Bezorging & Levertijd

E Hokse

degelijk materiaal

nvt

Annie Veldhuis

Bestelling en levering goed verlopen.

Geen verbeterpunten.

René van Veen

Zeer positief

Overzichtelijk productaanbod
Uitstekende kwaliteit van de geleverde producten die doe wat is beloofd

??

M. van B

Wanneer ik de kortingsbon ontvang kan ik nog meer producten kopen, tot nu toe bevalt de kussensloop namelijk zeer goed.

Na meerdere maanden nog steeds een goed product.

Verbeterpunten

Niet default inschrijven voor die nieuwsbrieven, aanvink optie maken tijdens het bestellen.

Margot Bloem

Uitstekend

Goed product, snelle levering

R Monadian

Bestellen op website gemakkelijk en snel. Aftercare zeer over te spreken.

Site + persoonlijk contact medewerkers!

Verbeterpunten

Al jaren klant van BAP Medical, zeer tevreden over de producten en na een kleine hickup zeer snel en professioneel verholpen waarbij je hoopt dat andere bedrijven dezelfde dienstverlening hebben en... Al jaren klant van BAP Medical, zeer tevreden over de producten en na een kleine hickup zeer snel en professioneel verholpen waarbij je hoopt dat andere bedrijven dezelfde dienstverlening hebben en zo met de klant meedenken.

Peter Broeke

Prijs

Anton Iken

goede afsluiting met ritsluiting

Jantien De Bruijn

Mijn eerste bestelling is snel en zorgvuldig behandeld. Bij het bestellen van een volgende hoes ivm aanschaf groter bed voor mijn dochter heb ik onterecht een bevestiging van versturen ontvangen... Mijn eerste bestelling is snel en zorgvuldig behandeld. Bij het bestellen van een volgende hoes ivm aanschaf groter bed voor mijn dochter heb ik onterecht een bevestiging van versturen ontvangen (eind december) en tot op heden heb ik de hoes nog steeds niet ontvangen. Trage reactie op mijn emails (zit min 3-5 werkdagen tussen).

Kwalitatief een heel goed product en duidelijk verminderde allergie klachten.

Verbeterpunten

Reactietijd op emails naar klantenservice. Inzicht in bezorgproces (ontbreken track en trace).

Reactie Cara C'air:

Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over de anti-allergiehoezen. Excuses voor de langere levertijd en het uitblijven van een snelle reactie op je vragen. We hebben contact met je... Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent over de anti-allergiehoezen. Excuses voor de langere levertijd en het uitblijven van een snelle reactie op je vragen. We hebben contact met je opgenomen en het probleem met de levering opgelost.