Captain Cruise

Captain Cruise Ook benieuwd naar feedback over de webshop Captain Cruise? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company644
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Captain Cruise met 9.6/10. Gebaseerd op 644 ervaringen.

Ervaring

Alle contacten met de medewerksters van Captain Cruise verliepen steeds zeer prettig.. De informatie die die verstrekt wordt is duidelijk en ook nadat een cruise al geboekt is wordt nog aandacht aan je besteed.

Cruiser vakantie.

Ina
Goed (8/10)
Ina

Ervaring

Captain Cruise heeft voor ons voor de 4e keer een reis georganiseerd .
Dit tot volle tevredenheid, anders zouden wij niet steeds opnieuw boeken.
Het was onze eerste reis met de Koningsdam van de HAL. Prima bevallen.

Score voor Captain Cruise:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Onbezorgd op reis met captain cruise.

Ervaring

Steeds snel en vriendelijk verder geholpen

Prima service.

Marcel
Marcel

Ervaring

Een prettige en persoonlijke begeleiding door heel het boekingsproces. Het scheelt veel tijd, en alle extra vragen werden vlot opgepakt en zonodig uitgevoerd.

Persoonlijke aanpak.

Carla Wening
Carla Wening

Ervaring

Ze vragen altijd hoe je cruise geweest is en ze zoeken altijd iets voor je uit en bellen ook als er mooie aanbiedingen zijn

Altijd vriendelijk.

Goed (8/10)

Ervaring

Enthousiaste medewerkers gesproken die meedenken en het beste voor de klant willen.

Score voor Captain Cruise:4/5

Goed geregeld.

Robert van Helmond
Robert van Helmond

Ervaring

Al meerdere cruises via Captain Cruise geboekt. Vaker contact via e-mail. Toch persoonlijke noot, en snel (re)actie.

Top!.

Bob
Bob

Ervaring

Reeds 20 maal een cruise gemaakt, waarvan de laatste 6 keer bij Captain Cruise geboekt. U kunt dus stellen dat wij nogal wat ervaring hebben. Wij kunnen derhalve als een betrouwbare bron worden beschouwd als wij melden dat Captain Cruise het beste bureau is waar u uw cruise kunt boeken. Altijd wordt je snel, vriendelijk, creatief, klantvriendelijk en met veel kennis geholpen. U zult begrijpen dat wij dit dan ook graag in deze feedback aan iedereen kenbaar maken.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Steeds snel, vriendelijk, creatief, klantvriendelijk en met veel kennis geholpen.

Cindy en Ramon
Cindy en Ramon

Ervaring

Wij hebben onze cruise voor het eerst geboekt via Captain Cruise. Dat is ons prima bevallen en we zullen in de toekomst zeker nog vaker gebruik maken Captain Cruise. We zijn vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke en eerlijke antwoorden op onze vragen. Alles werd vlot en correct geregeld. We kregen de papieren keurig op tijd thuis gestuurd. Na thuiskomst werden ook nog gebeld om te vragen hoe de cruise is geweest. Ook de prijs was de prijs die op de website stond.

Klantvriendelijk reisbureau.

jolet plooi de heer
jolet plooi de heer

Ervaring

De samenwerking met Captain cruise is echt geweldig , altijd super snel antwoordt via mail of telefoon , altijd behulpzaam en betrokken , zeer vriendelijke medewerkers , echt een aanrader en heel betaalbaar ook .
2 x geboekt bij captain cruise en de volgende cruise zal ik zeker weer bij captain cruise boeken .

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Captain cruise , naar mijn idee de beste cruise reisorganisatie !.

Bedrijfsinformatie

De naam zegt het al: het is uw kapitein op cruisegebied. Captain Cruise stuurt u bekwaam door de zee van duizenden cruisevakanties, hij laat u betrouwbaar online boeken en hij zorgt er voor dat u de laagste prijs betaalt.

Captain Cruise is een initiatief van ervaren mensen uit de reiswereld en de internetscene. Zij verbaasden zich dat informatie over cruises niet volledig en overzichtelijk op het web te vinden was. De meeste reizen zijn via internet te boeken, maar bij cruises bleek dat nog n
Adres
Anna van Renesseplein 8