Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg

Tiny en Aard Mak

Top management en vakmensen als personeel

Klantvriendelijk en oplossingsgericht meedenken

Geen prima zo

Rik en Marja

Wat moet je zeggen in een review van Stekelbos en het kort houden.
In deze rare tijd hebben we iets langer moeten wachten op ons chalet. Maar altijd keurig antwoord gekregen Piet en Fietje. Wat moet je zeggen in een review van Stekelbos en het kort houden.
Uiteindelijk kwam het vakteam van Stekelbos onder leiding van Ed ons chalet plaatsen, en aangezien we vrij achteraan op een smal paadje staan was dit van tevoren goed bekeken door Ed. De professionaliteit spatte er dan ook van af tijdens het plaatsen en neerzetten. Perfect samenspel tussen het team. En dan het aansluiten door Peter. Wat een positieve jongen en terzake kundig. Kortom Stekelbos een 10.
Werkelijk aan alles is gedacht, en waar ik van tevoren dacht dat ik nog veel hand en spandiensten zou moeten verrichten heeft dit team ons echt volledig ontzorgd.
Dit bedrijf is echt een aanrader mocht je een chalet/caravan willen kopen.

Zeer professioneel

Corinne Broekhuizen

Prima bedrijf, fijn geholpen en alles naar wens verlopen. Ons chalet is top! Wat zijn we er blij mee. Bedankt voor alles.

We moesten verloopstukken hebben voor de regenpijpen en ze worden gelijk opgestuurd. Dus je kan altijd op ze rekenen.

Valt niets op aan te merken.

Fam. van Schooten

Verleden jaar september een Chalet Stabilo gekocht. Op ons verzoek zou deze in september 2021 geleverd worden, maar door de brexit en Corona werd dit drie maanden later, helaas overmacht. Het Chalet... Verleden jaar september een Chalet Stabilo gekocht. Op ons verzoek zou deze in september 2021 geleverd worden, maar door de brexit en Corona werd dit drie maanden later, helaas overmacht. Het Chalet werd op 1 december geplaatst door de mensen van Stekelbos en de firma Klomp waarvoor alle waardering. De volgende dag werd alles aangesloten en een week later de onderkant dicht gemaakt. Er waren wat opstart problemen maar dat werd prima verholpen, niets was ze teveel. Alle lof. Wij raden de firma Stekelbos dan ook aan een ieder die overweegt een stacaravan of Chalet te kopen.

Alle afspraken worden op tijd nagekomen en prima opgelost

Geen. Ga zo door

Terbeek

Super slechte ervaring, onbetrouwbaar!

Liegen en bedriegen

Teveel om op te noemen

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Goedemiddag mevrouw Terbeek,
Goedemiddag mevrouw Terbeek,
Bedankt voor uw recensie. Echter bent u bij ons niet bekend in ons systeem, wij willen graag weten wat uw klachten zijn, dan kunnen wij er iets aan veranderen. Het is voor ons nu erg onduidelijk, zeker omdat wij geen eerdere communicatie met u kunnen terugvinden. Is dit wellicht een foute recensie geweest? Alvast bedankt voor uw verdere uitleg.
Met vriendelijke groeten,
Fietje Stekelbos
Stekelbos caravans

A Hessels

Wij gingen kijken naar een tweedehands caravan voor onze zoon wij konden geen goede maat vinden 850×350 maar welgeslaagd bij stekelbos op advies van Piet hebben wij een Europa Azure gekocht wij zijn... Wij gingen kijken naar een tweedehands caravan voor onze zoon wij konden geen goede maat vinden 850×350 maar welgeslaagd bij stekelbos op advies van Piet hebben wij een Europa Azure gekocht wij zijn zeer tevreden in juli 2021 is onze caravan geplaats op Terschelling Zeer vakkundig Net personeel Het is een aanrader Fam Hessels

Afspraken komen ze na

Vlug Rene

Firma Stekelbos is een betrouwbaar en goed service gericht bedrijf.
Firma Stekelbos is een betrouwbaar en goed service gericht bedrijf.
Na aanleiding van de verkoop van ons Chalet ivm herinrichting van de camping is na bezichtiging in maart 2021 de inkoop in Oktober 2021 perfect afgehandeld.
Onze complimenten aan deze Firma Stekelbos.

Komen 100% de afspraken na , en correcte afhandeling van het traject.

Nee , ga zo door.

Wouter Kamerbeek

We hebben op aanraden van iemand voor de firma Stekelbos gekozen ,nou moet zeggen geen spijt van die tip .Echt een bedrijf dat die het zegt , het ook doen prima service, goed(mail) contact We hebben op aanraden van iemand voor de firma Stekelbos gekozen ,nou moet zeggen geen spijt van die tip .Echt een bedrijf dat die het zegt , het ook doen prima service, goed(mail) contact
Een mooie chalet gekocht , iedereen op de camping was er weg van ,ook van de indeling van de ruimte .Wij zijn er erg blij mee.

De afspraken na komen , perfect.

Nee die zijn er niet ,kan niet beter.

van der post

Hele vriendelijk geholpen

Goede informatie

Wij zijn heel tevreden

Familie Rentenaar

Na zeer lang wachten is onze chalet geleverd . De chauffeur van de firma klomp is echt een topper . Wat een vakman . Ook Eddy en zijn collega hebben de chalet van 12 bij 4 keurig op zijn plek gezet... Na zeer lang wachten is onze chalet geleverd . De chauffeur van de firma klomp is echt een topper . Wat een vakman . Ook Eddy en zijn collega hebben de chalet van 12 bij 4 keurig op zijn plek gezet . De volgende dag heeft de installateur alles perfect aangesloten . Na heel veel stress heeft het personeel er alles aan gedaan om ons weer in een positieve move te krijgen . uiteindelijk zijn we zeer blij met onze aankoop en hopen er nog lang van te kunnen genieten.

Geweldige levering

Communicatie kan beter .Dit voorkomt een hoop frustratie

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Goedemorgen familie Rentenaar. Bedankt voor jullie bericht. Wij wensen jullie, ondanks de vertraging, veel plezier en geluk toe met jullie chalet. Groeten Fietje Stekelbos