Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Boogaardt

Goed en degelijk

Goede informatievoorziening over de camper. Goede spullen (camper inclusief toebehoren en inboedel).

We hadden een verkeerd koppelstuk voor de elektriciteitskabel. Zelf hadden we hier geen verstand van, en kwamen hier pas op de reis achter. Uiteindelijk hebben we dit zelf gelukkig kunnen oplossen.

David van der Wijden

Eerste keer weg met camper, leuke ervaring en prima bevallen.
Voor herhaling vatbaar

prima geholpen

let op onderhoud, versleten remblokjes

Beste David,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om feedback te geven. Leuk om te lezen dat je eerste ervaring met de camper je prima is bevallen.
We hebben tijdens je reis een aantal maal...
Beste David,
We hebben tijdens je reis een aantal maal contact gehad over het oranje lampje van de remblokjes dat ging branden. We kunnen ons voorstellen dat je je zorgen maakt als er een oranje lampje op het dashboard van je camper verschijnt. Een oranje lampje wil gelukkig niet zeggen dat de remblokjes versleten zijn of de camper niet goed is onderhouden. Het is een signaal om iets na te kijken. Onze campers worden goed onderhouden bij officiële dealers en voor kleine reparaties in onze eigen werkplaats.
Goed dat je toen contact met ons hebt opgenomen. Tijdens je reis kun je via de servicelijn en info@camperhuren.nl altijd contact met ons opnemen. We hebben je de mogelijkheid gegeven om bij een garage langs te gaan en een aantal adressen van garages doorgestuurd die op jouw route lagen. Je hebt er uiteindelijk voor gekozen om gewoon te door te rijden, met onze goedkeuring.
We hopen je zorg te hebben weggenomen en zien je heel graag een volgende keer terug om een camper te huren voor jouw campervakantie.
Hartelijke groeten,

Michiel Ullers

Geweldig!

Mooie campers, goede service, zeer klantvriendelijk personeel

Jeroen Brands

Camper ervaring was heel goed, een heerlijke nieuwe camper die goed verzorgt is, en goed te rijden. De support en service van Camperhuren is geweldig!

Service gericht, enorm vriendelijk. Goede uitleg en adviezen. Goede kwaliteit camper

Adblue niet inbegrepen en niet overal te tanken. Genoeg toiletblokjes

Beste Jeroen,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je feedback in te vullen na terugkomst van je camperreis!
We zijn blij dat je enthousiast ben over de nieuwe camper, de support en de...
Beste Jeroen,
We zijn blij dat je enthousiast ben over de nieuwe camper, de support en de service van ons bedrijf Camperhuren.nl. We doen ook elke dag ons best om deze drie punten uit te stralen, zodat onze klanten een geweldige campervakantie hebben.
Goed dat je laat weten dat Ad Blue niet inclusief is en je niet overal kunt tanken. Dat zullen we onze klanten duidelijker laten weten. We geven ook een jerrycan Ad Bleu mee in het geval je geen tankstation tegenkomt.
Fijne zomer en hopelijk tot ziens!

Anette

Unieke ervaring! Hele andere manier van reizen en dingen zien. Uniek om dit met mijn gezin te hebben mogen doen

campers in alle soorten en maten beschikbaar

?

Berger

We vonden het reizen met camper heel leuk. Het is erg fijn om het goede weer achterna te kunnen reizen. De ruimte in de camper voldoet ook goed. Het is heerlijk om zoveel buiten te zijn.
Een...
Een nadeel is wat ons betreft de grootte. Je kunt daardoor niet makkelijk een plaatsje in en moet steeds alles weer inpakken als je iets gaat ondernemen.
Wat ook fijn aan is, is dat wanneer je aankomt op een camperplek, Je na 10 minuutjes bent geinstalleerd met een drankje onder de luifel.

Snel geinstalleerd op de plek. Goed wendbaar ondanks de grootte.
Voldoende ruimte met 4 volwassenen.

Misschien een ander soort hordeur, we hebben deze vaak moeten gebruiken vanwege de vele muggen op de plek waar we zaten, maar de deur was daar niet tegen bestand, ondanks dat we er voorzichtig mee... Misschien een ander soort hordeur, we hebben deze vaak moeten gebruiken vanwege de vele muggen op de plek waar we zaten, maar de deur was daar niet tegen bestand, ondanks dat we er voorzichtig mee om zijn gegaan. Hij was ook al beschadigd door de vorige gebruiker, misschien dat dat er nog iets mee te maken had.
Het zou eigenlijk heel handig zijn als de ingang niet op de plek zit, waar het hefbed naar beneden gaat zit, maar of de fabrikant dat anders zou kunnen installeren?
Het hefbed beweegt in de geleiders als deze in de slaapstand staat en maakt daardoor geluid. Je voelt alles, als er elders in de camper iemand beweegt of naar het toilet gaat.

