Dima Rebel

Oprijd geleverd !!!

Aline

service gericht

Kristof Callemin

Na probleem met eerste leverpoging goed geholpen naar oplossing

vlotte afhandeling van leverprobleem

Reactie CandleBagShop.nl:

Helaas gaf PostNL ten onrechte aan dat het pakket afgeleverd zou zijn , terwijl u niets ontvangen heeft. Een onderzoek bij postNL is ingesteld en wij hebben u een nieuw pakket toegezonden. Ondanks... Helaas gaf PostNL ten onrechte aan dat het pakket afgeleverd zou zijn , terwijl u niets ontvangen heeft. Een onderzoek bij postNL is ingesteld en wij hebben u een nieuw pakket toegezonden. Ondanks dat wij hier weinig aan konden doen onze excuses voor het ongemak en wij wensen u veel plezier met de nieuwe zending
mvgr Rudy

stephan evenbliuj

Vreselijk

Reactie CandleBagShop.nl:

Uw bestelling is dezelfde dag nog door ons verzonden en aangeboden aan PostNL , alleen is er helaas tijdens de drukte van feestdagen bij postNL iets misgegaan waardoor uw bestelling erg lang... Uw bestelling is dezelfde dag nog door ons verzonden en aangeboden aan PostNL , alleen is er helaas tijdens de drukte van feestdagen bij postNL iets misgegaan waardoor uw bestelling erg lang onderweg geweest is . Hoewel wij hier zelf weinig aan kunnen doen vinden wij dit ook erg vervelend en u aangeboden de bestelling opnieuw toe te zenden .
U heeft aangegeven nog even te willen wachten en inmiddels is het pakket ook geleverd. Helaas zien we tijdens de drukke periode vaker dat brievenbuspost zendingen vertragingen oplopen.
Onze excuses voor het ongemak
mvgr Rudy

Snel en betrokken

Goed product

Gert

Gewoon goed

snel geleverd en doen wat ze beloven

Cj Mertens

Mooie producten