Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Rene Savonye

Begin dit jaar een nieuw chalet besteld. Zou geleverd worden in juni. Een paar weken later werd ik gebeld dat er misschien een tweedehands chalet van 1 jaar oud beschikbaar zou komen van precies... Begin dit jaar een nieuw chalet besteld. Zou geleverd worden in juni. Een paar weken later werd ik gebeld dat er misschien een tweedehands chalet van 1 jaar oud beschikbaar zou komen van precies hetzelfde type als dat ik besteld had. Dan zou ik niet tot juni hoeven wachten. Stekelbos denkt echt met je mee.
Toen het chalet geleverd was, bleek dat er op twee plaatsen aan de buitenkant schade zat en er geen matras op het bed in de slaapkamer lag. Ik heb ze daar een mailtje over gestuurd en kreeg een paar uur later dat ze dat ook hadden gezien en het zouden oplossen. Vandaag ben ik gaan kijken en chalet zag er als nieuw uit en een splinternieuw matras op het bed.

Bedrijf is goed bereikbaar, ook buiten 09:00-17:00 en in het weekend. Afspraken worden 100% nagekomen. Super service, óók als je alles al hebt betaald.

Dit is een verplicht veld om in te vullen, maar ik kan niets bedenken.

Rene

Na contact via de website een snelle reactie en een bezoek op een locatie binnen 48 uur.

Vriendelijk en correct te woord gestaan.

nvt

Brederveld

2 jaar terug chalet gekocht en nog steeds goede service

Behulpzaam probleemoplossend en derskundig

Fam Cox

Onze nieuwe chalet is 6 januaria geplaatst. Fijn bedrijf klant vriendelijk,en komen de afspraken netjes na. Deskundig personeel, monteur Ed en transportbedrijf Klop hebben transport en... Onze nieuwe chalet is 6 januaria geplaatst. Fijn bedrijf klant vriendelijk,en komen de afspraken netjes na. Deskundig personeel, monteur Ed en transportbedrijf Klop hebben transport en plaatsen van de nieuwe chalet, zeer netjes gedaan, Een paar puntjes die in de chalet niet in orden waren, en die gaan ze netjes oplossen, verder raden wij iedereen aan om met dit bedrijf in zee te gaan, voor mooie recreatie plezier.

Vriendelijk personeel en de koffie staat altijd klaar.

Tot nu toe geen de kleine puntjes in de chalet moet nog opgelost worden, producten moet uit de fabriek uit het buitenland komen, daar moeten we op wachten,

Hoogendijk

Wij hebben in juni een chalet gekocht, is 3 december geplaatst Strandcamping Terhorne in Friesland, erg tevreden alles snel en prima verlopen.

Prima en snelle aflevering

A. Catsburg

Wij hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Korte lijnen, duidelijkheid, zeer klantvriendelijk.

BRLF

Zeer vriendelijk en goede uitleg

ze weten waar ze over praten en geen lul smoesjes

N.V.T

Van dijk

Erg plezierig

Service

Fam Timmer

Na 4 jaar nog steeds uitstekende dienstverlening en garantie op werkzaamheden die bij andere chalet bedrijven niet als garantie en service worden gezien. Tevens binnen twee dagen een onderdeel via... Na 4 jaar nog steeds uitstekende dienstverlening en garantie op werkzaamheden die bij andere chalet bedrijven niet als garantie en service worden gezien. Tevens binnen twee dagen een onderdeel via de bode in huis. Een bedrijf dat ik van harte aan kan bevelen. Bij de laatste werkzaamheden aan mijn chalet liep de monteur nog even om mijn chalet heen en zag een buitenland die enigszins was vervormd door vermoedelijk een te heet geworden lamp. Hij gaf dit door en ik kan bij een willekeurig bedrijf een lamp uitzoeken en de nota inleveren. Kortom alle lof en complimenten voor de firma STEKELBOS.

Uitstekende service en uiterst vriendelijk bij vragen, zowel via de mail als telefoon.

Kan ik niet bedenken

Fam. Bultema

Zeer goed geholpen

Hebben de problemen met onze chalet keurig opgelost