Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Theo van den Heuij

Een fijne manier om vrij te reizen. Het was voor ons de eerste keer om vakantie te vieren met een camper, en is zeker voor herhaling vatbaar

prima uitleg bij ontvangst camper. De tijd die wordt genomen voor uitleg is erg prettig

Geoff Longmire

A very clean, almost new campervan, everything well explained to us when we collected. The van was easy to drive and we had no problems manoeuvering around the campsites we stayed at.

helpful and informative people, reliable campervan

nothing

Caroline

Heerlijke vakantie gehad, mede namens camperhuren.nl. Mooie camper, volledig uitgerust. Goede service en uitleg voor vertrek. Erg leuk om rond te trekken met de camper, zeker voor herhaling vatbaar.

Aan werkelijk alles is gedacht. Mooie, goed onderhouden campers met volledige inventaris. Goede service en uitleg voor vertrek. Geeft een heel prettig gevoel.

M. Heeren

Het was super! Het is ideaal om veel te zien met een kleinte van 2 en half . Het slapen was wat spannend met de kleine, maar dit is prima verlopen. Op een camper plaats zonder stroom lukte het ons...

Het vertrouwen hebben contact te krijgen in geval van nood.
vriendelijkheid., welkom gevoel.

niet op dit moment.

Wederom een prima ervaring!

Prima, jonge campers

Bart

In 1 woord top! De uitleg en informatie rond de verhuur en juiste camper voor reizen met een baby was heel goed. Fijne ontvangst, erg vriendelijk. De camper zelf was ook uitstekend. We hebben...

Service en klantvriendelijkheid!

Mogelijkheden tot delen van camperhurel.nl via social media tijdens vakantie . Bijvoorbeeld met een eigen # op instagram. Het camper reizen en camperen is erg populair

E. Wind

Prima ervaring. Eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken geheel nakomt. 1e ervaring met een gehuurde camper is perfect bevallen. Gaan geen camper kopen maar komen zeker terug bij dit bedrijf.

Kwaliteit gehuurde camper is perfect. Personeel zeer klantvriendelijk. Klant staat centraal.

Niet van toepassing

Jan Veerkamp

Bijzonder positieve ervaring en warme ontvangst, duidelijke uitleg en bovenal een fantastische camper gehuurd..!!

Bereikbaarheid en staat van onderhoud van de camper.
Persoonlijke ontvangst en uitleg.
Reinheid van het gehele bedrijf

de Vries

Geweldige vakantie gehad ! Prachtige camper, zo goed als nieuw en van alle gemakken voorzien ! Aanrader !!

We hadden televisie bijgeboekt met satteliet. Dit werkte eenvoudig en heel scherp beeld, verder tafel en stoelen bijgeboekt. Ook perfect.

Terugkomdag graag later inleveren en bij ophalen eerder. Betaalt voor deze dagen, maar konden om 17.00 uur ophalen en 11.00 uur weer inleveren. Verder geen aanbevelingen -> top

Familie A.B.C. den Doop

Dit jaar wilden wij eindelijk onze droom waar maken door een camper te gaan huren. Via Google kwamen wij terecht bij campinghuren.nl te Aalsmeer. Na een intake gesprek konden wij per uitzondering...

Gemaakte excuses na melding min punten.

Wat flexibeler in de kosten