Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Eelke Kingma

Positieve ervaring, fijne camper, goede service.

Goede camper, geen issues onderweg. Makkelijk in gebruik.

Ophalen van de camper op dag naar keuze was beter uitgekomen.

Bruggeling

Goed ontvangst en uitleg een mooie ervaring camper zeer compleet met alle toebehoren een aanrader goed bedrijf en goede begeleiding ook onderweg voor vragen.

Goede service en goede en mooie campers

nee

Peter Meijer

We hebben een mooie ervaring opgedaan met het rijden en kamperen met een camper

uitleg bij aflevering was goed maar te uitgebreid

kortere uitleg

Buskermolen

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, de camper was prima in orde, vriendelijk geholpen bij het ophalen en weer terugbrengen,
geen klachten

service was echt heel goed, probleem van de elektriciteit werd prima opgelost.

wij vinden het prima zo

Tom Koudstaal

Geweldig

snelle communicatie
alles wat je nodig heb zit bij de camper inbegrepen

koffiezet apparaat inplaats van de filter houder

Aron van den Boom

Super netten camper, goede service!

alles is bij geleverd en de camper ziet er heel netjes uit en rijdt perfect!

het ophaalmoment was niet helemaal goed doorgekomen ivm feestdagen. daarna wel meteen geholpen zodat we op reis konden

Cor Speelman

Teleurgesteld in het bedrijf qua afhandeling inname camper.

Nette camper met voldoende inventaris

Bij het ophalen van de camper minutieus deze controleren op pitjes, krasjes etc. en goed laten aantekenen. Zelf iets te goed van vertrouwen geweest na het melden van enkele deukjes aan de... Bij het ophalen van de camper minutieus deze controleren op pitjes, krasjes etc. en goed laten aantekenen. Zelf iets te goed van vertrouwen geweest na het melden van enkele deukjes aan de bestuurderskant en putjes over het hoofd gezien, schade € 855,-
Schade had er al gezeten gezien het feit dat de dame in kwestie het vuil er van af moest poetsen om ze te zien.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Cor,
Beste Cor,
Het spijt ons te vernemen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van de schade. We controleren inderdaad voor vertrek en bij terugkomst de camper en vragen onze klanten dat ook te doen. Indien er schade is, wat soms ook pas zichtbaar wordt bij het schoonmaken, dan melden we dat en handelen we de schade af. Bij afkoop van het eigen risico kun je de kosten bij de verzekering indienen.
We hadden het ook graag anders gezien.

Marloes Verbruggen

Fijne service, duidelijke uitleg. Alles is compleet, je kunt zo instappen en wegrijden!

Ja, goede bereikbaarheid en hulp

nvt

Mike Wetselaar

Van aanvraag voor informatie tot ophalen, reizen, nog wat vragen en retour camper een super ervaring! Genoten van de Camper en de reis. Alles to op de puntjes netjes verzorgd!

Dat ik tijdens de reis nog vragen kon stellen die zelfs op zondag beantwoord werden.

Als internationaal reiziger is de extra apart aangeboden risico verlaging niet bruikbaar dit moet extern ingekocht worden. zou mooi zijn als de aangeboden service ook voor internationale klanten... Als internationaal reiziger is de extra apart aangeboden risico verlaging niet bruikbaar dit moet extern ingekocht worden. zou mooi zijn als de aangeboden service ook voor internationale klanten bruikbaar is.

Helen

Voor het eerst een weekje met de camper weg geweest, goed bevallen en de uitleg vooraf was ook prima

hond mag mee

maak het achterlaten van de eigen auto gratis