Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Agneta Markusse

De camper was goed. De besteklade is heel praktisch gevuld, alsook het keukengerei. Veel ruimte in de camper en zeker ook in de garage. Alles werkt en toen we een probleempje hadden werden we meteen... De camper was goed. De besteklade is heel praktisch gevuld, alsook het keukengerei. Veel ruimte in de camper en zeker ook in de garage. Alles werkt en toen we een probleempje hadden werden we meteen en vriendelijk geholpen.
We zouden camperhuren.nl zeker aanbevelen.

Invulling keukenkastjes

Ga zo door

middelman

Na al die jaren met een caravan op vakantie te zijn gegaan. nu voor het eerst een camper gehuurd. wat zijn we netjes geholpen en met een mooie uitleg, zijn we mooi op vakantie geweest met een camper.

dat we netjes geholpen zijn tijdens de vakantie.

er zijn geen verbeter punten ga gewoon zo door.

de Hollander

Met de heerlijke luxe camper een fantastische vakantie gehad

goede kwaliteit camper, snelle respons op vragen

mailing wordt steeds dubbel verstuurd
extra verhogers voor het waterpas zetten van de camper.

Ingrid Zonneveld

Fantastisch! Een hele fijne vakantie gehad mede dankzij de goede zorgen en duidelijke uitleg van camperhuren.nl

Zeer compleet uitgeruste camper.

van Driel

Fijne campers en goede uitleg

campers zijn allemaal in zeer goede staat

eenvoudige gebruiksvoorwerpen toevoegen aan de standaard camperuitrusting

van loon

Zeer positief ervaring die zeer zeker voor ander aan te bevelen is. Je word netjes te woord gestaan en op weg geholpen. Mocht je ergens tegen aanlopen zijn ze goed te bereiken om helpend advies te... Zeer positief ervaring die zeer zeker voor ander aan te bevelen is. Je word netjes te woord gestaan en op weg geholpen. Mocht je ergens tegen aanlopen zijn ze goed te bereiken om helpend advies te geven. Zeker voor herhaling vatbaar.

fijne communicatie

nvt

Casper

Goede ervaring met camperhuren.nl. Het was ons eerste camper vakantie en de reis is ons zeer goed bevallen. communicatie vanuit camperhuren.nl is goed en volledig. De camper die wij huurde was zeer... Goede ervaring met camperhuren.nl. Het was ons eerste camper vakantie en de reis is ons zeer goed bevallen. communicatie vanuit camperhuren.nl is goed en volledig. De camper die wij huurde was zeer modern en compleet uitgerust.

totaal pakket, handige tips, nieuwe campers, goede communicatie

Thomas

Fijne comfortabele manier van reizen. Goed en netjes verzorgde camper, met alle gemakken van dien.

Duidelijke website. Geeft je de mogelijkheid meerdere opties met elkaar te vergelijken. Al met al een hele fijne en goede ervaring. Zeker aan te raden.

Vesting openen in Rotterdam

ed peetoom

Communicatie en afspraken zeer te vreden

netjes meegekregen

niet

Cees van der Poel

Alles prima geregeld en gastvrij .

op alle onderdelen goed geregeld.