Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

n/a

Mooie campers, goed contact

Ruim aanbod, goed onderhoud, makkelijk contact

Ophaal- en inlevertijd flexibeler

van Leeuwen en Meij-v.d. Berge

Heerlijke ervaring

We waren goed geinformeerd en we hebben geen problemen gehad onderweg

Beker

Slecht! Erg onvriendelijk en borg lijkt hun verdienmodel. Begonnen de camperreis gelijk al met de melding dat de airblue storing had. Na gebeld te hebben mochten we deze melding negeren. Bij het... Slecht! Erg onvriendelijk en borg lijkt hun verdienmodel. Begonnen de camperreis gelijk al met de melding dat de airblue storing had. Na gebeld te hebben mochten we deze melding negeren. Bij het terugbrengen begon alle ellende. Er zou schade aan het dak ontstaan zijn door hagel. We hebben de gehele 3 weken 1 avond regen gehad. Uiteindelijk geaccepteerd dat we de 1000,- borg voor lief zouden nemen, aangezien we wel één onderdeel van het luifel hadden afgebroken. Er werd aangegeven dat we geen extra kosten zouden ontvangen. Krijgen we maanden later aan aanmaning op de deurmat voor kosten: airblue, luifel en navigatie. Airblue was netjes bijgevuld 10 km voor aankomst en we hebben geen enkele mail ontvangen over deze kosten. Gebeld en deze meneer keek totaal niet naar een oplossing, hij wilde gewoon geld zien. We zouden van tevoren hebben gekeken op het dak? Die beste meneer was daar niet eens bij en er was helemaal geen mogelijkheid om op het dak te kijken, wij hebben thuis ook geen ladder oid en ook daar stond geen ladder naast de camper. Kortom huur hier nooit een camper. Ze zijn duur, niet vriendelijk, niet eerlijk en verdienen aan borg.

Nakomen wat je belooft en geen leugens verkondigen

Reactie Camperhuren.nl:

Beste Mariëlle,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review in te vullen.
Beste Mariëlle,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review in te vullen.
We lezen dat je erg boos en teleurgesteld bent, omdat je na je vakantie nog een rekening hebt gekregen vanwege de schade die tijdens jouw vakantie is ontstaan.
We schrikken echter van je reactie.
Nadat we je verschillende keren hadden gemaild en gebeld, zonder dat we je konden bereiken, hebben we je via de post de aanmaning gestuurd. Daarop hadden we afgelopen week eindelijk contact en konden we de schade en de afrekening toelichten.
Voor vertrek vragen we alle huurders de camper van binnen en van buiten te bekijken en met een formulier de controleren op mogelijke schades. Hierbij is het bekijken van het dak van de camper een onderdeel. Daarvoor hebben we een trap die tijdens de controle naast de camper staat. Na deze check en de bijbehorende uitleg tekenen we samen met de huurder voor ontvangst. Bij het terugbrengen van de camper maken we dezelfde controle-ronde en kijken wij dus ook weer op het dak.
Je hebt de camper zonder hagelschade meegenomen en je hebt daarvoor voor vertrek getekend. Bij het terugbrengen constateerden we helaas de hagelschade. Schade ontstaan door hagel is iets waar je als huurder helaas niets aan kunt doen, maar wel onder het eigen risico valt. Het repareren van hagelschade is ruimschoots meer dan de €1000 euro borg. En voor die kosten zijn wij verantwoordelijk en die komen voor onze rekening. In geval van hagelschade is dat een behoorlijk hoog bedrag.
Op je eindafrekening stond inderdaad ook het aftanken van AdBlue, de reeds bekende schade aan de luifel en de navigatie die je bij de camper had gehuurd. De eindafrekening hbbeen we na je huurperiode meteen gestuurd.
We hebben via hetzelfde mailadres na jullie huurperiode ook nog contact gehad over de AirPods die jullie in de camper hadden laten liggen en die we bij jullie thuis hebben afgeleverd.
We zien natuurlijk graag tevreden klanten en vinden het erg jammer dat jouw campervakantie anders is geëindigd dan je had gedacht. En we begrijpen dat jouw review een boze reactie op jouw teleurstelling is. Mocht je toch nog meer uitleg willen over de eindafrekening of de hagelschade, neem dan gerust weer contact met ons op via info@camperhuren.nl.
Team Camperhuren.nl

