Je aankoop wordt beschermd

Service
Netheid camper
Aanbod

Familie. Jongkind hilversum

Wij huren al jaren bij camperverhuur
Het is altijd een feest om bij hun een camper tehuizen. Servies is top nooit een probleem tegen gekomen. Altijd proberen een oplossing tezoeken..

Neen niet gevonden

K. de Wit

In een woord top, camper top, service top

Sterke punten.

Campers zien er goed onderhouden uit

Casper en Danielle

De vakantie start al aan de picknicktafel! Hartelijk ontvangst en goede duidelijke uitleg.
We hadden een heerlijke camper. Wat rijden en wonen betreft super voor met zn tweeen.

Sterke punten.

Motor van de camper. Nette schone camper.

De camper voldeed aan de verwachtingen. Hij was wel groter dan verwacht, wat bij rijden en parkeren - zelfs voor ervaren chauffeurs - soms toch tot wat meten en passen leidt.

Sterke punten.

De camper is eenvoudig in gebruik en het meeste wijst zich vanzelf. De huurpijs - zeker in het voorseizoen - is zeer schappelijk.

Een grondzeil zou prettig zijn. Een iets uitgebreidere uitleg bij vertrek. Bijvoorbeeld dat de gasflessen niet beide propvol zijn, was ons niet bekend. Ook in de app was hier niets over te vinden. En wat te doen mochten onverhoopt beide flessen leeg zijn?

Weer een heerlijke vakantie gehad met de camper. We hebben hem voor de 9 de keer gehuurd en iedere keer erg tevreden. Alles goed geregeld en een fijne camper. Zeker een aan rader.

Sterke punten.

Dat je altijd een goede en betrouwbare camper mee krijgt en bij problemen ( dit jaar niet gehad gelukkig ) altijd goed geholpen wordt.

tot nu geen tips

Olivier

Wat een bijzondere ervaring was. Van welkomst tot afscheid. Het gehele concept klopt gewoon en je hoeft nergens over na te denken. Ik zou camperhuren.nl aan iedereen aanbevelen!

Sterke punten.

Overal is over na gedacht! Instappen en rijden

Supercamper, uitstekende service (die we eigenlijk niet eens nodig hadden). hele leuke vacantie gehad, uitstekend materiaal..

Sterke punten.

prima, materiaal, ook de kabels voor electra etc waren prima in orde.

klein puntje: we hadden twee dezelfde koppelingen voor de kraan, achteraf bleek dat de koppeling te vergroten was door er een binnenstukje uit kon draaien, maar geen technisch inzicht.

Marcel

Verassende ervaring met bijna nieuwe luxe camper Goede service en uitleg! Professioneel bedrijf waar geen vraag teveel voor is Aanrader

Sterke punten.

Bijna nieuwe zeer luxe Campers. Deskundige uitleg tot in de details

Online tool voor boekingen

Voor ons eerste keer met de camper op vakantie. Uitstekend bevallen, zeker in noord Europa heel goed te doen met de camper.
De handelswijze van camperhuren.nl vonden wij erg plezierig en...

Sterke punten.

snelle en correcte reacties op vragen / operkingen

vooral doorgaan op deze manier.

Na goede ervaringen tijdens een mooie camperreis twee jaar geleden door de USA met zijn tweeën, nu voor het eerst als gezin met twee kleine kinderen (1 jaar) met de camper door Europa op reis. Super...

Sterke punten.

Helder website, duidelijk en overzichtelijk aanbod en goede beschrijving van de belangrijkste voorwaarden.

Een online beschikbaarheidsmodule (eventueel met reserveringsfunctie) zou een mooie toevoeging zijn.