JanZ

Goede communicatie

Pieter

Veendam

Ervaring

Prima, het enige probleem is dat de vliegreis vanaf Rome door jullie geboekt was om 17.25 uur. Andere gasten hadden het vliegtuig om 12.30 uur. Wij hadden dus een heel lange wachttijd op het vliegveld.

Henk van de Weerdt

Supersnel en prima geholpen.

Ervaring

Dit voorjaar hadden we ook via Captain Cruise een reis geboekt. Dat ging alles behalve vlotjes.
Wegens ziekte moesten we op het laatste moment de reis afzeggen.
Nu hebben opnieuw geboekt. Ik had een aanbieding van een ander reisboek die ik eigenlijk wil de boeken.
Toen besloot ik om toch maar een offerte te vragen bij Captain Cruise.
Dat scheelde meer dan 700 euro goedkoper. Na enig overleg ligt er nu een reis in het verschiet die niet alleen goedkoper is maar ook nog neer levert dan we gehoopt hadden.

Altijd goed!

Ervaring

Werken al meer als 15 jas met dit bedrijf. Doen gewoon alles om een 10 te halen!

Mieke kwant

Cruise van Nederland naar Engeland Ierland en Schotland .

Ervaring

Hele vlotte afhandeling .

Louwen

Geboekte cruise

Ervaring

keurig verzorgd , vriendelijk te woord gestaan

Thea

Captain Cruise, Daar wil je graag mee in zee!

Ervaring

Plezierige, vakkundige mensen aan de telefoon. Heldere uitleg. Zeer klantvriendelijk. Kortom, gewoon prima!

Vriendelijke mensen tijdens de boeking .

Eerste keer

Simone de Jong

Hele goede feedback over Captain Cruise

Ervaring

Ik ontmoette op de Libelle week Marcel waar zij stonden met folder over Captain cruise. Heel goed gesprek gehad. Vooral de duidelijkheid en de zeer overzichtelijke folder met diverse cruises. Hij kwam heel goed over vandaar dat wij contact hebben gezocht. Ook de beide dames, die we aan de telefoon hebben gesproken hebben geresulteerd in een cruise naar Nieuw Zeeland. We willen wij nog een keer een persoonlijk gesprek op hun kantoor over onze reis.