Offerte
Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Nazorg

Onlangs een mooie stebo gekocht en die is ondanks de krappe plaats geweldig geplaatst op de camping.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Uiterst geduldig en aardig personeel.

Veel beter kan (bijna) niet.

Prettig bedrijf met kundige en prettige werknemers. Vanaf de ring van Alkmaar prettig te bereiken.

Kundige en prettige werknemers. Blonde, jonge jongen hielp ons en deed erg zijn best.

Oterleek is een klein dorp waardoor het bedrijf vinden aanvankelijk lastig was. Maar achteraf, als je het weet, is het makkelijk te bereiken.

A. Laan

We zijn uitstekend geholpen. Dit in een vriendelijke ongedwongen sfeer met veel oog voor onze wensen. Prima service!

Bij Stekelbos geen gladde verkooptrucs, maar een prima advies op basis van onze wensen. Goede afspraken gemaakt en geen kleine lettertjes.

Diana Toorenburg

We hebben onlangs hier een chalet gekocht. De plaatsing was super geregeld en de service was top!

Gewoon normaal ( vriendelijk )

Nieuwdorp

Zeer tevreden. Klantvriendelijk en professioneel geholpen. Zeker een aanrader!

Klantvriendelijk en kundig

R. Krul

Vriendelijk, innovatief en vernieuwend

Eerlijke en open afspraken. Geen poespas! We werden geholpen door Jan. Een leuke jonge jongen die kennis van zaken heeft. Ongedwongen sfeer en groot aanbod.

Voor mij als rasechte amsterdammer was het niet in de buurt

Jelle

Schitterend, leuk familiebedrijf, gezellige jonge werknemers en een ongelofelijke fijne service. Zeer tevreden met de caravan en de plaatsing. Goed contact ook tussen de campinghouder en stekelbos.

Vooral de gezelligheid en het warme gevoel dat ik er kreeg

Niet het noemen waard

Van Leur

Wij waren op zoek naar een chalet die voldoet aan onze wensen. Wij zijn super geholpen door Fietje. Ze voelde goed aan wat we willen en heeft goed geluisterd wat wij belangrijk vinden. Uiteindelijk... Wij waren op zoek naar een chalet die voldoet aan onze wensen. Wij zijn super geholpen door Fietje. Ze voelde goed aan wat we willen en heeft goed geluisterd wat wij belangrijk vinden. Uiteindelijk hebben we een Moby gekocht. Heel blij mee!

De prijzen zijn duidelijk. Hier komt niks meer bij. Dat is bij andere bedrijven soms wel anders!

Veel verschillende chalets en stacaravans. Dit kan het soms nog lastiger maken:).

Heel fijn bedrijf. Ze nemen echt de tijd voor je.

Luisteren goed naar je wemsen

Klantvriendelijk bedrijf met goede after sales.
Noordhollandse mentaliteit. Prima bedrijf, geen gezeur.

Niet opdringerig.
Klant beslist zelf zonder druk.
Fijne, degelijke stacaravans, ruime keus en ook nog occasions tegen aantrekkelijke prijzen.

Niet.