Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Frits

Ik ben met vier personen en een peuter 18 maanden op reis geweest naar Zwitserland. De camper is goed bevallen voor een reis waarbij je veel wilt zien en geen tijd wil verliezen met het zoeken naar... Ik ben met vier personen en een peuter 18 maanden op reis geweest naar Zwitserland. De camper is goed bevallen voor een reis waarbij je veel wilt zien en geen tijd wil verliezen met het zoeken naar hotels. In de stad rijden is wel wat lastig en parkeren gaat niet lukken. Maar vaak is er wel op loop afstand een camper parkeerplaats te vinden. De camper zelf rijd goed. Zowel op de snelweg als in de stad. Zit comfortabel voor de passagiers. Voor 5 personen wel iets aan de kleine kant want in het najaar kan je niet zo makkelijk buiten zitten (regen).

Altijd geweldig! Mooie campers goede service. 4e jaar op rij weer een topervaring gehad.

De camper zijn altijd zo goed als nieuw, zijn helemaal nagelopen. Nog nooit iets van panne onderweg gehad.

m de goeij

Het was onze eerste reis met een camper dus onbekend maar we zijn stap voor stap op weg geholpen met veel advies en hebben een geweldige reis kunnen beleven

bij een klein probleem onderweg werden we meteen telefonisch gerustgesteld, we hadden algemeen een heel veilig gevoel

neen

Prima, uitgebreide introductie en breefing na terugkomst. Je gaat als huurder toegerust de weg op.

Persoonlijke benadering en service

Jan Veerkamp

Camper heeft aan de verwachtingen voldaan. Ook de tweede keer dat wij gehuurd hebben is de ontvangst, uitleg en behandeling zeer goed bevallen.

Ontvangst en behandeling. Zeer klantvriendelijk. Volhouden..!!

Aangegeven bij het retourneren van de camper.

Pieter Cindy

Prima, vrij nieuwe camper, ruim voor 5 a 6 personen. Van alle gemakken voorzien. Rijdt heerlijk.

Goede service! Fijne camper, geschikt voor grote gezinnen!

Instructieboekje van het voertuig ontbrak. Is wel heel wenselijk.

cees de moor

Fijn en probleemloos

Dat de wagen geen gebreken vertoonde

Niet van toepassing

fam. honings d

Helemaal toppie ook de kinderen vonden het gaaf

mooie camper loppt als een naaimachine all s wat je nodig hebt is erbij

nee

Camperhuren.nl is een prettig, menselijk bedrijf. Minpuntjes? Natuurlijk wel. Maar de keuze in types en groottes is ruim, De campers zijn meer dan voldoende uitgerust voor degene die eens willen... Camperhuren.nl is een prettig, menselijk bedrijf. Minpuntjes? Natuurlijk wel. Maar de keuze in types en groottes is ruim, De campers zijn meer dan voldoende uitgerust voor degene die eens willen proeven aan een kampeervakantie.

De camper is compleet, rijdt lekker, ziet er goed uit. Het terugbrengen gaat vlot en zelfs de schade die geconstateerd werd bij het terugbrengen werd op een zeer, zeer nette manier afgehandeld. Niets dan lof hiervoor.

De informatie nadat het je een camper besproken hebt, is niet altijd even duidelijk en snel. Gedoe met kopie paspoort en rijbewijs (wat dan op de ophaaldag pas verteld wordt), ophaaltijd die verandert tot 3 dagen voordat je de camper komt halen. Uitleg bij het ophalen die vaak niet verder komt als "kijk de video". Dit keer (we huurden al vaker en blijven dit ook in de toekomst doen) was de camper niet helemaal schoon. Geen man overboord, maar toch. Het mediacenter (je radio en achteruitrijdcamera scherm) ging op dag 3 op zwart en was met geen mogelijkheid meer op het dagscherm te krijgen. In de auto en ook online geen manual te vinden.

B en T

Prima lui om zaken mee te doen .Goede informatie gekregen. De camper was keurig netjes ingericht alles wat je nodig hebt om een leuke vakantie te vieren is aanwezig.
Een Campervakantie is...
Een Campervakantie is ideaal en volgend jaar weer .

Direct advies op je vakantie indien nodig.
Leuke ontvangst.