Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

fam. Meijer

Bij het ophalen van de camper hebben we 2 uur moeten wachten door drukte en uitloop. echter hebben we ons eigenlijk tijdens deze twee uur prima vermaakt met de tafeltennis en uitmuntende koffie.... Bij het ophalen van de camper hebben we 2 uur moeten wachten door drukte en uitloop. echter hebben we ons eigenlijk tijdens deze twee uur prima vermaakt met de tafeltennis en uitmuntende koffie. verder was het bedrijf tijdens de vakantie prima bereikbaar voor vragen ook in het weekend of buiten kantoor tijden. we zijn over het algemeen zeer tevreden ver hoe het verlopen is.

bedrijf was zeer goed bereikbaar tijdens de reis ook buiten kantoor uren.

camper was niet meer helemaal nieuw met wat kleine schades binnen en buiten maar niks storends of ernstigs.

Cor en Mary Hermanns

Wij hebben heerlijk genoten in onze camper! Mooie dagen aan de Moezel, de Maas en de Waal. Prima introductie bij vertrek en afhandeling bij aankomst.

Guedon

Goed geholpen bij het ontvangst. Mooie campers, netjes en nieuw.

Service en campers

Materiaal aan boord

J.Folmer

Mooie, schone en nette camper. Alles goed en professioneel geregeld.

alles schoon en hygienisch

-electrische fietsen erbij verhuren zou handig zijn
-iets meer bestek en borden etc.

R. van Ewijk

Fijn bedrijf, met vriendelijk personeel. Veel informatie en een persoonlijke benadering. Bij een technisch probleem (electronica storing) werden we zelfs op afstand heel goed geholpen en kregen ter... Fijn bedrijf, met vriendelijk personeel. Veel informatie en een persoonlijke benadering. Bij een technisch probleem (electronica storing) werden we zelfs op afstand heel goed geholpen en kregen ter compensatie de keuze om de camper enkele dagen later in te leveren. Voor ons dus een prima vakantie en voor herhaling vatbaar!

Uitstekende service!

Geen.

van der Heiden

Fantastisch

goede organisatie, keuze zeer ruim

wat praktische zaken, besproken met Ernst

Murphy

Top aanrader!!

Nette kamper, nieuwe model, goed onderhoud

Blijft zo doorgaan!

Vogel

Prima service en we hebben genoten van het gemak om met een camper op vakantie te zijn.

Zeer nette onderhouden camper

Een afvoerslang voor het afval water zodat je op de campingplek kan lozen

Reinder

Prima! Service was ook goed. Je hebt zo een rustige vakantie met kinderen

eenvoudig bereikbaar, snelle reactie, nieuwe en modern camper. Kwaliteit

Nee, niet echt

Jan

Camper proberen te kopen bij camper huren.nl

Veel keuze uit mooie campers, veel informatie gekregen, tijd voor de klant, ruimte om alle campers rustig te bekijken.

Op het moment dat wij de camper wilden kopen en het over de prijs hadden, bleek de camper ineens 2000 euro duurder dan de prijs die op de camper zelf stond vermeld. De prijs was op de website al... Op het moment dat wij de camper wilden kopen en het over de prijs hadden, bleek de camper ineens 2000 euro duurder dan de prijs die op de camper zelf stond vermeld. De prijs was op de website al rond de kerst aangepast, maar in de camper zelf niet, terwijl het al 14 januari was. En de website was leidend volgens de verkoper. De verkoper wilde niets aan de prijs doen en hield de prijs van de website aan. Fout van het bedrijf maar geen enkele coulance naar ons, ook niet toen wij voorstelde een hoger bedrag te betalen dan de prijs die op de camper vermeld stond.
Deze verkoper gaf ons geen vertrouwen op deze manier en wij zijn niet tot de koop over gegaan.