Bezorging & Levertijd
Product
Website

JuBol

Ik kan nog niet zeggen of het goed helpt, want ik ben wat verkouden.

Vlotte bestelling en levering. Mooie, stevige dichte hoezen. Makkelijk in gebruik.

Geen.

Thirza van Pommeren

Als kind hoezen van Cara C'air gehad ivm huisstofmijt allergie. Met ons trouwen een ander soort aangeschaft, maar 'plakte' aan ons andere beddengoed en was aardig snel kapot (rits). Toch weer Cara... Als kind hoezen van Cara C'air gehad ivm huisstofmijt allergie. Met ons trouwen een ander soort aangeschaft, maar 'plakte' aan ons andere beddengoed en was aardig snel kapot (rits). Toch weer Cara C'air besteld. Moest wel weer even wennen aan de iets gladdere stof, maar verder uiterst tevreden!

Goede kwaliteit! Fijne stof wat soepel overal omheen kan!

Verbeterpunten

Het was voor ons even wennen aan het feit dat het ietswat knispert.. maar dat went heel snel!

Maja De Coster

De matrashoed schuift weg in de dekbedovertrek. Dit had ik voor de aankoop al gelezen in verschillende reviews.
Ondertussen heb ik een promotiemail i.v.m. blackfriday, ontvangen. Jammer om zo zwart op wit te zien dat ook jullie meedoen met het aanpassen van de prijzen, namelijk eerst de prijs verhogen en dan korting geven. Dit had ik niet verwacht van jullie, teleurstellend.

Makkelijke hoezen.

Verbeterpunten

Ik veronderstel dat er aan de stof niets te veranderen valt. Maar klanten die zelf gaan prutsen met velcro,drukknopen,... Is ook niet ideaal. Toch eens intern bekijken naar anti-slip mogelijkheden... Ik veronderstel dat er aan de stof niets te veranderen valt. Maar klanten die zelf gaan prutsen met velcro,drukknopen,... Is ook niet ideaal. Toch eens intern bekijken naar anti-slip mogelijkheden boven- en onderaan of in de hoeken?

Reactie Cara C'air:

Beste Maja,
Beste Maja,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Cara C'air. We vinden het vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de hoezen. Maar we zijn wel blij dat je van je laat horen.
Allereerst willen we graag verduidelijken dat we nooit onze prijzen hebben verhoogd om ze vervolgens te verlagen tijdens Black Friday. Wél heeft de Black Friday actie een hogere korting dan andere acties.
We hebben ook contact met je opgenomen om te kijken of we kunnen helpen of adviseren bij het gebruik van de hoezen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je.
Cara C'air

Lotte Vlietstra

Was er super snel en het werkt, wordt bijna nooit meer verkouden wakker

Verbeterpunten

Tsja het is wel erg duur

Mosi Agard

Bij de bezorging kwam ik erachter dat ik niet de juiste producten ontvangen had. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Dit is keurig opgelost. Ik kon de verkeerde producten kosteloos... Bij de bezorging kwam ik erachter dat ik niet de juiste producten ontvangen had. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Dit is keurig opgelost. Ik kon de verkeerde producten kosteloos terugsturen en kreeg kort daarna de juiste producten binnen.

De klantvriendelijkheid en de snelle oplossing

Verbeterpunten

Ach ja, als ik iets moet benoemen dan is het , goed kijken wat je pakt voor het te versturen maar ja een foutje kan overal gemaakt worden.

Thomas Jurriaans

Goed! Klachten namen meteen erg af. Ik was echt benauwd wakker aan het worden, ook met dubbele dosis medicatie. Na alles goed wassen en de hoezen eromheen zijn mijn klachten sterk verminderd. Goed! Klachten namen meteen erg af. Ik was echt benauwd wakker aan het worden, ook met dubbele dosis medicatie. Na alles goed wassen en de hoezen eromheen zijn mijn klachten sterk verminderd.

De reviews waren allemaal zó positief dat ik eigenlijk dacht dat het te goed klonk om waar te zijn, maar dat bleek dus niet zo te zijn!

Snelle levering, hoge kwaliteit

De prijs is erg hoog

CG B

Super goeie kwaliteit, beter dan van allergiezorg dat is gewoon troep.
snelle levering

snelle levering,
sterk matriaal

Verbeterpunten

zorg dat Menzis ze weer vergoed.

Kitty

Prettig telefonisch contact, nette levering en een topproduct! Ik had een kussenhoes maar die was verouderd, na aanschaf van een nieuwe verbeterde mijn eczeem direct.

Goed!

Geen.

Petra Ouwerkerk

Fijn!

Nvt

Mary Elsthout

Ik heb niet het idee dat de hoezen mij hebben geholpen

de snelle bezorging

Verbeterpunten

het was voor mij erg lastig om de hoes om het matras te krijgen, dat hebben twee andere mensen voor mij moeten doen

Reactie Cara C'air:

Beste Mary,
Beste Mary,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Cara C'air. We vinden het vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de hoezen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken of we kunnen helpen of adviseren bij het gebruik van de hoezen, maar we hebben nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je.
Cara C'air