Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

Fam. Tans

Het was onze eerste campertocht en ook nog met veel bare weersomstandigheden in maart. Dus absoluut een avontuur zeker met ook nog een achtervolgende Covid19 lockdown in Spanje , Frankrijk, Luxemburg.
Fijne camper met veel ruimte, prima soepel lopend motortje.
Wij gaan ons absoluut nog een keer bij jullie melden voor dezelfde soort camper.
Het is ons prima bevallen en wij waren/zijn uitermate tevreden over de geboden begeleiding en service.
Alles is tot en met de afhandeling super geregeld.

24/7 deskundige bereikbaarheid onderweg.

nvt

Ton van Gestel

Camperhuren.nl is een prettig bedrijf die met je meedenken als je op zoek bent naar bepaalde onderdelen zoals een veertje voor een camperdeur slot. Ernst was zo vriendelijk om contact op te nemen... Camperhuren.nl is een prettig bedrijf die met je meedenken als je op zoek bent naar bepaalde onderdelen zoals een veertje voor een camperdeur slot. Ernst was zo vriendelijk om contact op te nemen met een slot leverancier in Italië omdat het onderdeel niet in NL is te verkrijgen. Binnen een paar dagen was het onderdeel binnen en kon ik het kosteloos ophalen. Waar vind je tegenwoordig nog zo'n service en vriendelijkheid!
Ze hebben ook mooie campers te huur (en te koop) en op de nieuwe locatie ook beter bereikbaar.

Service

Frits

Ik ben met vier personen en een peuter 18 maanden op reis geweest naar Zwitserland. De camper is goed bevallen voor een reis waarbij je veel wilt zien en geen tijd wil verliezen met het zoeken naar... Ik ben met vier personen en een peuter 18 maanden op reis geweest naar Zwitserland. De camper is goed bevallen voor een reis waarbij je veel wilt zien en geen tijd wil verliezen met het zoeken naar hotels. In de stad rijden is wel wat lastig en parkeren gaat niet lukken. Maar vaak is er wel op loop afstand een camper parkeerplaats te vinden. De camper zelf rijd goed. Zowel op de snelweg als in de stad. Zit comfortabel voor de passagiers. Voor 5 personen wel iets aan de kleine kant want in het najaar kan je niet zo makkelijk buiten zitten (regen).

Altijd geweldig! Mooie campers goede service. 4e jaar op rij weer een topervaring gehad.

De camper zijn altijd zo goed als nieuw, zijn helemaal nagelopen. Nog nooit iets van panne onderweg gehad.

m de goeij

Het was onze eerste reis met een camper dus onbekend maar we zijn stap voor stap op weg geholpen met veel advies en hebben een geweldige reis kunnen beleven

bij een klein probleem onderweg werden we meteen telefonisch gerustgesteld, we hadden algemeen een heel veilig gevoel

neen

Prima, uitgebreide introductie en breefing na terugkomst. Je gaat als huurder toegerust de weg op.

Persoonlijke benadering en service

Jan Veerkamp

Camper heeft aan de verwachtingen voldaan. Ook de tweede keer dat wij gehuurd hebben is de ontvangst, uitleg en behandeling zeer goed bevallen.

Ontvangst en behandeling. Zeer klantvriendelijk. Volhouden..!!

Aangegeven bij het retourneren van de camper.

Pieter Cindy

Prima, vrij nieuwe camper, ruim voor 5 a 6 personen. Van alle gemakken voorzien. Rijdt heerlijk.

Goede service! Fijne camper, geschikt voor grote gezinnen!

Instructieboekje van het voertuig ontbrak. Is wel heel wenselijk.

cees de moor

Fijn en probleemloos

Dat de wagen geen gebreken vertoonde

Niet van toepassing

fam. honings d

Helemaal toppie ook de kinderen vonden het gaaf

mooie camper loppt als een naaimachine all s wat je nodig hebt is erbij

nee