Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

familie Broodman

Wat een mooi reis hebben wij gemaakt met deze camper.
Een 4 persoons camper met hefbed. Het is ons met 3 personen goed bevallen met 4 zou het reizen krap zijn.
De inventaris alles wat we...
Wat een mooi reis hebben wij gemaakt met deze camper.
De inventaris alles wat we nodig hadden was aanwezig.
Vriendelijk personeel bij de uitgifte ( mag wat ons betreft ook in de ochtend) en inname.
Kortom de moeite waard om nog eens te huren

genoeg power in de camper voor in de bergen

graag s morgens ophalen

Fam. Kolhoff

Spontaan ontvangst met goede uitleg over de prima camper. Mooi bedrijf met vriendelijke mensen. Duidelijke online instructiefilmpjes. Ruime keuze aan verschillende type campers. Wij hadden een hond... Spontaan ontvangst met goede uitleg over de prima camper. Mooi bedrijf met vriendelijke mensen. Duidelijke online instructiefilmpjes. Ruime keuze aan verschillende type campers. Wij hadden een hond mee, en ze hebben drie types waar een hond in mee mag. De afgelopen drie weken een fantastische vakantie met de camper gehad. Voor herhaling vatbaar. Groetjes van ons. Fam. Kolhoff

n.v.t

n.v.t.

Annemieke Drechsler

Na jaren weer een camper bij camperhuren gehuurd. Camper zo goed als nieuw. Goed advies en service. Duidelijk uitleg bij boeking en bij aflevering. Nemen ook de tijd voor je. We hebben een... Na jaren weer een camper bij camperhuren gehuurd. Camper zo goed als nieuw. Goed advies en service. Duidelijk uitleg bij boeking en bij aflevering. Nemen ook de tijd voor je. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar weer.

Behulpzaam toen wij in de avond een vraag hadden, nam de tijd om ons te beantwoorden.

Een ruiten trekker, want die hadden wij niet. Zodat we onderweg onze voorruit schoon konden maken.

König

Perfect en betrouwbaar bedrijf met fijne campers

betrouwbaarheid, fijne camper

ga zo door

Kuiper

Super camper. Hele fijne ervaring met huren

Goede motor, rijdt heel aangenaam. Veel ruimte voor 4 personen

Afdekdopjes. Krasvaster maken

Fam. Sparnaaij

De algehele ervaring is erg goed. de camper is fantastisch evenals de service van het bedrijf. Veel betrokkenheid die goed voelt.

De betrokkenheid , de aandacht in het algemeen is top van iedereen die daar werkt.

Martin Heimering

In één woord, gewoon perfect.

Goede service, klantvriendelijk, goede auto

al besproken

1 fool and a boat Aruba

Super goed! Camper perfect! Fantastische service van Lisette en Barbara en Ernst.

Camper in perfecte staat..Alles erop en eraan...En bij calamiteiten meteen respons. Alles in 2 woorden Super Geweldig.

Tip: Huur een camper bij CamperHuren.nl

Michiel van Mierlo

Leuk bedrijf en zeer vriendelijk. Denken met je mee.

Vriendelijk, meedenken en nette en schone camper

Ga zo door

Henk Doornbos

Super weken gehad met een goed uitgeruste camper gehuurd bij Camperhuren.nl. Uitstekende service en goed materiaal.

goede communicatie voor, tijdens en na de reis