Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Leo van Klei

Bij de aankoop zeer goed behandeld en juist geinformeerd

Doen precies wat ze toezeggen en de afhandeling na de plaatsing is helemaal top ! ook de kleine problemen erna worden op een zeer juiste manier afgehandeld !

Nee , wij hebben geen verbeterpunten , de behandeling kan niet beter !

Jan van Oudheusden

zeer klantvriendelijk

ze luisteren naar de wens v d klant , echt top

kom is langs

chr.dekker

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van ons chalet, alles werd keurig gedaan volgens afspraak en de kleine probleempjes die er waren werden meteen opgelost na 1 telefoontje. Perfecte service, en... Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van ons chalet, alles werd keurig gedaan volgens afspraak en de kleine probleempjes die er waren werden meteen opgelost na 1 telefoontje. Perfecte service, en geen gezeur.

ja . een telefoontje is genoeg om het probleem op te lossen.

nee

Mieke van dere Kroon

We zijn zeer tevreden ! Dit is een bedrijf waar men de relatie met de klant nog hoog in het vaandel heeft staan .
Je voelt ook dat men gaat voor kwaliteit en dat schept direct vertrouwen .

De verkoop afdeling is uitstekend in mee denken en inschatten wat je nu precies zoekt als klant.
De plaatsing van de caravan gebeurt door goede experts met uitstekend materiaal.
Het...
Het hele bedrijf ademt een persoonlijke benadering uit

Leo van Klei

Vriendelijk en behulpzaam bij de aankoop , en bij de plaatsing medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn en dit ook goed uitvoeren ! en gelukkig ook van een grapje houden , haha

Bij vragen over de telefoon of via de mail altijd een terug melding gehad , dit ervaar ik als zeer prettig !

Nee hoor , dit is m.i. niet nodig , zo doorgaan !

We hadden onze caravan te koop aangeboden en nog dezelfde dag reageerde dit bedrijf en wilde direct onze vraagprijs betalen.

snelle reactie en betaling en vriendelijke en behulpzame mensen bij het ophalen van de caravan.

zeer tevreden.

T. de Graaf

Super goed bedrijf, verleent prima service en fijn personeel

Dhr. Willemse

Langere tijd hebben wij de gedachte gehad om een chalet aan te schaffen. Puur om uit je dagelijkse routine te komen, dichter bij de natuur te zijn en daardoor makkelijker te ontspannen. Wij wonen in... Langere tijd hebben wij de gedachte gehad om een chalet aan te schaffen. Puur om uit je dagelijkse routine te komen, dichter bij de natuur te zijn en daardoor makkelijker te ontspannen. Wij wonen in de randstad, dus was Stekelbos al snel waar ik aan dacht bij het woord 'chalet'. Samen met mijn vrouw ben ik dus gewoon een keer naar binnen gestapt en werd daar hartelijk ontvangen.

Stekelbos heeft een geruime keuze en veel op voorraad. Bij het zoeken naar een chalet hebben wij een gedegen advies gekregen. Door de laagdrempelige en gemoedelijke sfeer voelde wij ons meteen op... Stekelbos heeft een geruime keuze en veel op voorraad. Bij het zoeken naar een chalet hebben wij een gedegen advies gekregen. Door de laagdrempelige en gemoedelijke sfeer voelde wij ons meteen op het gemak. Daarom vind ik Stekelbos zeker een aanrader om je goed te laten informeren. Vanzelfsprekend heb ik ook onderzoek gedaan naar andere chaletleveranciers, echter kwam ik qua advies, kwaliteit en zeker ook prijs, weer terug in Oterleek. Uiteindelijk hebben wij de chalet gevonden die perfect bij ons past. Dank daarvoor.

Had graag een kijkje willen nemen bij de bouw van de chalet. Echter was de chalet al reeds gebouwd. Voordeel hiervan was eigenlijk dat we relatief snel de chalet konden betreden.

Harrold de Boer

Hebben hier even geleden de Rianto gekocht en die doet z'n naam eer aan. Zijn goed geïnformeerd, prima service.
Fam. de Boer, Krabbendam

Leuke jonge mensen die weten waar ze het over hebben.

nvt

Dennis