Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Wendy B

Voor de eerste keer met een camper op vakantie is toch altijd wel spannend, maar door het vakkundig advies vooraf en de persoonlijke benadering tijdens het ophalen en inleveren, gingen wij vol... Voor de eerste keer met een camper op vakantie is toch altijd wel spannend, maar door het vakkundig advies vooraf en de persoonlijke benadering tijdens het ophalen en inleveren, gingen wij vol vertrouwen op pad!
De campers zijn compleet en netjes, er is ruime keus in modellen. Duidelijke communicatie via mail.
We hebben fantastische weken gehad in Zweden, voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijk geholpen, zowel bij het maken van de keuze, als bij het ophalen en inleveren.
De site is erg uitgebreid, je vind er eigenlijk alle info die je nodig hebt.
Handige app...
De site is erg uitgebreid, je vind er eigenlijk alle info die je nodig hebt.
Handige app voor onderweg met hulpfunctie ;)

De app zou goed uitgebreid kunnen worden (filmpjes, specifiekere problemen omschrijven) dat is vooral erg fijn tijdens je allereerste campervakantie!
Een gronddoek toevoegen aan de...
Een gronddoek toevoegen aan de basisuitrusting?

Ton van der Meer

Prachtige ruime 2 persoonscamper. Prima service erbij.

Camper was van alle gemakken voorzien.

We hebben een heel prettige, fijne ervaring gehad met de camper. De camper werkt goed, is schoon en we hebben geen problemen gehad. We vonden het met onze jonge dochter een heel fijne manier van op... We hebben een heel prettige, fijne ervaring gehad met de camper. De camper werkt goed, is schoon en we hebben geen problemen gehad. We vonden het met onze jonge dochter een heel fijne manier van op vakantie gaan. Ook de service voor en na de vakantie is top te noemen.

Goede, vriendelijke service op maat.

Vanwege specifiek, persoonlijke omstandigheden wilden we graag zsm de camper ophalen. Hier moesten we zelf achteraan zitten op de dag van vertrek, en dat viel een beetje tegen. De borg vonden we... Vanwege specifiek, persoonlijke omstandigheden wilden we graag zsm de camper ophalen. Hier moesten we zelf achteraan zitten op de dag van vertrek, en dat viel een beetje tegen. De borg vonden we iets aan de hoge kant.

Mike

Uitermate vriendelijke en professionele partij waar we zo weer een camper zouden huren. De informatieverstrekking is top (eigen app) en zelfs op reis zijn ze bereikbaar voor tips en adviezen.

Kennis en knowhow. Goede en comfortabele huurcampers met uitstekende motorisering.

O. Sjoerds

Heerlijk ruime camper, krachtige dieselmotor alle het hoognodige aan boord inclusief reserve materiaal. een genot om mee te touren, binnen 5 minuten is alles uitgepakt en aangesloten om te relaxen... Heerlijk ruime camper, krachtige dieselmotor alle het hoognodige aan boord inclusief reserve materiaal. een genot om mee te touren, binnen 5 minuten is alles uitgepakt en aangesloten om te relaxen en te BBQ-en. Super service, super vriendelijk en natuurlijk een schone, goed functionerende camper om mee op reis te gaan. Camperhuren.nl raden wij iedereen aan.

Snelle reactie op vragen via Whatsapp , hetgeen niet alleen fijn is maar er ook voor zorgt dat je je vakantie zonder oponthoud kunt voortzetten.

Super

nee

nee

Richard Damen

De eerste keer met de camper is zeer goed bevallen. Onze kinderen (2 en 4 jaar) hadden hun eigen stapelbedje en hadden het erg naar hun zin. De camper is goed uitgerust met alle noodzakelijke... De eerste keer met de camper is zeer goed bevallen. Onze kinderen (2 en 4 jaar) hadden hun eigen stapelbedje en hadden het erg naar hun zin. De camper is goed uitgerust met alle noodzakelijke spullen. De 3 weken zijn om gevlogen.

Gino van de Staaij

Wat een fantastisch avontuur!!! Met camper 29 twee weekjes door Bretagne gereisd met z'n viertjes en de hond. Heerlijk genoten van het samenzijn en het gemak van het camperleven. Volgend jaar weer!... Wat een fantastisch avontuur!!! Met camper 29 twee weekjes door Bretagne gereisd met z'n viertjes en de hond. Heerlijk genoten van het samenzijn en het gemak van het camperleven. Volgend jaar weer! Een aanrader.

De service en vriendelijkheid van het personeel. Dat zorgt voor een aangenaam vertrek en terugkomst, en ondersteuning onderweg. Helemaal top!

Nee, helemaal geen. Ga zo door!

Op zich prima camper, maar helaas toch te klein voor lange mensen (1,96 meter), vooral de rijcabine

complete en kwalitatief goede inventaris

hogere keggen

Familie. Jongkind hilversum

Wij huren al jaren bij camperverhuur
Het is altijd een feest om bij hun een camper tehuizen. Servies is top nooit een probleem tegen gekomen. Altijd proberen een oplossing tezoeken.. Wij huren al jaren bij camperverhuur
Een aan rader.

Neen niet gevonden