Je aankoop wordt beschermd

11 daagse cruise Middelandse Zee

Ervaring

Dit is reeds ongeveer de vijfde keer dat ik met captain cruise een reis heb geboekt en dit was zoals steeds weer perfect in orde. De reisdocumenten worden op voorhand toegestuurd inclusief de luggage tags wat heel erg makkelijk is. Indien er een probleem is helpen ze je eveneens onmiddellijk verder binnen zeer korte tijd ontvang je een antwoord via mail, in elk geval een aanrader ik boek in de toekomst zeker en vast opnieuw met hen.

Cees D.

CaptainCruise, kordaat, goede adviezen, correcte prijzen.

Ervaring

CaptainCruise, kordaat, goede adviezen, correcte prijzen. Een persoonlijke prettige benadering door de dames van CC. zij nemen de tijd om je van goede adviezen te voorzien.

Ina

Alweer een reis met Captain Cruise !

Ervaring

Captain Cruise heeft onze reis goed geregeld.

Professioneel

Hel tevreden.
Captain Cruise is altijd goed bereikbaar, aardige capabele medewerkers. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Bart

Betrokken en persoonlijk

Ervaring

correcte afhandeling via e-mail en telefoon

J.Kok

Fantastische cruise geboekt

Ervaring

Via Captain Cruise onze eerste cruise ooit geboekt en we zijn perfect geadviseerd en als er nog aanvullende vragen waren stonden ze ons direct of via de chat te woord. Kortom een prima ervaring en reden om de volgende cruise weer via Captain Cruise te boeken.

ab roos

Uitstekend verzorgd

goede ervaring

Caroline W

Eerste ervaring met Captain Cruise, zeer tevreden.

Ervaring

Zeer prettige ervaring, contakt per mail en telefoon altijd vriendelijk en ter zake kundig.

Klasse

Ervaring

Zeer attent en meedenkend in het voor jou gewenste reispakket

Corry Hardeman

Captain Cruise = GEWELDIG

Ervaring

Meerdere cruises via Captain Cruise naar volle tevredenheid geboekt. Het uitermate vriendelijke en deskundige personeel luistert goed naar je specifieke wensen en komen met meerdere mooie opties bv vliegreis, hotel voor- en na de cruise etc.
Wij zijn net terug van een cruise via het Panamakanaal en alles was weer tot in de puntjes geregeld naar onze zin.