciers, echter kwam ik qua advies, kwaliteit en zeker ook prijs, weer terug in Oterleek. Uiteindelijk hebben wij de chalet gevonden die perfect bij ons past. Dank daarvoor.

Had graag een kijkje willen nemen bij de bouw van de chalet. Echter was de chalet al reeds gebouwd. Voordeel hiervan was eigenlijk dat we relatief snel de chalet konden betreden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Langere tijd hebben wij de gedachte gehad om een chalet aan te schaffen. puur om uit je dagelijkse routine te komen, dichter bij de natuur te zijn en daardoor makkelijker te ontspannen. wij wonen in de randstad, dus was stekelbos al snel waar ik aan dacht bij het woord 'chalet'. samen met mijn vrouw ben ik dus gewoon een keer naar binnen gestapt en werd daar hartelijk ontvangen.

Harrold de Boer
Harrold de Boer

Leuke jonge mensen die weten waar ze het over hebben.

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hebben hier even geleden de rianto gekocht en die doet z'n naam eer aan. zijn goed geïnformeerd, prima service. .
fam. de boer, krabbendam.

Dennis
Dennis

Goede kennis

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en klantvriendelijk.

Goed (8/10)

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Uiterst geduldig en aardig personeel.

Veel beter kan (bijna) niet.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onlangs een mooie stebo gekocht en die is ondanks de krappe plaats geweldig geplaatst op de camping.

Goed (8/10)

Kundige en prettige werknemers. Blonde, jonge jongen hielp ons en deed erg zijn best.

Oterleek is een klein dorp waardoor het bedrijf vinden aanvankelijk lastig was. Maar achteraf, als je het weet, is het makkelijk te bereiken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig bedrijf met kundige en prettige werknemers. vanaf de ring van alkmaar prettig te bereiken.

A. Laan
A. Laan

Bij Stekelbos geen gladde verkooptrucs, maar een prima advies op basis van onze wensen. Goede afspraken gemaakt en geen kleine lettertjes.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn uitstekend geholpen. dit in een vriendelijke ongedwongen sfeer met veel oog voor onze wensen. prima service!.

Maikel Toorenburg
Maikel Toorenburg

Gewoon normaal ( vriendelijk )

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben onlangs hier een chalet gekocht. de plaatsing was super geregeld en de service was top!.

Nieuwdorp
Nieuwdorp

Klantvriendelijk en kundig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden. klantvriendelijk en professioneel geholpen. zeker een aanrader!.

Bedrijfsinformatie

Een tweede huis, een vakantiewoning, een lekkere plek voor het weekend: een stacaravan of een chalet is zo gek nog niet! Kwaliteit en betrouwbaarheid zijn eerste vereisten voor onbezorgd vakantieplezier. Stekelbos caravans biedt die kwaliteit en betrouwbaarheid.
Adres
Dorpsstraat 13