Offerte
Medewerkers
Nazorg

Familie Lindeman

Team stekelbos,
Bedankt voor de service aan onze chalet.
We zijn zeer tevreden.
Chapeau.
Familie Lindeman

Enorme goede service

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Beste familie Lindeman, Bedankt voor jullie leuke bericht! Groeten, Team Stekelbos caravans

Bianca en Alwin

Geweldige service, prima chalet

Service, snelheid en mooi product. Ook behulpzaam en meedenkend

Dank voor jullie review Bianca en Alwin! Groetjes, Fietje

Fam. Buis

Prima service,ook nog na een paar jaar

Problemen worden snel opgelost

Geen,ga zo door

n v t

Nog geen ervaringen

100

kan nog komen

B. Van der Pluijm

Zeer slechte kwaliteit caravan. Nieuwe caravan binnen 5 jaar veel mankementen zoals; dak moet vervangen worden, folie kastjes laat los geiser kapot, raamhendels defect en nog meer kleine... Zeer slechte kwaliteit caravan. Nieuwe caravan binnen 5 jaar veel mankementen zoals; dak moet vervangen worden, folie kastjes laat los geiser kapot, raamhendels defect en nog meer kleine mankementen. Service is zeer slecht omdat garantie is verlopen na 2 jaar. Je moet het zelf maar uitzoeken zij doen helemaal niets voor je, sturen je door naar dure bedrijven. Kortom geen aanrader om daar een caravan te kopen. Onvriendelijk en niet klantgericht.

Echte service door te komen met goede oplossing zodat iedereen tevreden is.

Goedemorgen mevrouw Van der Pluijm,
Goedemorgen mevrouw Van der Pluijm,
Uw heeft een tweedehands chalet gekocht bij een particulier van 8 jaar oud waarvan u wist dat er mankementen waren, dus niet 5 jaar oud zoals u refereert. Ondanks dit bent u toch overgegaan tot koop. U heeft dus het chalet gekocht 'zoals gezien', dit is altijd zo bij particuliere verkopen. Nu probeert u ons als bedrijf aansprakelijk te stellen, u had dit onderling met de verkopende partij dienen te regelen toen u het kocht. Daarnaast heb ik u geprobeerd te helpen via de mail en eerlijk antwoord gegeven. Ik heb u zelfs nog een vergoeding overgemaakt om u een beetje tegemoet te komen. Zelfs dat is niet voldoende voor u. U wilt iets wat niet realistisch is. Met vriendelijke groet, Fietje Stekelbos

Visser

Perfect Dinsdag gekocht Woensdagochtend al gebracht.

duidelijk

Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Uw recensie is positief, alleen de eindbeoordeling niet :).
Wilt u deze nog aanpassen, alvast bedankt!
Groeten, Fietje Stekelbos

Joke en Anneke

Op 31 mei is ons nieuwe chalet op Ameland door zeer vakkundige heren geplaatst, nadat ze eerst onze “oude” ingeruilde stacaravan van de staanplaats gehaald hadden. De aansluitingen moesten gedaan... Op 31 mei is ons nieuwe chalet op Ameland door zeer vakkundige heren geplaatst, nadat ze eerst onze “oude” ingeruilde stacaravan van de staanplaats gehaald hadden. De aansluitingen moesten gedaan worden door de plaatselijke installateur en daarna begon het grote genieten!
We kwamen wel wat mankementjes tegen, maar na telefonisch- of mailcontact, werd dit snel opgelost. Als we het zelf konden uitvoeren werden de benodigde materialen per post opgestuurd. De andere zaken, b.v. regenpijpen, werden verzameld en daarvoor werd een afspraak gemaakt (monteur Arno). Deze heeft zeer vakkundig werk geleverd en heeft ook handige tips gegeven. Je kunt merken dat hij veel ervaring en hart voor de zaak heeft.
Dus prima bedrijf met zeer vakkundige, vriendelijke en betrokken medewerkers.

Vakkundig en vriendelijk. Komen afspraken na.

Geen.

Goedemorgen familie Hoekstra,
Bedankt voor jullie leuke en enthousiaste review!
Wij wensen jullie heel veel geluk toe in jullie chalet op het prachtige Ameland!
Groeten, Team Stekelbos

Melvin en Jill

We hebben een chalet besteld bij Stekelbos, toen kregen we te horen dat de levertijd best wel lang was (9 maanden vanaf het moment van bestellen). Dat was een kleine tegenvaller we hadden gehoopt op... We hebben een chalet besteld bij Stekelbos, toen kregen we te horen dat de levertijd best wel lang was (9 maanden vanaf het moment van bestellen). Dat was een kleine tegenvaller we hadden gehoopt op een maand of 2a3 kwam door de corona. We waren helemaal blij dat we eindelijk konden bestellen en namen de wachttijd voor lief . Jammer genoeg had de fabriek ook niet alles op een rijtje vanwege de enorme vraag. Uiteindelijk langer dan 9 maanden gewacht en toen kwam onze stebo super plus 12x4. Vanaf dat moment kwam de kracht van de firma Stekelbos naar boven. De fabriek had het 1 en ander niet helemaal netjes afgewerkt. Maar daar weet Stekelbos wel raad mee. Afspraak maken voor een oplossing ect fantastisch gewoon geen andere woorden voor perfect. Snel handelen snel een monteur sturen geen enkel probleem. Het word geregeld en opgelost en nog in hoog tempo ook. Dank jullie wel Fietje voor de bestelling Mariëtte voor de nazorg en snelle handelen voor reparaties en natuurlijk de monteurs die ons steeds uit de brand helpen Arno en Peter nogmaals Dank toppers ga zo door een voorbeeld voor velen

Makkelijke communicatie snel handelen altijd vriendelijk

Nvt

Reactie Caravancentrum Stekelbos:

Beste Melvin en Jill, wat fijn dat jullie zo tevreden zijn! Heel goed om te horen.
Groetjes van ons allemaal.

Jacob

Top service

Communicatie

Heb ik niet

Aard en Tiny Mak

Vriendelijke en klant gericht , nazorg op eventuele gebreken worden adequate en correct aangepast of verholpen.

In oplossingen denken, prima service , vakmensen met een brede kennis aan ervaring.