Bezorging & Levertijd
Product
Website

Marga Lucassen

Prima winkel. Prima produkt.
Heb zowel kussensloop als matrashoes gekocht. ( Hoes voor dekbed had ik nog).

Vermindering van huisstofmijtklachten.

Geen.

M Brandwijk

Nadeel dat je 4 maal per jaar moet spuiten om ze allergiedicht te houden!

?

Verbeterpunten

Niet meer in hoeven spuiten.

Reactie Cara C'air:

Beste mevr. Brandwijk,
Bedankt voor uw review. Wij adviseren u om onze hoezen niet in te spuiten. Onze hoezen gaan gegarandeerd 10 jaar mee, zonder inspuiten.
Het inspuiten van hoezen is...
Beste mevr. Brandwijk,
Het inspuiten van hoezen is niet goed voor de longen van een astma- en of huisstofmijtallergie patiënt. De patiënt kan hier benauwd van worden omdat er vaak benzoaten in zitten.
Marlotte
Cara C'air

Noan

Zijn heel goed met caravan Cair, mijn zoon slaapt beter en de klachten zijn flink afgenomen.

Kwaliteit is goed van het materiaal

Verbeterpunten

Vergoeding dat het in het verzekering pakket behoort.

Reactie Cara C'air:

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het product. We hebben geprobeerd contact op te nemen over de levertijd. Uit de review blijkt dat er daarbij iets is misgegaan. We zijn erg... Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het product. We hebben geprobeerd contact op te nemen over de levertijd. Uit de review blijkt dat er daarbij iets is misgegaan. We zijn erg benieuwd wat er is gebeurd, zodat we het op een nette manier kunnen oplossen.

Elly Krynen

Goede producten, zeker de hoezen voor de matrassen en hoofdkussens, de grote hoes voor het dekbed is niet zo handig het is moeilijk om het dekbed er goed in te krijgen en zeer moeilijk om de overtrek de lakenhoes daar nog eens netjes over te trekken,tips altijd welkom.

Passen perfect rond de matrassen sluiten mooi aan, mijn allergie lijkt
beter onder controle had vorige herfst en winter veel meer last, hoop dat het zo blijft

Verbeterpunten

Voorlopig geen, tips hoe ik het dekbed makkelijk in de hoes krijg en dat ze ook blijft zitten

Alle hoezen zijn perfect om je matras, kussen en dekbed te beschermen tegen huismijt.

De aankopen verlengen de levensduur van matras, kussen en dekbed.

Verbeterpunten

De ritsen zijn helaas van slechte kwaliteit. Waarom zulke fijne ritsen? Zet er a.u.b. stevigere grotere ritsen in.

Marian Mackay

Vlotte levering; duidelijke website.

niet iets speciaals

niet iets speciaals

Jannie deHaan

eerder tevreden klant

niet echt

Danielle Hoenselaar

Goede hoezen, slaap erg lekker sinds ik deze hoezen om mijn dekbed heb zitten

Lekkere stof, dekbed past volledig in de hoes en is makkelijk in gebruik

Thea de Groot-Smit

Het bevalt goed

Minder last van allergie

Weet niet

C. Lammers

Prima product, ook na veel wassen blijft het mooi.

Droogt snel kennis comfortabel

Geen verbeterpunten