oscar

Na bestelling de dag later al geleverd, alles netjes verpakt, reageert snel op vragen, alleen was het jammer dat de handleiding enz. niet automatische toegezonden werd, moest erom vragen. Het is... Na bestelling de dag later al geleverd, alles netjes verpakt, reageert snel op vragen, alleen was het jammer dat de handleiding enz. niet automatische toegezonden werd, moest erom vragen. Het is makkelijk te installeren en de kwaliteit is goed.

H.B.H. Geertsema

Mooie kwaliteitsproducten en een uitstekende service.

Peter Ysebaert

Praktische camera's en snelle service

Erik

Ik heb het camera systeem een paar weken geleden gekocht en vandaag geïnstalleerd, alles werkte in één keer en de beeldkwaliteit is super. Een heel mooi systeem voor een scherpe prijs.

Barbier Erwin

Echt geweldig! Je wordt echt geholpen tijdens de aankoop over wat nodig is.. ze zijn er niet op gericht om zoveel mogelijk geld uit de klant te trekken. Het advies dat ik kreeg voor een wat meer... Echt geweldig! Je wordt echt geholpen tijdens de aankoop over wat nodig is.. ze zijn er niet op gericht om zoveel mogelijk geld uit de klant te trekken. Het advies dat ik kreeg voor een wat meer eenvoudige camera was echt perfect. Ook tijdens installatie kan ik bellen voor vragen. Weet ik het echt niet meer dan komen hun installeren.. dat laatste heb ik niet gedaan. Het systeem is niet ingewikkeld. Puur de draden weg werken is eigenlijk het meeste werk.

René

Snel geleverd, goed & stevig verpakt en producten van echt hoge kwaliteit. De Full Color UltraHD 4K camera's zijn echt aan te bevelen. Service na aankoop is van enorm hoge kwaliteit. Ze bellen zelfs... Snel geleverd, goed & stevig verpakt en producten van echt hoge kwaliteit. De Full Color UltraHD 4K camera's zijn echt aan te bevelen. Service na aankoop is van enorm hoge kwaliteit. Ze bellen zelfs terug als alle lijnen bezet waren.

R.L.B.

Op aanraden van onze buren en een collega, bij dit bedrijf een camerasysteem gekocht met 3 camera's. We snappen wel waarom DSS ons aangeraden werd. Dit bedrijf doet zoveel meer voor zijn klanten dan... Op aanraden van onze buren en een collega, bij dit bedrijf een camerasysteem gekocht met 3 camera's. We snappen wel waarom DSS ons aangeraden werd. Dit bedrijf doet zoveel meer voor zijn klanten dan je verwacht. Heel erg blij mee!

I-Media

Snel geleverd, goede documentatie en na aankoop nog een goed advies gekregen waar ik de camera's het beste kon plaatsen.