Bezorging & Levertijd
Product
Website

Monique Renes

Verbeterpunten

Misschien rits over de gehele lengte ipv boven in de breedte. Nogal veel gedoe om de hoes over de matras te krijgen.

Tineke Brouwer

Past goed en ik nies minder

Geen idee

kv

Goede lakens. Mijn vriend niest hierdoor niet meer. Ik heb ook veel minder last, maar ik heb nog bijkomende allergiën. Goede en snelle levering. Even aanpassen aan geluid van het laken, maar went... Goede lakens. Mijn vriend niest hierdoor niet meer. Ik heb ook veel minder last, maar ik heb nog bijkomende allergiën. Goede en snelle levering. Even aanpassen aan geluid van het laken, maar went snel.

Comfortabel, makkelijk, minder niezen en hoesten

Marsha De man

Vakantie set is makkelijk mee te nemen en snel om de matras te leggen.

Snel in gebruik. Helpt tegen snotteren op vakantie.

K Kuiper

Kwaliteit

Caro C

Hoezen zien er stevig en goed uit, maar het voelt toch wel beetje of je zo’n plastic hoes om je matras hebt. Kraakt en voelt niet fijn aan. Maar dat is volgens mij normaal bij dit soort hoezen. Mijn... Hoezen zien er stevig en goed uit, maar het voelt toch wel beetje of je zo’n plastic hoes om je matras hebt. Kraakt en voelt niet fijn aan. Maar dat is volgens mij normaal bij dit soort hoezen. Mijn dochter klaagt er verder niet over maar ik zou er niet op kunnen slapen.
Ik heb juist deze dure genomen zodat je hier geen last van zou hebben. Maar goed misschien voelen de goedkope varianten nog veel meer aan als plastic.

Ziet er mooi uit.

Verbeterpunten

Voelt niet fijn aan. Kraakt en voelt als plastic hoes als je erop ligt.

Tako Rem

Afspraken nakomen

Snelheid mail reactie

Roy Scheer

gaat lang mee

Alita Voskuil

Super fijn. Heb de hoes echt nodig anders nies ik zo veel.

Duidelijk, snel verzonden

Geen idee...