Bezorging & Levertijd
Product
Website

Mw. LB Schaink

Heb opnieuw een reisden besteld

Zacht , goed plooibaar, goed vocht- en temperatuur regulerend

Verbeterpunten

De ritsen vd slopen: komt gauw stof tussen

Johannes

Duidelijke website, snelle levering

De snelle levering

Verbeterpunten

Uitleg hoe je (het makkelijkst) de cara C'airhoes voorzien van dekbed in dekbedovertrek krijgt. Aangezien het materiaal vrij glad is.

Fam Idema

De hoezen zitten mooi om de matrassen en kussens, en hebben een lange levensduur!!!

Mooi,glad materiaal, en lange ritssluitingen

Voor 2 matrassen waren de juiste diktematen er niet, maar is opgelost

Natasja Tetteroo

Het werkt echt ! Was heel sceptisch en heb mijn hele leven al huismijt allergie en had echt gewild dat ik dit eerder aandurfde!

Duidelijke uitleg

Stephan Dantas de Resende

Everything worked pretty well with the purchase and the product

It arrived quickly

Verbeterpunten

Nothing that I can think of

Desiree Verwoerd

Fijne website, transport en product naar wens

Verbeterpunten

Misschien wat meer maten opgeven voor matrashoogten

Robert Stuart

Goed tot erg goed.

snel geleverd, goede product omschrijving makkelijk te bestellen op de site.

( nog) geen

John van Schendel

Het is niet de eerste keer dat ik deze hoezen koop. Dat betekent dat ik tevreden ben.

Vlotte afhandeling

E Koning

Het lijkt goed te werken tegen mijn klachten voor huisstofmijt. Helaas was het wel zo dat wij het product hadden besteld, en wij het na de beloofde levertijd nog niet geleverd kregen. Na contact te... Het lijkt goed te werken tegen mijn klachten voor huisstofmijt. Helaas was het wel zo dat wij het product hadden besteld, en wij het na de beloofde levertijd nog niet geleverd kregen. Na contact te hebben gezocht met Cara C'air, kregen wij te horen dat het product even niet op voorraad was, maar inmiddels wel, dus toen kregen wij het opgestuurd. Jammer dat er dan tijdens het bestellen wel wordt aangegeven dat het product op voorraad is. Vanwege de klachten keken wij ook naar de levertijden!

Het lijkt goed te werken tegen mijn huisstofmijt klachten. (Vooral benauwdheid)

Verbeterpunten

Zorgen dat de voorraad klopt met wat er wordt aangegeven op de site.

Reactie Cara C'air:

Beste Els,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat onze anti-allergie hoezen helpen bij het verminderen van uw huisstofmijtallergie klachten.
Goed dat u aangeeft dat de levertijd...
Beste Els,
Goed dat u aangeeft dat de levertijd anders was dan beloofd. We proberen onze voorraad online altijd goed bij te houden. We zullen er alles aan doen om dit probleem in de toekomst te voorkomen.
Cara C'air

Brand

Enige weken geleden heb ik een matrashoes gekocht. Echter, de hoes zo vreselijk ruim dat mijn man het heeft vast getapt aan mijn matras, anders glij je uit je bed. Op de site heeft men het over ruim... Enige weken geleden heb ik een matrashoes gekocht. Echter, de hoes zo vreselijk ruim dat mijn man het heeft vast getapt aan mijn matras, anders glij je uit je bed. Op de site heeft men het over ruim zitten, maar er zit naar mijn mening wel een verschil tussen ruim en ruim!
Een mail gestuurd naar cara c air, maar die vinden het niet nodig om netjes eens te gaan reageren. Hebben het bedrag gekregen, maar verlenen geen service.
Geen aanrader!

Verbeterpunten

Klanten beantwoorden en een oplossing geven voor het veel te ruime product. Immers, het kost een hoop geld voor een matras hoes.

Reactie Cara C'air:

Beste Ardia,
Bedankt voor uw review. Inmiddels heeft u contact gehad met onze medewerker en zijn jullie samen tot een passende oplossing gekomen.
Cara C'air