Beste Robert,
Hartelijk dank voor je positieve feedback, je bevindingen en je opbouwende tips.
Beste Robert,
Vervelend dat je last hebt gehad van de muggen. We zullen nog eens goed de nadruk leggen op het checken van de hordeuren.
We begrijpen wat je bedoeld met de locatie van het hefbed. Door een hefbed voorkom je dat je de zitplaatsen in het woongedeelte moet ombouwen, voordat je naar bed gaat. Maar in een half-integraal camper neem het hefbed inderdaad zijn ruimte in. Bij een integraalcamper zit het hefbed wat verder naar voren, zodat het woongedeelte meer vrij blijft. Wie weet, willen jullie dat type een volgende keer uitproberen.
Jullie ervaring met een plaatsje bezoeken en weer alles inpakken hebben we ook gelezen. Er zijn veel camperplaatsen in of aan de rand van leuke dorpen, steden en interessante gebieden. Een voorbeeld is de camperplaats in Honfleur. Daar pak je niet echt uit maar zet je naast het stadje op een grote parkeerplaats je camper voor een dag of nacht en bezoek je het plaatsje met zijn vele restaurants aan het water. Wie weet is dat wat voor jullie voor een volgende campervakantie.
Als je ergens langer staat, kun je alles uitstallen. Zo te lezen doen jullie dat heel gemakkelijk en zelfs in maar 10 minuten! We zien jullie zo zitten met een drankje onder de luifel.
Nogmaals bedankt dat jullie een camper bij ons hebben gehuurd en voor jullie reactie en hopelijk tot ziens!
Team camperhuren.nl

Patricia Borst

Goede ervaring gehad, prima camper met veel bergruimte en fijne ruime koelkast.

veel ruimte en bergruimte

na stilstand last van rioollucht met rijden

Beste Patricia,
Bedankt voor het achterlaten van een positieve reactie en het huren van een camper bij Camperhuren.nl.
We lazen ook dat je last had van een rioollucht bij het rijden. Wat...
Beste Patricia,
We lazen ook dat je last had van een rioollucht bij het rijden. Wat vervelend! We weten waar dat vandaan komt en dat stinkt inderdaad enorm. We zullen hier de oorzaak uitleggen. Het is gelukkig heel makkelijk te verhelpen. Dat had jullie vast geholpen tijdens jullie reis.
De lucht ontstaat doordat, als je weer gaat rijden na een nacht te hebben stilgestaan, het stilstaande water in de leidingen gaat bewegen. Dit water geeft een nare geur af. Door even de kraantjes in de keuken, toilet en badkamer te laten lopen, er wat afwasmiddel erin te doen en de stopjes op de putjes te doen, verdwijnt de lucht in een paar minuten.
Hopelijk zien we jullie nog eens terug en heb je de volgende keer wat aan deze tip tijdens je campervakantie.
Nogmaals bedankt voor het invullen van dit formulier en tot ziens!

A. Steeman

Wij hadden de camper gehuurd voor 6 weken. Gedurende eerste dagen intermittend warm water, verwarming en geen koelkast.
Camper is ZONDER technische eindcontrole afgeleverd.

Camper is ZONDER technische eindcontrole afgeleverd.
Telefonisch niet oplosbaar. Gas beveiliging vloog er regelmatig uit en het rook naar gas.Alles lag aan ons !! Wij hadden de boel ontregeld!
Ook waterpomp probleem. Hebben geen risico genomen en hebben de camper na 5 dagen en 2000 km weer teruggebracht.
Geen enkel medeleven .

Camper reed prima.

Betere eindcontrole uitoefenen.

Reactie Camperhuren.nl:

Beste heer Steeman, bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat het een teleurstellende ervaring was, aangezien we altijd zeer streven naar het geven van de beste service aan al... Beste heer Steeman, bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat het een teleurstellende ervaring was, aangezien we altijd zeer streven naar het geven van de beste service aan al onze klanten, zowel voor vertrek als onderweg. We hebben inmiddels al apart contact met u.

van Tol

We zijn een mooie ervaring rijker om met een camper op vakantie te gaan. We hebben helaas wel veel slecht weer gehad en dan is vertoeven in zon camper geen straf. Bij vragen is de verhuurder altijd... We zijn een mooie ervaring rijker om met een camper op vakantie te gaan. We hebben helaas wel veel slecht weer gehad en dan is vertoeven in zon camper geen straf. Bij vragen is de verhuurder altijd bereikbaar wat een goed gevoel geeft.

Gezellige en vriendelijke medewerkers, mooie wagen rijdt heerlijk!

Stabilisatie als je gaat parkeren. Dat gewiebel is heel vervelend. Nog wat kleine puntjes welke we aan de medewerkster hebben doorgegeven.

Lennart van Klaveren

Prettig contact met Camperhuren.nl, nette camper

Op melden van reeds aanwezige schade (na dag 1) geen reactie, op latere emails wel vlotte reactie ondanks dat deze tijdens weekend / buiten openingstijden verzonden zijn.

Geen.