Bezorging & Levertijd
Product
Website

EJ van Werkhoven

Vraag gesteld over allergeendichte hoes voor een topper. Snel en netjes antwoord gekregen. Twee allergeendichte kussenhoezen besteld en vlot geleverd. Ook andere hoezen besteld, de hoezen van Cara... Vraag gesteld over allergeendichte hoes voor een topper. Snel en netjes antwoord gekregen. Twee allergeendichte kussenhoezen besteld en vlot geleverd. Ook andere hoezen besteld, de hoezen van Cara C'air zijn veruit van het meest prettige materiaal gemaakt!

Vlotte reactie en hoezen van fijn materiaal.

Verbeterpunten

Hoezen voor topper moeten op maat gemaakt worden, zouden eigenlijk standaard in het assortiment moeten zitten.

Afke Wanders

Scheelt direct 3/4 van de klachten met dekbedhoes, matrashoes en kussenhoes. Heel fijn!

Prima verpakt
Bezorging zoals aangegeven

Verbeterpunten

Niets om op aan te merken

Matthijs Boshoven

Prima, vlot aankoopproces.

Zeer veel informatie

Verbeterpunten

Nee ik heb niets aan te merken

Lara De Wilder

Goede kwaliteit, goede levering

Bianca Kok

Prima site en duidelijke informatie

Snelle levering. Het vertrouwde product en minder knisperig product

Kristine Kavelaars

Goed product, goede voorlichting

Kwaliteit van het product

Tine Verrue

Heel goed

Duidelijke info, makkelijke site om te bestellen, vlotte levering

Eigenlijk niet

Nicole Bosard

Heel goede product en goede service

Kwaliteit van de producten

Marieke Groen

We bestelden 2x een set hoezen, de 1e keer voor ons zelf, nadat dit goed beviel ook voor onze zoon. Zelf gelijk na 1 nacht klachtenvrij, heel bijzonder! Nu na een paar weken nog steeds! Gelijk ook... We bestelden 2x een set hoezen, de 1e keer voor ons zelf, nadat dit goed beviel ook voor onze zoon. Zelf gelijk na 1 nacht klachtenvrij, heel bijzonder! Nu na een paar weken nog steeds! Gelijk ook voor ons zoontje aangeschaft, helaas lijkt hij er weinig baat bij te hebben. Maar baat het niet dan schaadt het niet ;)

Margot Bloem

Carla c'air