Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

J verbrugge

Super gave camper vakantie gehad.

Sterke motor en goede aparatuur.

iets te klein voor 3 personen

Erg leuk en ontspannend

Fijne auto zowel rijden als vakantiegebruik

Nee, correcte gebrudsfaiksinstructies meegekregen

Hans Piels en Joke van den Heijkant

Fantastisch, we hebben de camper als fijn vervoermiddel en woonplek ervaren. We zijn via Zweden, naar het noorden gereisd via Fin land en tot de Lofoten in Noorwegen en daarna zijn we via de... Fantastisch, we hebben de camper als fijn vervoermiddel en woonplek ervaren. We zijn via Zweden, naar het noorden gereisd via Fin land en tot de Lofoten in Noorwegen en daarna zijn we via de fjorden langs de kust van Noorwegen weer naar het zuiden afgezakt. We hebben 5 weken met de camper door de prachtige natuur gereden.

Keurige camper met prima indeling en goede service
Goede stoelen voor langere ritten en een heerlijk ruim bed.

Het was gewoon top. Er was geen navigatie ingebouwd. Handig om een tomtom mee te nemen

H. de Bakker

Was zeer prettig rijden. Voldoende ruimte voor 4 volwassenen. Hebben een uitmuntende vakantie gehad.

Je staat zeer snel op een plek. Deuren open, stoelen eruit en direct een gekoeld drankje uit de koelkast

Edwin Onderwater

1ste keer camper gehuurd om door oostenrijk en noord italie te rijden.
Mooie camper.

Dat je met camper de zon op kunt gaan zoeken. Je zit niet vast aan een plek

Jammer dat we de camper aan het einde van de middag pas konden ophalen. En in de ochtend weer terug moeten brengen.
Scheelt 2 vakantiedagen

Kaja Wolffers

Plezierig verhuurproces. Fijne camper. Alles verliep efficient en geolied. Camper recent en van goede kwaliteit.

De campers zijn goed onderhouden en de mensen van Camperverhuur Amsterdam zijn prettig en duidelijk.

Weer een fijne vakantie gehad. Goed bed, fijn rijden, top!

Nieuwe mooie camper

Paar loszittende zaken

Fam. Scheepmaker

Erg leuke vakantie gehad, een ware doe, ervaar en beleef vakantie.
Camper goed uitgevoerd, volledig en netjes. Prima rij-ervaring en grote garage is een zegen.
Het contact met de...
Erg leuke vakantie gehad, een ware doe, ervaar en beleef vakantie.
Het contact met de verhuurder was zeer plezierig en proffessioneel. Zelfs onderweg bereikbaar voor raad en daad.

Het contact en goed verzorgde camper.

Prettige sfeer, veel en duidelijke uitleg, vriendelijk en rustig, ze nemen hier de tijd voor je.

Nvt

Heerlijk weg geweest, lekker met de kinderen. Vrijheid en toch alles bij je/veel gemak.

Hefboombed is een ideale oplossing voor gezinnen.

Een slang voor grijs water lozen zou fijn zijn.