Persoonlijke dienstverlening

Ervaring

Mijn ervaringen met Captain Cruise zijn erg positief. Persoonlijke aandacht, korte lijnen en afspraken worden meteen nagekomen. Bovendien erg vriendelijke medewerk(st)ers.

A.Stokvis

Tevreden

Ervaring

Alleen nog ervaring met adviseren en boeken , wat zeer plezierig voerloopt

Jos clerks

Zeer goede adviezen gehad

Piet Werkhoven

UITMUNTEND

Ervaring

Captain Cruise is een zeer klantgerichte reisorganisatie, waarbij de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
Wij hadden een reis op gezien bij een andere reisorganisatie die voor een redelijke prijs werd aangeboden. Omdat wij meestal via Captain Cruis boeken hebben wij deze reis ook aan hun voorgelegd en zagen dit als een uitdaging om onder de prijs van de concurrent te komen. Na veel inspanning van Captain Cruise is dit gelukt!!! HelemaalTop!!!!

Miny van Zijl

Top reisbureau om een cruise te boeken!

Ervaring

Een aantal weken geleden waren we samen met vrienden op een informatiedag van de HAL om kennis te maken met het cruise gebeuren. Was het iets voor ons of niet? Door de presentatie en de mooie beelden werden we enthousiaster en besloten het een keer te proberen. Omdat we graag wilden boeken via een reisbureau maakten we kennis met de heer Gardenier van Captain Cruise die daar aanwezig was. We maakten een afspraak en er volgde een zeer prettig gesprek waarin hij ons uitstekend adviseerde en nog enthousiaster maakte. Er bleek dat er onduidelijkheid was over een eerder gedane offerte door de HAL die voor ons nadelig uitpakte. Zelf hadden zelf we al geprobeerd dat bij de HAL aan te kaarten maar we kwamen er niet verder mee. De heer Gardenier pakte het op , ging in gesprek met de HAL en dat resulteerde tot onze grote verrassing in een voor ons zeer positieve herziening van de offerte. Wat een service! We waren er uiteraard zeer blij mee en hoewel we al tevreden waren over ons eerste bezoek aan Captain Cruise zijn we dat nu nog veel meer! Voor ons staat het vast: als het cruisen ons bevalt gaan we er in de toekomst meer maken en die worden alleen maar geboekt bij Captain Cruise.

Gerrit van Veldhuizen

Veelbelovend begin

Ervaring

gezien de korte periode dat we het bedrijf kennen is de opgedane ervaring goed te noemen

Fam Gordeau

Dikke 10

Ervaring

Wederom snel en vakkundig geholpen en wat erg fijn is dat Captain cruise ook alle gegevens zoal memberships van hotels , flying blue en cruise points invullen bij de boeking.

Frans Rumphorst

Klein maar fijn, daardoor een prima contact en bewust van de speciale aanbiedingen.

Ervaring

De cruises die wij regelmatig door Captain Cruise lieten verzorgen, werden goed voorgelicht en de bevestigingen werden uitstekend gedetailleerd toegestuurd. Ook de belangstelling achteraf, of de cruise naar wens is verlopen, hebben wij altijd gewaardeerd.

De Visser

Fantastisch

Ervaring

Solide bedrijf, klantvriendelijk en komt afspraken na. Volgende keer boeken we weer bij Captain Cruise!

Henk Weerdt

Niks ontvangen.

Ervaring

Leuke aanbieding op de beurs. Veel beloven aan de telefoon maar weinig concreet.