Captain Cruise

Captain Cruise Ook benieuwd naar feedback over de webshop Captain Cruise? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company614
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Captain Cruise met 9.6/10. Gebaseerd op 614 ervaringen.

Fam. Ariaans
Fam. Ariaans

Ervaring

Onze ervaring met Captain Cruise is dat alles goed geregeld en de cruise was geweldig

Prima cruise.

Jan zegers
Jan zegers

Ervaring

Prettige en snelle communicatie, zorgeloos cruisen

Goede service.

Desiree Cleophas
Prima (7/10)
Desiree Cleophas

Ervaring

Boeken bij jullie is mij goed bevallen , maar zou jullie volgende keer alles online laten regelen . Jullie waren steeds behulpzaam aan de telefoon en al mijn vragen werden voldoende beantwoord

Score voor Captain Cruise:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ervaring met captain cruise.

L. de Jong
Zeer goed (9/10)
L. de Jong

Ervaring

Goede informatie gekregen en uitstekend geholpen bij het uitzoeken van de juiste hut. Altijd goed bereikbaar en een snelle en korrekte afhandeling van alle benodigde reisbescheiden e.d.

Score voor Captain Cruise:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede informatie en bereikbaarheid en hulpvaardig!.

eenmaal een cruise

Costa luminosa.

Ineke Volders
Ineke Volders

Ervaring

De eerste cruise geboekt voor mijn ouders, last minute. De dienstverlening was weer geweldig, zelfs tijdens het weekend.

Steeds een succes!.

Bart van Rooij
Bart van Rooij

Ervaring

Wij hadden al een vliegticket gekocht naar Tokio, maar wilde de cruise later boeken om een betere prijs te verkrijgen.
Captain Cruise hield het prijs verloop in de gaten en informeerde ons periodiek, zodat we honderden euro's bespaart hebben. Ook hebben ze gezorgd voor upgrade naar een buitenhut zonder toeslag!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Uitstekend, persoonlijk en betrokken.

Marina Gase
Goed (8/10)
Marina Gase

Ervaring

Ik heb Captain Cruise als zeer behulpzaam ervaren alles was erg duidelijk en ook prettig dat er in 2 delen betaald kon worden eneen klein beetje speling werd gegeven.

Score voor Captain Cruise:4/5

Msc splendida.

R.H.Holl
R.H.Holl

Ervaring

Rond onze laatste cruise hadden wij nogal wat vragen. De uitermate vriendelijke en professionele wijze waarop deze van adequate antwoorden werden voorzien,maakt dat Captain Cruise voor ons de ideale Cruise-agent is en zal blijven !

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Captain cruise : wie anders ?.

Maarten
Maarten
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke persoonlijke dienstverlener. het kan nog.

Bedrijfsinformatie

De naam zegt het al: het is uw kapitein op cruisegebied. Captain Cruise stuurt u bekwaam door de zee van duizenden cruisevakanties, hij laat u betrouwbaar online boeken en hij zorgt er voor dat u de laagste prijs betaalt.

Captain Cruise is een initiatief van ervaren mensen uit de reiswereld en de internetscene. Zij verbaasden zich dat informatie over cruises niet volledig en overzichtelijk op het web te vinden was. De meeste reizen zijn via internet te boeken, maar bij cruises bleek dat nog n
Adres
Anna van Renesseplein 8