Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

M. Heeren

Het was super! Het is ideaal om veel te zien met een kleinte van 2 en half . Het slapen was wat spannend met de kleine, maar dit is prima verlopen. Op een camper plaats zonder stroom lukte het ons...

Het vertrouwen hebben contact te krijgen in geval van nood.
vriendelijkheid., welkom gevoel.

niet op dit moment.

Wederom een prima ervaring!

Prima, jonge campers

Bart

In 1 woord top! De uitleg en informatie rond de verhuur en juiste camper voor reizen met een baby was heel goed. Fijne ontvangst, erg vriendelijk. De camper zelf was ook uitstekend. We hebben...

Service en klantvriendelijkheid!

Mogelijkheden tot delen van camperhurel.nl via social media tijdens vakantie . Bijvoorbeeld met een eigen # op instagram. Het camper reizen en camperen is erg populair

E. Wind

Prima ervaring. Eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken geheel nakomt. 1e ervaring met een gehuurde camper is perfect bevallen. Gaan geen camper kopen maar komen zeker terug bij dit bedrijf.

Kwaliteit gehuurde camper is perfect. Personeel zeer klantvriendelijk. Klant staat centraal.

Niet van toepassing

Jan Veerkamp

Bijzonder positieve ervaring en warme ontvangst, duidelijke uitleg en bovenal een fantastische camper gehuurd..!!

Bereikbaarheid en staat van onderhoud van de camper.
Persoonlijke ontvangst en uitleg.
Reinheid van het gehele bedrijf

de Vries

Geweldige vakantie gehad ! Prachtige camper, zo goed als nieuw en van alle gemakken voorzien ! Aanrader !!

We hadden televisie bijgeboekt met satteliet. Dit werkte eenvoudig en heel scherp beeld, verder tafel en stoelen bijgeboekt. Ook perfect.

Terugkomdag graag later inleveren en bij ophalen eerder. Betaalt voor deze dagen, maar konden om 17.00 uur ophalen en 11.00 uur weer inleveren. Verder geen aanbevelingen -> top

Familie A.B.C. den Doop

Dit jaar wilden wij eindelijk onze droom waar maken door een camper te gaan huren. Via Google kwamen wij terecht bij campinghuren.nl te Aalsmeer. Na een intake gesprek konden wij per uitzondering...

Gemaakte excuses na melding min punten.

Wat flexibeler in de kosten

dhr. Braam

Afgelopen juni drie weken een camper gehuurd. Het betreft een schone Camper die perfect functioneert (krachtige wagen). In die zin krijg je echt waar voor je geld.

Daarnaast hebben...

Het hefbed sliep opvallend lekker, dit hadden wij niet verwacht. Ik ben zelf 100kg zwaar en mijn vrouw slechts 50. Dus wij hebben beiden een andere behoefte qua bedligging, maar hebben beiden heerlijk geslapen. De kinderen sliepen op het bed achterin.

Bij het ophalen wordt er ernstig streng gecontroleerd op schade voordat de camper wordt overgeragen, en daar teken je ook voor. Deze strenge controle gaf mij enorm veel angst om zelf schade te rijden. Terwijl achteraf er wel coulance was. Nu begrijp ik dat een strenge overdracht roekeloos gedrag voorkomt, maar de mededeling dat bij schade er met je mee wordt gedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden had mij zeker vakantiestress na de schade gescheeld.

We zijn voor het eerst met een camper op vakantie geweest; dat is ons heel goed bevallen. De camper van Camperhuren was perfect, mooi schoon, goed onderhouden. Maar ook juist de service voor en na...

services, klantvriendelijkheid

M. Hilverda

Fantastisch. Fijn en makkelijk in gebruik, goede uitleg.

Ruimte, tijdens het rijden (automaat en cruise-control),

Ander type haringen, groter en hoger afstel blok, ander prullenbakje