Bram de Boer

Systeem met 4 camera's aangeschaft en laten installeren. Op afstand geweldig geholpen door Robin. Super blij met ons syteem en alle hulp die we gekregen hebben. Dutsch security systeem is een... Systeem met 4 camera's aangeschaft en laten installeren. Op afstand geweldig geholpen door Robin. Super blij met ons syteem en alle hulp die we gekregen hebben. Dutsch security systeem is een aanrader!!!!

Pim

Goed advies bij aankoop gekregen en makkelijke installatie. Beeldkwaliteit extreem hoog en goede meldingen op de telefoon

Berry Bakker

Geen verbetering nodig!!!!!

Cindy Coppens

Degelijke kwaliteit

Wilco Polhout

Het duurde wel even voor de bestelling bezorgd werd

A. Van Oeffelt

Redelijk positief, installatie blijkt toch wel wat ingewikkelder dan in handleiding wordt aangegeven

Rudy Cloots

Snelle levering, goed materiaal en zeer goede hulp bij het instaleren

H. Pennenkampen

Top kwaliteit systeem de full color set aangeschaft bij dit bedrijf, super tevreden en bij hulp altijd bereikbaar!

oscar

Na bestelling de dag later al geleverd, alles netjes verpakt, reageert snel op vragen, alleen was het jammer dat de handleiding enz. niet automatische toegezonden werd, moest erom vragen. Het is... Na bestelling de dag later al geleverd, alles netjes verpakt, reageert snel op vragen, alleen was het jammer dat de handleiding enz. niet automatische toegezonden werd, moest erom vragen. Het is makkelijk te installeren en de kwaliteit is goed.