Je aankoop wordt beschermd

J.P. van Eijk

Feedback Captain Cruise

Bedrijf bood ruim service

Boeking Cruise Baltische staten met de Costa.Magica.

Ervaring

Prima geregeld, goed contact, vriendelijk personeel,

Klantvriendelijk en service gericht

Ervaring

Ik hoopte erg op een upgrade. Want we hadden nog nooit een hut zonder balcon gehad. En het is grandioos gelukt.

Beoordeling cruise Oostzee met Brilliance of the Seas

Ervaring is goed

J.L.N. Ziekman

Cruise met vrouw, dochter en kleindochter naar Noorwegen met de Costa-lijn in een suite van 10 juni tot en met 19 juni 2018

Ervaring

Welk bedrijf? de Costa-Lijn of Captain cruise? Wat de Costa-lijn betreft alles was prima geregeld, behalve het inschepen. Ik had een mail gekregen dat wij zouden vertrekken van de Waterland terminal, maar we ons moesten melden in PTA te Amsterdam, waar we zouden worden ingecheckt en per bus naar de Waterland terminal zouden worden vervoerd. Daar zou geen incheck mogelijkheid zijn. Wij werden afgezet door familie bij PTA. Heel erg druk omdat er ook 2 andere cruise schepen daar lagen. Duurde even voor we bij de ingang konden komen. Daar stond een een vriendelijke jongedame die ons doorverwees naar een taxi of de trein. Die laatste mogelijkheid zat er met al die koffers en mijn vrouw van ruim 76 jaar met een knieprobleem niet in. Verder was aan boord alles prima. Ik heb begrepen dat Captain Cruise dit ook niet wist. Verder heeft dit bedrijf het prima geregeld.

loes Baars

Zeer tevreden

goed en duidelijke reacties

11 daagse cruise Middelandse Zee

Ervaring

Dit is reeds ongeveer de vijfde keer dat ik met captain cruise een reis heb geboekt en dit was zoals steeds weer perfect in orde. De reisdocumenten worden op voorhand toegestuurd inclusief de luggage tags wat heel erg makkelijk is. Indien er een probleem is helpen ze je eveneens onmiddellijk verder binnen zeer korte tijd ontvang je een antwoord via mail, in elk geval een aanrader ik boek in de toekomst zeker en vast opnieuw met hen.

Cees D.

CaptainCruise, kordaat, goede adviezen, correcte prijzen.

Ervaring

CaptainCruise, kordaat, goede adviezen, correcte prijzen. Een persoonlijke prettige benadering door de dames van CC. zij nemen de tijd om je van goede adviezen te voorzien.

Ina

Alweer een reis met Captain Cruise !

Ervaring

Captain Cruise heeft onze reis goed geregeld.

Professioneel

Hel tevreden.
Captain Cruise is altijd goed bereikbaar, aardige capabele medewerkers. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden.