Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

W van Beek

Top vakantie gehad in een hele fijne camper

Keurig schone camper mee gekregen, goed matras

Nederlandse handleiding van de camper

S.m.a.l.l.t.o.u.r.s

We hebben een fantastische vakantie gehad met die camper en zijn nu al bezig om over de volgende reisroute na te denken.

je krijgt ten allen tijden ook tijdens je reis hulp of advies indien nodig. Altijd is iemand telefonisch bereikbaar.

Koeman

Mijn eerste ervaring met een camper is me reuze meegevallen de camper zelf was comfortabel en van alle voorzieningen

Zeer betrouwbare camper

Iets betere uitleg over stank wanneer er water geloosd is en voor de koelkast in ons geval een betere uitleg wanneer het heel warm is want koelkast deed niet veel op internet een filmpje gezien en... Iets betere uitleg over stank wanneer er water geloosd is en voor de koelkast in ons geval een betere uitleg wanneer het heel warm is want koelkast deed niet veel op internet een filmpje gezien en werd uitgelegd dat hij heeel veel moeite heeft om te koelen

Reactie Camperhuren.nl:

Beste heer Koeman,
Allereerst bedankt dat je bij ons een camper hebt gehuurd en bedankt voor het invullen van de review. Graag willen we een toelichting op je feedback geven.
We willen ons...
Beste heer Koeman,
We willen ons onderscheiden door het aanbieden van luxe jonge campers en aandacht en service voor onze klanten, ook tijdens de reis. Je kunt tijdens je vakantie via het servicenummer 24 uur per dag contact met ons opnemen. We zullen dan je vragen beantwoorden of helpen als er iets niet lukt of niet goed gaat. Je hebt ons bij terugkomst verteld dat je koelkast niet altijd goed werkte en bent tijdens je vakantie op internet gaan zoeken naar een oplossing. Helaas waren we niet op de hoogte hiervan en we zouden heel graag samen met jou het koelkastprobleem op dat moment hebben willen oplossen, zodat je onbezorgd je koelkast kon blijven gebruiken.
Bedankt voor de tip over de betere uitleg over de mogelijke stank in de camper. We zullen onze klanten vooraf hier beter over informeren. Het gebruikte water in de leidingen van campers geeft inderdaad een nare lucht op het moment dat je bijvoorbeeld na een dag te hebben stilgestaan gaat rijden of water loost. Het is eenvoudig te verhelpen door even wat water met wat afwasmiddel in de leidingen te laten lopen en de stopjes op de putjes van de keuken en badkamer te doen.
Leuk dat je het camperavontuur bent aangegaan en de camper comfortabel vond, samen met alle voorzieningen.
We hopen je nog eens bij ons terug te zien.
Hartelijke groeten,
Team Camperhuren.nl

Touwslager

Uitstekend

Snelle actie op een klein probleem

niks

Gerard den Teuling

Super! Goeie service. Reden om nog een keer terug te komen!

Mooie camper welke je als nieuw ophaalt

Kortingcode voor de volgende keer :-)

Fam. Brandenburg

Weer een keurig verzorgde camper gehuurd!

Voor de vierde keer op rij, dit keer een Dethleffs camper, na eerder een Sunlight en buscamper gehuurd. Een prettig rijdende camper, alles is aanwezig. De bedden zijn prima. Vanuit de verhuur... Voor de vierde keer op rij, dit keer een Dethleffs camper, na eerder een Sunlight en buscamper gehuurd. Een prettig rijdende camper, alles is aanwezig. De bedden zijn prima. Vanuit de verhuur ontvang je duidelijke informatie.

Misschien nog handschoenen ivm chemisch toilet als tip meegeven.

Bram

Prima camper. Prima service

filmpjes kunnen hier en daar update gebruiken

thuijs

De camper is goed bevallen

veel keuze uit diverse campers

stormbanden en optie geen inventaris

Colinde de With

Heerlijk om met je eigen 'huisje' op stap te zijn en de vrijheid te hebben om op het laatste moment je route te kiezen.

Persoonlijk contact, voelt als een betrouwbaar bedrijf.

Motor van onze camper (1.3) had veel moeite met heuvels (zelfs opritten) en zeker met bergen. Een zwaardere motor is aan te raden bij een rit naar de bergen.

Nat

Zeer tevreden.