Bezorging & Levertijd
Product
Website

Thirza van Pommeren

Als kind had ik al een 1p dekbedhoes (en matrashoes, en sloop, etc) van Cara C'air. Na ons trouwen een setje van een ander merk gekocht, maar ik zag telkens vreselijk op tegen het verschonen van ons... Als kind had ik al een 1p dekbedhoes (en matrashoes, en sloop, etc) van Cara C'air. Na ons trouwen een setje van een ander merk gekocht, maar ik zag telkens vreselijk op tegen het verschonen van ons bed want de dekbedhoes kleefde verschrikkelijk aan de overtrek, dus het was elke keer een strijd om het netjes te krijgen (en een dag later wéér een strijd om het glad te trekken). Ik herinnerde me van vroeger thuis dat ik dat nooit had, dus aan pa het merk gevraagd en dus de Cara C'air hoes voor ons dekbed besteld. Vanaf nu een plezier! En tevens gewoon goed tegen huisstofmijt allergie; minder verkouden en snottebellen, méér lucht, en het voelt gewoon lekker fris!

Stevig materiaal en plakt niet aan de dekbedhoes! Fantastisch!

Verbeterpunten

Knispert iets bij nieuw gebruik. Eerste paar nachten even wennen aan het geluid als je je omdraait. Maar óf dit went, óf het geknisper wordt minder na een maandje slapen! We hebben er in ieder geval... Knispert iets bij nieuw gebruik. Eerste paar nachten even wennen aan het geluid als je je omdraait. Maar óf dit went, óf het geknisper wordt minder na een maandje slapen! We hebben er in ieder geval geen last meer van

Marga Lucassen

Prima winkel. Prima produkt.
Heb zowel kussensloop als matrashoes gekocht. ( Hoes voor dekbed had ik nog).

Vermindering van huisstofmijtklachten.

Geen.

M Brandwijk

Nadeel dat je 4 maal per jaar moet spuiten om ze allergiedicht te houden!

?

Verbeterpunten

Niet meer in hoeven spuiten.

Beste mevr. Brandwijk,
Bedankt voor uw review. Wij adviseren u om onze hoezen niet in te spuiten. Onze hoezen gaan gegarandeerd 10 jaar mee, zonder inspuiten.
Het inspuiten van hoezen is...
Beste mevr. Brandwijk,
Het inspuiten van hoezen is niet goed voor de longen van een astma- en of huisstofmijtallergie patiënt. De patiënt kan hier benauwd van worden omdat er vaak benzoaten in zitten.
Marlotte
Cara C'air

Noan

Zijn heel goed met caravan Cair, mijn zoon slaapt beter en de klachten zijn flink afgenomen.

Kwaliteit is goed van het materiaal

Verbeterpunten

Vergoeding dat het in het verzekering pakket behoort.

Reactie Cara C'air:

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het product. We hebben geprobeerd contact op te nemen over de levertijd. Uit de review blijkt dat er daarbij iets is misgegaan. We zijn erg... Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het product. We hebben geprobeerd contact op te nemen over de levertijd. Uit de review blijkt dat er daarbij iets is misgegaan. We zijn erg benieuwd wat er is gebeurd, zodat we het op een nette manier kunnen oplossen.

Elly Krynen

Goede producten, zeker de hoezen voor de matrassen en hoofdkussens, de grote hoes voor het dekbed is niet zo handig het is moeilijk om het dekbed er goed in te krijgen en zeer moeilijk om de overtrek de lakenhoes daar nog eens netjes over te trekken,tips altijd welkom.

Passen perfect rond de matrassen sluiten mooi aan, mijn allergie lijkt
beter onder controle had vorige herfst en winter veel meer last, hoop dat het zo blijft

Verbeterpunten

Voorlopig geen, tips hoe ik het dekbed makkelijk in de hoes krijg en dat ze ook blijft zitten

Alle hoezen zijn perfect om je matras, kussen en dekbed te beschermen tegen huismijt.

De aankopen verlengen de levensduur van matras, kussen en dekbed.

Verbeterpunten

De ritsen zijn helaas van slechte kwaliteit. Waarom zulke fijne ritsen? Zet er a.u.b. stevigere grotere ritsen in.

Marian Mackay

Vlotte levering; duidelijke website.

niet iets speciaals

niet iets speciaals

Reactie Cara C'air:

Bedankt voor de beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Onze productspecialist Yol heeft contact met je opgenomen, om jouw opmerkingen en vragen te... Bedankt voor de beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Onze productspecialist Yol heeft contact met je opgenomen, om jouw opmerkingen en vragen te bespreken. Hopelijk heeft ze je goede aanvullende tips gegeven, waarmee je de allergieklachten nog verder kunt terugdringen.

Jannie deHaan

eerder tevreden klant

niet echt

Danielle Hoenselaar

Goede hoezen, slaap erg lekker sinds ik deze hoezen om mijn dekbed heb zitten

Lekkere stof, dekbed past volledig in de hoes en is makkelijk in gebruik

Thea de Groot-Smit

Het bevalt goed