Bezorging & Levertijd

Positief

Goed product, snelle levering

Prijs :)

Patrick Stichelmans

Mijn ervaring is slecht. Van de 3 hoezen die ik besteld heb is er na een maand slechts 1 toegekomen. Op de site stond geen enkel product als niet in voorraad genoteerd. Dit is misleidend.

Ik heb na 1 maand wachten 15% korting gekregen

Verbeterpunten

Vermelden op de site of het product voorradig is

Reactie Cara C'air:

Beste Patrick,
Nogmaals onze excuses. Onverwachts hadden wij een probleem met een levering. Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost.
Cara C'air

Suzanne Fleuren

Prima.
Ook erg nette en snelle afhandeling van door mij per abuis verkeerde maat bestelde hoes

Snel antwoord op vragen.
Snelle levering.
Duidelijke reactie en oplossing na voorleggen probleem verkeerd bestelling.

Op dit moment niets.

Wendy Kingma

Ik heb een goede ervaring met de cararcare hoes.

Minder last van allergieën. Snelle levering

Geen.

Sylvia Blok

Goede communicatie en bezorging

Verbeterpunten

De hoes zelf is zo glad dat het dekbed van mijn dochter telkens naar beneden zakt en ze voor de heft enkel onder de hoes ligt

Tim Hoeks

Goed materiaal

Snelle levering en goed materiaal

Retour beleid

P.E. van der Knaap

Gladde stof

Robin Thomas

Ik heb Cara C'air gekocht op aanraden van mijn dokter, na allergische testen. Ik sliep namelijk zeer slecht door een verstopte neus. Nu heb ik al een tijdje (enkele maanden) de anti-allergische... Ik heb Cara C'air gekocht op aanraden van mijn dokter, na allergische testen. Ik sliep namelijk zeer slecht door een verstopte neus. Nu heb ik al een tijdje (enkele maanden) de anti-allergische hoezen opliggen, en merk ik wel een verbetering... Al blijft het gewenste "shock-effect" uit. Ik merk dat als ik mijn neus met fysiologisch water spoel voor het slapen ik minder last heb van een verstopte neus. Als ik dit niet doe, word ik nog regelmatig wakker met een verstopte neus, desondanks het anti-allergische beddengoed. Ik wil hier niet beweren dat het anti-allergische beddengoed totaal zinloos is, misschien is het eerder de combinatie met het spoelen van de neus dat voor succes zorgt. Dat blijft voor mij nog een beetje gissen. Hopelijk vind ik snel een permanente oplossing.

Duidelijke website en klantvriendelijkheid. Je wordt goed bijgestaan in het informeren naar hoe je best moet omgaan met je allergie.

Verbeterpunten

De levering was niet compleet, omdat er een artikel niet in voorraad was. Dat kan gebeuren, maar het was wel fijn geweest moest er een verwachte timing gegeven worden wanneer de artikels terug... De levering was niet compleet, omdat er een artikel niet in voorraad was. Dat kan gebeuren, maar het was wel fijn geweest moest er een verwachte timing gegeven worden wanneer de artikels terug verwacht worden.

Nel Saaf

Mooi materiaal, voelt goed.

De hoezen zijn soepel en glad.

Verbeterpunten

Ik zou geen verbeterpunten weten.

Kasper Jungerling

Een heel fijne ervaring