Bezorging & Levertijd
Product
Website

Hans Moleman

Snelle en goede levering van sterke hoezen en kussen overtrekken

Goede pasvorm en kwaliteit

Verbeterpunten

Zeer strak maatwerk waaardoor zware en moeilijke bevestigings klus

M. Dael

Wij hadden al jaren de hoezen, zeer naar tevredenheid, maar ze waren aan vervanging toe.

Prima materiaal, goed wasbaar en makkelijk te verwisselen bij het wassen. Hiervoor jaren geleden andere hoezen gehad maar de Cara Care hoezen zijn mijns inziens de beste!

Geen!

Geertje Peneder

Top kwaliteit. Ik ben bijzonder positief en heel blij met beddengoed, kussensloop en matrashoes. Maar ook met de service en snelheid,

snel, kwalitatief goed, na een vraag aan de klantenservice werd ik pro-actief later terug gebeld met het antwoord.

Bettina Selten

Goed product, hoge kwaliteit en ze voelen fijn aan. Na 21 jaar mijn oude hoezen vervangen, niet omdat ze kapot waren maar ik een keer nieuwe hoezen wilde.

Kwaliteit over de jaren heen is super en het voelt zeer comfortabel. Snelle levering ook. Wordt erg netjes aangeleverd. Ook duidelijke site. Top!

Verbeterpunten

Ik heb een hoes nodig die ik OVER mijn matras kan trekken, niet er helemaal OMHEEN dus ( zoals eerder gekocht bij jullie 21 jaar geleden) want de naad wordt poreus. Maar dat blijkt onmogelijk te... Ik heb een hoes nodig die ik OVER mijn matras kan trekken, niet er helemaal OMHEEN dus ( zoals eerder gekocht bij jullie 21 jaar geleden) want de naad wordt poreus. Maar dat blijkt onmogelijk te zijn om dat te bestellen. Dat vind ik erg jammer en niet flexibel, was er ook erg verbaasd over. Het is geen vraag voor iets nieuws te ontwerpen. Het is het vervangen van een eerder gekocht product van jullie. En ik zou er enorm mee geholpen zijn in mijn situatie. Kan het niet anders oplossen. Andere fabrikanten heb ik weinig vertrouwen in na aankoop van vakantie allergie kussenslopen.

J

Super snelle levering. Mooie kwaliteit

Heerlijk ademend materiaal.

Verbeterpunten

Lastig het matras in de hoes te doen. Korte rits. Lange rits over gehele lengte is toch echt makkelijker.

S RIETKERK

Fijne hoes

Geen last meer van verstopte neus.

Tineke

Het is lekker materiaal.

Houdt het matras schoon, je ziet het stof er gewoon opliggen ,dus gaat niet erdoorheen.

Verbeterpunten

Het dekbed blijft niet goed op zn plek in de hoes. Daardoor zit het steeds als een prop aan de zijkant of boven of onderin. dat is behoorlijk irritant. Zou je niet verwachten voor deze prijs.

E. de Boer

Positieve ervaringen met Cara C'air

Correct en volgens afspraak, dus ook tijdig en snel, geleverd.
Goede kwaliteit van het materiaal. Groot verschil met of zonder deze hoeslakens.

Verbeterpunten

Gelukkig kan ik geen verbeterpunten noemen.

Karolien

Tevreden. Ons zoontje met huisstofmijt allergie hoest 's nachts toch veel minder sinds we de hoezen gebruiken.

Geen chemische producten. Maar 1x jaar nodig te wassen.

Verbeterpunten

Prijzig maar lijkt het voorlopig waard.

Hg Baalen

Geen medische neusspray meer nodig.

Terugstuurgarantie als het niet werkt.