Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

John vd Zwet

Fantastische mooie nieuwe camper mee gekregen.
Alles was mooi en netjes en goed geregeld door Camperhuren.nl
Ga hier zeker weten nog een keer een Camper huren

Camper is gewoon Compleet

Eventueel uitleg over het tanken van Adblue, dat je dit gewoon kan tanken aan de pomp.

Topreis gehad, mede dankzij camperhuren.nl

snel bereikbaar

Vredenbregt

Uitstekend op weg geholpen, prima camper

service, nette camper en goede instructies

deze camper zou wel steunpunten kunnenb gebruiken, hij beweegt en enorm tijdens bewegingen in de slaap

Tamara

Goed, aardig, advies en tips vooraf, goede uitgebreide uitleg. Nette camper, compleet!

goede verhuurpartij

Misschien een jerrycan (10 liter) die meegegeven kan worden voor als je even iets water wilt bijvullen.

Familie De Graaf

Geweldige vakantie gehad. Camper was perfect, service uitmuntend en mooie plaatsen aangedaan.

Telefonisch bereikbaar, ook op zondag.

Ga zo door. Ik kom volgend jaar weer.

van Zanten

Plezierig en goed te doen qua rijden, mooie plekken gezien en zeker voldoende ruimte. m.a.w. uitstekend

uitleg en videofilm met instructies

niet van toepassing

Fens

Net een camper bij hen gekocht, super uitleg, nemen ruim de tijd voor je, vriendelijk personeel, fijne beleving

Goede service

Fam. Jansen

Zeer tevreden, goede service. Mogelijkheid om camper eerder op te halen dan gepland.

contact over ander tijdstip van inleveren

op dit moment niet

R.L.R. Poelsra

Het is ons uitstekend bevallen

de uitleg was uitstekend

Fleur

Fantastische reis gehad. Voor de eerste keer een camper gehuurd. Bij het ophalen kregen we een duidelijke uitleg. Tijdens de vakantie wisten we niet meer hoe we de verwarming aan moesten zetten.... Fantastische reis gehad. Voor de eerste keer een camper gehuurd. Bij het ophalen kregen we een duidelijke uitleg. Tijdens de vakantie wisten we niet meer hoe we de verwarming aan moesten zetten. Even gebeld en het was zo uitgelegd. Het was een andere vakantie dan anders. Vanwege Corona zijn we in Nederland gebleven. Met de camper door het land gereisd. Het was een leuke manier om dat te doen. Zeeland, Noord-Holland, Drenthe en Overijssel aangedaan. Niet te lang rijden en toch steeds weer een andere omgeving.

Contact tijdens reis voor vragen. Mooie schone camper.

Reactie Camperhuren.nl:

Bedankt voor je mooie review, Fleur. We hopen jullie volgend jaar weer terug te zien.