Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

A. Steeman

Wij hadden de camper gehuurd voor 6 weken. Gedurende eerste dagen intermittend warm water, verwarming en geen koelkast.
Camper is ZONDER technische eindcontrole afgeleverd.

Camper is ZONDER technische eindcontrole afgeleverd.
Telefonisch niet oplosbaar. Gas beveiliging vloog er regelmatig uit en het rook naar gas.Alles lag aan ons !! Wij hadden de boel ontregeld!
Ook waterpomp probleem. Hebben geen risico genomen en hebben de camper na 5 dagen en 2000 km weer teruggebracht.
Geen enkel medeleven .

Camper reed prima.

Betere eindcontrole uitoefenen.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste heer Steeman, bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat het een teleurstellende ervaring was, aangezien we altijd zeer streven naar het geven van de beste service aan al... Beste heer Steeman, bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat het een teleurstellende ervaring was, aangezien we altijd zeer streven naar het geven van de beste service aan al onze klanten, zowel voor vertrek als onderweg. We hebben inmiddels al apart contact met u.

van Tol

We zijn een mooie ervaring rijker om met een camper op vakantie te gaan. We hebben helaas wel veel slecht weer gehad en dan is vertoeven in zon camper geen straf. Bij vragen is de verhuurder altijd... We zijn een mooie ervaring rijker om met een camper op vakantie te gaan. We hebben helaas wel veel slecht weer gehad en dan is vertoeven in zon camper geen straf. Bij vragen is de verhuurder altijd bereikbaar wat een goed gevoel geeft.

Gezellige en vriendelijke medewerkers, mooie wagen rijdt heerlijk!

Stabilisatie als je gaat parkeren. Dat gewiebel is heel vervelend. Nog wat kleine puntjes welke we aan de medewerkster hebben doorgegeven.

Lennart van Klaveren

Prettig contact met Camperhuren.nl, nette camper

Op melden van reeds aanwezige schade (na dag 1) geen reactie, op latere emails wel vlotte reactie ondanks dat deze tijdens weekend / buiten openingstijden verzonden zijn.

Geen.

Anouschka Gelauf

Heel goed. Was onze eerste keer en is ons goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook met Camperhuren.nl was het een prettige en professionele samenwerking.

Nette behandeling. Flexibel. Wordt niet als nummer behandeld.

2e sleutel zou een iets fijner gevoel geven op reis.

Johan Ruhe

Super

goede service, vriendelijke medewerkers.

fietsendrager is te hoog om fietsen op te tillen

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Johan, bedankt voor het invullen je feedback. We begrijpen je tip van de fietsendrager en nemen dit dit mee bij de aankoop van nieuwe campers. Tot ziens!

Dekkers

Geweldige vakantie gehad!

ze waren meteen bereikbaar per telefoon en zijn direct geholpen met onze vragen.

Neele

Zeer goed bevallen

lekker de vrijheid met de camper

niet standaard de sleutel aan de man geven

Dorien

Heerlijke vakantie met een echt "thuis" voor vier weken!

Camper wordt als nieuw meegeven en heeft alles wat je nodig hebt aan boord

S Nelemans

Voor ons met 2 kinderen de eerste keer met een camper , dit is enorm goed bevallen. Je vakantie begint echt op het moment dat je instapt. Het ontbrak aan niets in de camper , keurig schoon .

1 keer een vraag moeten stellen waar de zekeringen kast zat, het was in de avond er werd gelijk opgenomen en was dus ook snel opgelost .

Wij zouden er geen kunnen noemen.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste klant, bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. En fijn dat jullie onderweg contact met ons op hebben genomen, zodat we jullie konden helpen. Tot ziens!

Mariet Barneveld

Goede service, fijn contact en een geweldige camper!

Vriendelijkheid en servicegerichtheid!

Geen.