Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Okke&Gerda

Voor de eerste keer in Europa met een camper op pad. Spannend, maar met een goede uitleg, waarvoor alle ruimte was, geruster op pad gegaan. Tijdens de eerste paar dagen was er even behoefte aan... Voor de eerste keer in Europa met een camper op pad. Spannend, maar met een goede uitleg, waarvoor alle ruimte was, geruster op pad gegaan. Tijdens de eerste paar dagen was er even behoefte aan advies/goede raad; even bellen met Ernst of Rogier, waarbij er steeds meteen wordt opgenomen. Dat geeft een goed gevoel. Ruime camper meegekregen, wat lekker is als je stil staat. Rijdend aan de Cote 'd Azur is een kortere wel handzamer. We hebben de smaak te pakken gekregen; als we weer gaan huren kloppen we zeker weer aan bij Camperverhuur Amsterdam. We zijn weer een goede ervaring rijker.

Prima. Ook in weekend goed bereikbaar.

Bereikbaarheid goed.

Nvt

R.bink

Fijne camper om mee te rijden. Super voor 4 personen .kortom een fijne vakantie mee gehad

Ramelende potten en pannen. Bestek la kan wel een rubber matje in . :)

Heerlijke 4 weken gehad. Prima camper, compleet en heerlijk onderweg altijd de douche bij de hand. Voor ons de fijnste manier van rondtrekken en het land ontdekken. Wel fietsen mee! Dit was ons 2e... Heerlijke 4 weken gehad. Prima camper, compleet en heerlijk onderweg altijd de douche bij de hand. Voor ons de fijnste manier van rondtrekken en het land ontdekken. Wel fietsen mee! Dit was ons 2e jaar via Camperverhuur, uitstekend bevallen.

Prima aflevering, jonge campers in uitsteknde staat

Andrea en Joep Spiekerman

Top ervaring hadden eigenlijk beter 3 weken moeten huren ipv 2 weken mede gezien het feit dat je eerste en laatste dag sowieso kwijt bent

Alles aanwezig en fris

Bij king size bed extra kussen voor gedeelte uittrekbaar ging overigens erg stroef

Mondeel

Goede ervaring, betreft de camper. Rijden is goed overzichtelijk, voorzieningen zijn goed.

Je kunt snel inpakken, voor vertrek.

Iets meer informatie vooraf geven, een serviceboekje erbij leveren.

A.Brian

Leuk ontvangst en goede uitleg van de camper.

Het huren van de camper was een verrassing voor mijn man.
De medewerkers hebben daar goed rekening mee gehouden en niets verklapt!

De huurperiode is van vrijdag tot vrijdag. Omdat we 's ochtends hebben moeten terug brengen missen we 1 dag

Enorm leuk, avontuurlijk, je wordt er steeds handiger in !

goede persoonlijke service ook bij vragen onderweg

Een filmpje over gebruik water, toilet, gas etc

EGG B.v.

Fantastische camper! We waren enorm blij dat we een ruime camper mee hadden ivm. De regen. Huren elk jaar bij camperverhuuramsterdam.nl en elk jaar weer een super service.

Ruim assortiment

Marcel Mathot

Zeer confortabele camper waar wij een zorgeloze vakantie mee hebben gehad in Italie. Rijd makelijk en is van alle gemakke voorzien. Bij het ophalen van de camper een zeer uitgebreiden instruktie... Zeer confortabele camper waar wij een zorgeloze vakantie mee hebben gehad in Italie. Rijd makelijk en is van alle gemakke voorzien. Bij het ophalen van de camper een zeer uitgebreiden instruktie gekregen met zeer waardevolle tipes. Kortom volgend jaar gaan we weer.

Vriendelijke voorkomend en sevice gericht.

Camper mist navigatie telefoon aansluiting en heeft een slecht muziek installatie.