Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

Jaap en Bep Hof

We hebben een fijne week gehad met onze 2 kleinkinderen, en de camper was top.
We hebben een fijne week gehad met onze 2 kleinkinderen, en de camper was top.
Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. En als we weer een camper huren dan doen we dat zeker bij Camperhuren.nl.

Gr,

Jaap en Bep Hof

grote berging, hefbed slaapt goed, fijn dat de koelkast automatisch omschakelt van energiebron, goed zicht ondanks de grootte van de camper

meer stopcontacten bij de keuken

Peter Boers

Schitterende reis door de Eifel met vriezend weer tot 28 graden. Romantische Rijn en Moesel waren zeer de moeite waard, net als de vulkanische Eifel met geisir en oude lava stromen. De ouders (80j)... Schitterende reis door de Eifel met vriezend weer tot 28 graden. Romantische Rijn en Moesel waren zeer de moeite waard, net als de vulkanische Eifel met geisir en oude lava stromen. De ouders (80j) hadden goed zicht onderweg vanaf de bank achter de eettafel. Ze hadden de mooiste reis van hun leven, mede dank zij het mooie weer. We stonden op plaatsen die Moeder fijn vond; nu eens met veel campers, dan weer iets rustigs.

in de koude periode twee volle gasvlessen meegeven.
We zijn vaak gestruikeld over de drempel naar de tafel toe.

Okke&Gerda

Voor de eerste keer in Europa met een camper op pad. Spannend, maar met een goede uitleg, waarvoor alle ruimte was, geruster op pad gegaan. Tijdens de eerste paar dagen was er even behoefte aan... Voor de eerste keer in Europa met een camper op pad. Spannend, maar met een goede uitleg, waarvoor alle ruimte was, geruster op pad gegaan. Tijdens de eerste paar dagen was er even behoefte aan advies/goede raad; even bellen met Ernst of Rogier, waarbij er steeds meteen wordt opgenomen. Dat geeft een goed gevoel. Ruime camper meegekregen, wat lekker is als je stil staat. Rijdend aan de Cote 'd Azur is een kortere wel handzamer. We hebben de smaak te pakken gekregen; als we weer gaan huren kloppen we zeker weer aan bij Camperverhuur Amsterdam. We zijn weer een goede ervaring rijker.

Prima. Ook in weekend goed bereikbaar.

Bereikbaarheid goed.

Nvt

R.bink

Fijne camper om mee te rijden. Super voor 4 personen .kortom een fijne vakantie mee gehad

Ramelende potten en pannen. Bestek la kan wel een rubber matje in . :)

Heerlijke 4 weken gehad. Prima camper, compleet en heerlijk onderweg altijd de douche bij de hand. Voor ons de fijnste manier van rondtrekken en het land ontdekken. Wel fietsen mee! Dit was ons 2e... Heerlijke 4 weken gehad. Prima camper, compleet en heerlijk onderweg altijd de douche bij de hand. Voor ons de fijnste manier van rondtrekken en het land ontdekken. Wel fietsen mee! Dit was ons 2e jaar via Camperverhuur, uitstekend bevallen.

Prima aflevering, jonge campers in uitsteknde staat

Andrea en Joep Spiekerman

Top ervaring hadden eigenlijk beter 3 weken moeten huren ipv 2 weken mede gezien het feit dat je eerste en laatste dag sowieso kwijt bent

Alles aanwezig en fris

Bij king size bed extra kussen voor gedeelte uittrekbaar ging overigens erg stroef

Mondeel

Goede ervaring, betreft de camper. Rijden is goed overzichtelijk, voorzieningen zijn goed.

Je kunt snel inpakken, voor vertrek.

Iets meer informatie vooraf geven, een serviceboekje erbij leveren.

A.Brian

Leuk ontvangst en goede uitleg van de camper.

Het huren van de camper was een verrassing voor mijn man.
De medewerkers hebben daar goed rekening mee gehouden en niets verklapt!

De huurperiode is van vrijdag tot vrijdag. Omdat we 's ochtends hebben moeten terug brengen missen we 1 dag

Enorm leuk, avontuurlijk, je wordt er steeds handiger in !

goede persoonlijke service ook bij vragen onderweg

Een filmpje over gebruik water, toilet, gas etc