Je aankoop wordt beschermd

O vd Cruijsen

Costa cruise

Ervaring

Erg goed, en zeer professioneel
Fijn te woord gestaan en overal mee geholpen. Complimenten voor Hetty Kruithof.

Mevrouw Schreuder-Kroon

Heel goed.

Heel goed

Joop Wiggers

Goed advies, persoonlijke benadering

Ervaring

Cruise geboekt bij Adia via Hetty van Captain Cruise. Hetty pakt het goed op, zeer persoonlijke approach. Ontzorgt echt de klant. Denkt mee over beste opties, staat open voor alternatieven.

Cees

Alweer een geweldige cruise gemaakt mede door de inspanningen van de goede adviezen van de dames van Captain Cruise. Bedankt Hetty en Ilze.

Ervaring

De meisjes van Captain Cruise geven altijd goede tips en adviezen en spreken daarnaast ook uit een ruime eigen cruise ervaring. Na thuiskomst altijd een telefoontje om te vragen hoe het is geweest. De vlgende cruise die er zeker aan gaat komen zullen wij weer bij CC gaan boeken.

Ellen Klinkenberg-Jacobs

Beste touroperator voor een cruise!

Ervaring

Diversen cruises geboekt of offertes aangevraagd. Altijd met veel enthousiasme en accuratesse geholpen

Fam Gordeau

Geweldig!!

Ervaring

De cruise met de Eclipse vanaf Miami naar de Caribbean was echt een aanrader ,wij hebben genoten van het eten , de live optredens en de faciliteiten aan boord .
Wij gaan zeker weer bij Captain cruise boeken mede door het goede advies van Hetty kruithof krijg je advies op maat dat vinden wij echte service !

Jos clerks

Ervaring

Wij zijn al verschillende keren geweest via captain cruise

Klant centraal

Ervaring

Captain Cruise is goed bereikbaar en werkt met een klein aantal medewerkers waardoor je altijd dezelfde medewerker te spreken krijgt. Deze denkt aktief met je mee en handelt snel en doortastend. Je weet precies waar je aan toe bent. Kortom een prettig en efficient bedrijf! Ik heb al meerdere cruisen gemaakt en boek deze bijna altijd via Captain Cruise!

Maria Vandebeek

Uitstekend

Ervaring

Persoonlijke service en klantvriendelijk, zeer goede ervaring

A de Koning

Perfect geregeld!

Ervaring

Net als voorgaande cruises was ook deze weer perfect geregeld.
Vanaf de eerste aanvraag om informatie tot de definitieve boeking alle info snel en accuraat voorhanden.
We kijken nu alweer uit naar de volgende, helemaal top geregeld!