Tine van der Meer

Cruise HAL van Singapore naar Thailand, Cambodja en Vietnam

Ervaring

Uitstekende service en met ons meegedacht. Goed bereikbaar en er wordt altijd snel en adequaat gereageerd. Wij gaan in januari van onze cruise genieten en daar heeft Captain Cruise aan meegeholpen dankzij de goede klantenservice

Teggelove Henry

Topservice

Altijd goed bereikbaar
Klantvriendelijk
Kennis van zaken
Nemen de moeite om zaken voor je uit te zoeken

Van Leeuwen, Arnhem

Captain Cruise Top Team

Ervaring

Hiervoor de enquete al ingevuld en zag dat ik een 9 ipv een 10 had gegeven, maar kon dit niet aanpassen.

Van Leeuwen, Arnhem

Captain Cruise Top Team

Ervaring

Op het laatste moment een last minute cruise naar Noorwegen geboekt, wat inhoudt dat er in korte tijd veel informatie op je af komt met gevolg dat dit weer vragen oproept. Wanneer je ook belde (ook in de avond), de medewerkers van Captain Cruise stonden voor ons klaar: geen wachttijd aan de telefoon, vriendelijk en behulpzaam en duidelijke antwoorden op onze vragen. Een top ervaring met een klantenservice, welke we lang niet gehad hebben.

Weer prima !

Ervaring

Doordat wij al vaker een cruise gemaakt hebben, ken je de mensen bij captaincruise en dat maakt het makkelijk en voelt goed.

J.P. van Eijk

Feedback Captain Cruise

Bedrijf bood ruim service

Boeking Cruise Baltische staten met de Costa.Magica.

Ervaring

Prima geregeld, goed contact, vriendelijk personeel,

Klantvriendelijk en service gericht

Ervaring

Ik hoopte erg op een upgrade. Want we hadden nog nooit een hut zonder balcon gehad. En het is grandioos gelukt.

Beoordeling cruise Oostzee met Brilliance of the Seas

Ervaring is goed

J.L.N. Ziekman

Cruise met vrouw, dochter en kleindochter naar Noorwegen met de Costa-lijn in een suite van 10 juni tot en met 19 juni 2018

Ervaring

Welk bedrijf? de Costa-Lijn of Captain cruise? Wat de Costa-lijn betreft alles was prima geregeld, behalve het inschepen. Ik had een mail gekregen dat wij zouden vertrekken van de Waterland terminal, maar we ons moesten melden in PTA te Amsterdam, waar we zouden worden ingecheckt en per bus naar de Waterland terminal zouden worden vervoerd. Daar zou geen incheck mogelijkheid zijn. Wij werden afgezet door familie bij PTA. Heel erg druk omdat er ook 2 andere cruise schepen daar lagen. Duurde even voor we bij de ingang konden komen. Daar stond een een vriendelijke jongedame die ons doorverwees naar een taxi of de trein. Die laatste mogelijkheid zat er met al die koffers en mijn vrouw van ruim 76 jaar met een knieprobleem niet in. Verder was aan boord alles prima. Ik heb begrepen dat Captain Cruise dit ook niet wist. Verder heeft dit bedrijf het prima geregeld.