F. Turenhout

Zeer goed

De Graaf

Snel en deskundig

Ervaring

Zeer snel gereageerd en ook zeer snel kunnen boeken. Ook de vluchten werden zeer snel in orde gemaakt. Nu maar wachten tot september volgend jaar.

De Graaf

Geweldig

Ervaring

In een woord perfect. Alles was uitstekend geregeld. Zowel de vluchten, het vervoer van en naar de boot en naar de hotels. Ook de medewerkers van Captain Cruise waren altijd in staat om de vragen te... In een woord perfect. Alles was uitstekend geregeld. Zowel de vluchten, het vervoer van en naar de boot en naar de hotels. Ook de medewerkers van Captain Cruise waren altijd in staat om de vragen te beantwoorden. Ook was het zeer prettig dat wij een paar dagen na de cruise werden gebeld door Mandy met de vraag of alle.s naar wens was verlopen. Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Grote klasse.

familie Bos

Cruise vakantie gezin

dikke voorpret, geweldig.

Wendy De Winter

Mijn feedback

Ervaring

Ik weet gewoon niet wat ik er over moet vertellen. Captain cruise heeft me perfect geholpen. Als ik vragen had werden ze vrij snel beantwoord. Een offerte kreeg je vrij snel. En dat ik mijn Cruise... Ik weet gewoon niet wat ik er over moet vertellen. Captain cruise heeft me perfect geholpen. Als ik vragen had werden ze vrij snel beantwoord. Een offerte kreeg je vrij snel. En dat ik mijn Cruise straks van Rotterdam af mag vliegen vind ik helemaal perfect. Ik kan alleen maar zeggen Top.

Madeleine van den Berg

Goede en vriendelijke hulp bij het boeken van een cruise

Ervaring

Medewerkster weet alles van een cruise en de schepen

Franca

Service met een flinke stap extra!

Ervaring

Al vele jaren is Captain Cruise ons favoriete reisbureau. Waar andere cruise-aanbieders stoppen, zetten de vriendelijke medewerkers van Captain Cruise nog even die belangrijke stap extra...resultaat... Al vele jaren is Captain Cruise ons favoriete reisbureau. Waar andere cruise-aanbieders stoppen, zetten de vriendelijke medewerkers van Captain Cruise nog even die belangrijke stap extra...resultaat is een mooie cruise voor de beste prijs!

vera berends

Super, snelle ,service.

Ervaring

we hebben na dat we bij hun georganiseerde cruise event in Vlaardingen zijn geweest ,een cruise uitgezocht en deze via captain cruise laten boeken,
prima service ,vriendelijk te wordt gestaan...
prima service ,vriendelijk te wordt gestaan en goed advies gekregen.

Robert van Helmond

Altijd snel en prima advies!

Ervaring

Fijn reisbureau voor Cruisereserveringen. Al meerdere malen mijn boekingen gedaan.

Lugt

Deskundig en servicegericht.

Ervaring

Vragen over cruises worden zeer snel opgepakt en naar de (aanvullende) wensen van de cliënt aangepast. Ook worden alternatieven en adviezen gegevens. Prima partner om mee te sparren.