Bezorging & Levertijd
Product
Website

Elke

Minder niezen. Beddengoed ritselt niet en is luchtig. Dekbed blijft niet goed zitten in cara overtrek. Deze moeten we een paar keer week even 'rechtschudden'.

Minder last v allergie (huisstofmijt)

Verbeterpunten

Iets maken zodat dekbed beter in cara dekbedovertrek blijft zitten

Henk Kappen

Duidelijke info en netjes verzonden naar eerder van een ander merk via de verzekering hebben gekocht bevalt deze toch stukken beter voorheen had ik ook al een van jullie en die beviel me ook super... Duidelijke info en netjes verzonden naar eerder van een ander merk via de verzekering hebben gekocht bevalt deze toch stukken beter voorheen had ik ook al een van jullie en die beviel me ook super alleen dat was een andere typen met een soort rubber aan de binnenkant en dat bevordert tegen het verschuiven van de dekbed dat is nu jammer wel iets meer het geval

Degelijk

Verbeterpunten

Zoals ik vroeger via de verzekering te vergoed te krijgen of althans een gedeelte nu betaal ik het dubbele dan jullie via de ziekenfonds verzekering het deden
vroeger deden jullie dat wel zo...
vroeger deden jullie dat wel zo heb ik jullie leren kennen .

Anke Schreuder

Ik ben zo blij met de Cara C'air producten. Ben smorgens vroeg een stuk minder benauwd bij het opstaan!

Doet wat het zegt

Verbeterpunten

Matrasdikte is nu 14 of 20 cm....misschien ook 1 maken van 16 cm!

ann robaey

GOED BEVONDEN

MAKKELIJK BESTELD,GOED GELEVERD,VLOT AFGEHANDELD

NVT

Hannelore Coene

De klachten bij het opstaan zijn serieus verminderd.

Het effect!

Verbeterpunten

Het dekbed zakt steeds terug in de hoes, waardoor we het er elke dag opnieuw goed moeten insteken. Dit is te snappen door de 'gladheid' van de stof, maar tegelijk in het dagdagelijkse behoorlijk... Het dekbed zakt steeds terug in de hoes, waardoor we het er elke dag opnieuw goed moeten insteken. Dit is te snappen door de 'gladheid' van de stof, maar tegelijk in het dagdagelijkse behoorlijk vervelend. Is er een (standaard?) manier te bedenken waarop het dekbed 'vast' kan zitten in de hoes?
We dachten al aan een stiksel erdoor of drukknopen, maar dan doorbreek je op die plek de barrière, en je moet het dekbed er ook wel weer kunnen uitnemen. Eventueel werken met koordjes aan de binnenkant van de hoes waarmee je het dekbed kan vastknopen?

Reactie Cara C'air:

Beste Ronald,
Beste Ronald,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het dekbed telkens naar beneden zakt. Wanneer het dekbed afzakt raden wij aan om gebruik te gaan maken van bedbretels. Deze bretels kunt u in iedere beddenspeciaalzaak kopen. Op iedere hoek een bretels en de hoezen blijven op hun plaats.
Ik hoop dat dit voldoende antwoord geeft op uw situatie. Als er nog vragen zijn hoor ik het uiteraard graag!
Cara C'air

simone morsch

Fijn tot nu toe geen allergie

Makkelijk te wassen

Verbeterpunten

Dekbed gaat snel uit de hoes

C Mangon

Ik heb een donsdekbed en door hoest zakt het weg. Soms een grote ovaal bal vorm.

Ik moet nog aankijken

Goed kwaliteit stof

Phia van Amelsvoort

Fantastisch

Producten werken heel goed

Verbeterpunten

Prijs zou misschien wat ‘zachter’ kunnen

fam. B.

Goede kwaliteit, snelle levering. Nieuw matras gekocht en direct hoes eromheen. Hoesten is over. (Uiteraard in combinatie met nieuw wasbaar kussen + dekbed en verdere aanpassingen)
Kijk goed...
Kijk goed naar de maat van hoogte matras voordat je bestelt, ik had te groot besteld (omdat maat kleiner te klein was), ik dacht dat paar cm te groot geen probleem zou zijn maar dat geeft wel plooien.

Fijne stof

Verbeterpunten

Ik had een standaard maat matras en toch was er geen hoes in die dikte. Hou de prijs betaalbaar voor iedereen.

John van Schendel

De ervaring bestaat uit twee delen: (1) de koop en bezorging enerzijds en (2) het gebruik anderzijds.

Het gebruik kan ik niet 100% beoordelen, omdat het proces niet alleen bestaat uit het gebruiken van hoezen, maar ook uit het wassen van de kleren en beddengoed op 60 graden en het luchten en niet... Het gebruik kan ik niet 100% beoordelen, omdat het proces niet alleen bestaat uit het gebruiken van hoezen, maar ook uit het wassen van de kleren en beddengoed op 60 graden en het luchten en niet verwarmen van de slaapkamer (uit jullie 10 punten lijst).

Verbeterpunten

Communicatie over het tijdelijk niet leverbaar zijn van producten zou beter kunnen. Ik had immers al voor alles betaald. Het inzetten van de ontvangen producten was dus niet compleet. Het... Communicatie over het tijdelijk niet leverbaar zijn van producten zou beter kunnen. Ik had immers al voor alles betaald. Het inzetten van de ontvangen producten was dus niet compleet. Het gemeenschappelijke effect dus ook niet goed meetbaar.

Reactie Cara C'air:

Beste John,
Goed om te horen dat u naast het gebruik van de Cara C'air anti-allergeen hoezen ook de andere punten van de lijst aanpakt. Met deze aanpak zullen u allergieklachten snel afnemen....
Beste John,
Onze excuses voor het probleem met de levering. Het was een onverwachts probleem wat inmiddels is opgelost. Wanneer dit onverhoopt toch weer voorkomt zullen we dit aangeven op de website.
Bedankt voor uw feedback.
Cara C'air