Zoltan Vegvari

Waardeloos bedrijf.

Ervaring

Niet klantvriendelijk. We vragen niet om beschikbaarheid binnen 24-48 uur, maar het kan een week duren voordat hij enige vorm van reactie krijgt, of u nu betaald heeft of niet.
Wij hebben geen...
Wij hebben geen toegang tot de betaalde boeking bij de rederij omdat deze nog niet namens ons heeft betaald. We kunnen geen excursies of andere diensten boeken totdat het bootticket (per definitie) is betaald. Zoals ik de originele voorwaarden van de rederij zie, moet de ticketprijs uiterlijk 30 dagen voor de reis betaald zijn. De "service" van CaptainCruise presenteert zich duidelijk als een obstakel, omdat ze niet reageren en niets uitvoeren op onze verzoeken. Ons geld werd geaccepteerd. Waardeloos bedrijf.

Evert

Kwaliteit

Zeer goed

Natasja

Aanrader!

Ervaring

Zeer vriendelijk en behulpzaam, goed telefonisch bereikbaar, alles perfect geregeld en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Sietse

Droomvakantie

Johanna

Goed om onze mening te krijgen

Nog geen

Jan

Fantastische persoonlijke service

Ervaring

Door de persoonlijke benadering en het meedenken om tot het beste resultaat te komen is Captain Cruise ons favoriete reisbureau. Al meer dan 10 jaar unieke service.

Cruise april

Ervaring

Ze hebben voor ons een super leuke cruise geboekt. Van Lissabon naar Barcelona. Onze vlucht werd 12 uur voor vertrek geannuleerd en met man en macht is eraan gewerkt om ons een alternatief te... Ze hebben voor ons een super leuke cruise geboekt. Van Lissabon naar Barcelona. Onze vlucht werd 12 uur voor vertrek geannuleerd en met man en macht is eraan gewerkt om ons een alternatief te bieden. Super gedaan door Sanne en Mandy

Cruise Noorwegen

Ervaring

Reis is september pas, heb hier dus geen beoordeling over Het boeken ging prima, goed geholpen

Dirk

Toppie