Spruijt

Slechte service, eerste dag al display “controleer af-blue system” na telefonisch contact; u kunt het bericht negeren!!!
Enkele dagen later opnieuw melding; u kunt het negeren (volgens...
Enkele dagen later opnieuw melding; u kunt het negeren (volgens camperhuren) maar toch laten controleren, prima in orde.
Begin derde week van onze vakantie gaf het dysplay aan ; geen herstart motor over 210 km……..
Wij gebeld, ondertussen bleek mijn man zijn rechter kuitbeen te hebben gebroken, van camperhuren kwam het advies dat ik de camper maar moest gaan rijden (geen denken aan) of ja, blijf maar rijden richt Nederland maar nooit de motor afzetten al staat ie op nul!!!!!!
Uiteindelijk zijn we met de ambulance naar huis gebracht en de camper veilig achtergelaten.
Zeer onvriendelijk en intimiderend aan gesproken, was een traumatische ervaring.
Gelukkig na 9 weken gips weer op de been maar de schade en borg (uitgekocht bij Allianz) nog steeds niet afgehandeld, hebben nu een advocaat in de arm genomen.

Niet

Lees wat ik hier boven heb geschreven, ook de 2de gasfles was verkeerd aangesloten

Reactie Camperhuren.nl:

Beste mevrouw Spruijt,
Helaas is jullie camperreis niet verlopen zoals jullie gehoopt hadden.
Beste mevrouw Spruijt,
Helaas is jullie camperreis niet verlopen zoals jullie gehoopt hadden.
Aan jullie ervaring zitten meerdere kanten. Service en begeleiding staan bij ons voorop, naast het leveren van campers die in goede conditie zijn. We hebben jullie bijgestaan en van advies voorzien om jullie te helpen na een melding op het dashboard. Ook hebben we elkaar meerdere malen telefonisch gesproken op het moment dat uw man zijn kuitbeen brak om jullie en de camper weer thuis te krijgen.
We hebben nauw contact met jullie gehad op het moment dat jullie een melding op het dashboard kregen. We begrepen dat jullie bezorgd waren om een voor jullie onbekende melding. We hebben jullie uitgelegd wat de melding betekende en een oplossing aangereikt. Slechts het resetten van het systeem (10minuten) bij de door ons aangegeven garage op jullie route terug naar huis had het probleem op kunnen lossen.
Op bijna hetzelfde moment brak uw man zijn kuitbeen en was de vakantie voor jullie over. Jullie hebben toen besloten om niet met de camper naar huis te rijden, u stond aangemeld als 2e bestuurder, maar om de camper te laten staan en met georganiseerd vervoer terug te gaan naar Nederland.
Wij hebben jullie uitgelegd dat jullie wel als huurders verantwoordelijk voor de camper bleven tijdens jullie huurperiode. Uiteindelijk hebben wij de camper in het buitenland opgehaald.
Wij zijn blij dat uw kuitbeen weer hersteld is. Mocht u nog vragen hebben over de eindafrekening, dan kunt u ons bereiken via info@camperhuren.nl.

Joris

Nette campers/aardige medewerkers/professioneel bedrijf

vrij nieuwe campers/degelijk materiaal vind ik echt een pluspunt en een belangrijke reden om bij u te huren.

-bezempje/stoffer en blik in de standaarduitrusting toevoegen
-ergens in de informatie zetten wat te doen als de camper ruikt (door wastafel ivm afsluiting wastafels etc.)

Zwaanswijk

Voor het eerst een camper gehuurd met het gezin.
Wij hebben genoten.

Nvt

Nvt

Nikki & Roy

Geweldige ervaring

fijne camper - alle gemakken voorzien - rijdt goed

nvt

Dick Schuurman

Perfecte camper keurig onderhouden, alles werkte na behoren, totaal geen klachten, ik zal de volgende keer weer hier een camper huren

Goed bedrijf

niets

Regina

Goede uitleg, vriendelijk personeel, goed bereikbaar en prachtige jonge campers, goed onderhouden.

complete uitrusting, schoon en netjes

R. van der Linde / Boes

Prima, heel compleet