Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Particulier

Zeer vriendelijk en duidelijk in uitleg en geduld

Klant vriendelijk

Nederlandse taal beheersing kan wat beter

arno bruin

Slecht

wij wilde een camper huren voor 2 weken,ben 3 keer langs geweest....kreeg steeds afwijzing,3 weken kon wel...maar 2 weken niet.....hoe raar is dit?

Eveline Balk en George Linck

Positief maar slechte afwikkeling van de schade. Camper zat al onder de deuken en krassen en gescheurde bumper en klapperende wielkast en diverse disfunctionerende onderdelen (zie lijst Anita). Wij... Positief maar slechte afwikkeling van de schade. Camper zat al onder de deuken en krassen en gescheurde bumper en klapperende wielkast en diverse disfunctionerende onderdelen (zie lijst Anita). Wij hebben door eigen schuld wat schade aan een raam gereden en wordt er voor een dusdanige camper zonder overleg een volledig nieuw raam aan ons belast. Niet klantvriendelijk en heeft bij ons twijfel gebracht om volgend jaar wederom bij jullie te huren

Wel een complete inrichting. Vorig jaar wel goede camper

Campers van deze ouderdom niet meer verhuren of tegen een lagere prijs

Marcel Vischjager

Alles was prima in orde. Bij de aflevering en retour brengen. Goede auto. Volledig uitgerust, zonder problemen.

Snelle reactie bij vragen en gelijk goede oplossing

Beck

Topbedrijf. Goede uitleg door vriendelijke medewerkers. Mooie camper.

geen problemen

Geen. Zo doorgaan prima service

bijl

Het was buiten gewoon zijn erg goed voorgelicht voordat wij met de camper op pad gingen goede tips mee gekregen en natuurlijk een mooie camper en alles goed schoon alles wat wij nodig hadden om een... Het was buiten gewoon zijn erg goed voorgelicht voordat wij met de camper op pad gingen goede tips mee gekregen en natuurlijk een mooie camper en alles goed schoon alles wat wij nodig hadden om een heerlijke vak te hebben zeker gaan wij weer als we op vak gaan bij jullie de camper huren groetjes rene en rietje

goede info

geen alles was prima

Reijnders

3 Weken op vakantie met de camper, wat een mooie reis hebben we gemaakt. Goede camper en goede uitleg en service van dit bedrijf. Onderweg hadden wij ze even nodig en direct geholpen. Voor herhaling... 3 Weken op vakantie met de camper, wat een mooie reis hebben we gemaakt. Goede camper en goede uitleg en service van dit bedrijf. Onderweg hadden wij ze even nodig en direct geholpen. Voor herhaling vatbaar!

Persoonlijke benadering en prachtige camper

Zojuist besproken

Petra Groen

Prima camper, mooi compact, voor ons groot genoeg

Bij kleine problemen snel en vriendelijk advies.

Jurrie Kok

Prima camper, alles werkt goed

fijne kachel, prima matrassen, stabiele wegligging

on-line beschikbaarheid campers zien, automatische boekingsprocedure ontbreekt

De Jong

Voor de 1e keer met een camper op pad, zeer positieve ervaring.

De uitleg, en instructie gebruik campervan.

geen,