vera berends

Super, snelle ,service.

Ervaring

we hebben na dat we bij hun georganiseerde cruise event in Vlaardingen zijn geweest ,een cruise uitgezocht en deze via captain cruise laten boeken,
prima service ,vriendelijk te wordt gestaan...
prima service ,vriendelijk te wordt gestaan en goed advies gekregen.

Robert van Helmond

Altijd snel en prima advies!

Ervaring

Fijn reisbureau voor Cruisereserveringen. Al meerdere malen mijn boekingen gedaan.

Lugt

Deskundig en servicegericht.

Ervaring

Vragen over cruises worden zeer snel opgepakt en naar de (aanvullende) wensen van de cliënt aangepast. Ook worden alternatieven en adviezen gegevens. Prima partner om mee te sparren.

Geweldige Captain

Ervaring

Vriendelijk ontvangst en een prettige en met kennis van zaken uitleg over onze vragen.

hans de boer

Boeken cruise

Ervaring

vele malen gebeld voor inlichtingen omtrent diverse cruises.
altijd prima geholpen.
daarom ook 2 cruises geboekt.

anja oosterwijk

Enthousiaste medewerkers, snel met actie te ondernemen op een vraag

Ervaring

onze ervaring is erg positief, zeker met een mailcontact zijn er vaak bedrijven waar je enkele dagen moet wachten op een antwoord, de medewerkers bij captain cruise zijn erg snel, vaak in een half... onze ervaring is erg positief, zeker met een mailcontact zijn er vaak bedrijven waar je enkele dagen moet wachten op een antwoord, de medewerkers bij captain cruise zijn erg snel, vaak in een half uur zijn er concrete antwoorden en reissuggesties
zodat wij op het gemak van een cruise kunnen genieten

Don Seltenrijch

Weer een positieve ervaring met Captain Cruise

Ervaring

Na een onboard boeking bij een andere cruise geregeld door Captain Cruise te hebben gedaan hebben zij ook de nieuwe boeking overgenomen.
Prima geregeld weer, snel en accuraat en altijd even...
Prima geregeld weer, snel en accuraat en altijd even vriendelijk.

MARTIN

GOED OM HIER TE BOEKEN

Ervaring

LUISTEREN GOED , GEVEN JUISTE ANTWOORDEN , PRIMA AFHANDELING .

Piet Overgaauw

Uitstekende en persoonlijke service

Ervaring

het mee denken welke cruise het beste bij je past.Als er vragen zijn staan ze altijd voor je klaar.
Zij zoeken altijd naar de beste oplossingen en hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.
Zij luisteren nog naar de klanten en zo ga je met een goed gevoel op reis.
Wij geven nooit een tien,want alles is voor verbetering vatbaar.

Inge van Dongen

Heel persoonlijk contact!

Ervaring

Kleine organisatie die snel, zorgvuldig en op een hele prettige manier communiceert.
Ze denken met je mee en geven goede praktische tips.
Het voelt als een warme deken.