Caffero

Carlo

Voor het 100 jarig bestaan van ons bedrijf heeft Caffero een spetterende vuurwerkshow op muziek weggezet. Het was vanaf de eerste tot de laatste seconde een adembenemende show waar iedereen van... Voor het 100 jarig bestaan van ons bedrijf heeft Caffero een spetterende vuurwerkshow op muziek weggezet. Het was vanaf de eerste tot de laatste seconde een adembenemende show waar iedereen van heeft genoten.
Vanaf het moment dat wij Caffero hebben benaderd tot aan het moment van aansteken is het een prettige samenwerking geweest.

So Incentive

Wat een geweldige show. Voor een personeelsevent van een klant hadden we een fantastische vuurwerkshow op muziek van 8 minuten lang.. echt kippenvel SO mooi!

Andrea van de Haterd

Onze zoon Bart kwam in aanraking met Caffero via Make a Wish Wat een toppers werken daar Hij mocht alles vragen kreeg een kijkje achter de schermen en mocht zelfs helpen met opbouwen van een... Onze zoon Bart kwam in aanraking met Caffero via Make a Wish Wat een toppers werken daar Hij mocht alles vragen kreeg een kijkje achter de schermen en mocht zelfs helpen met opbouwen van een vuurwerkshow Het was de dag van zijn leven dank zij jullie Bedankt kanjers van Caffero

Terberg Totaal Installaties Utrecht

Gisteravond heeft het team van Caffero onze kerstmarkt op een spectaculaire manier afgesloten. Zij hebben een geweldige show laten zien! Een professioneel team die veiligheid hoog hebben staan.... Gisteravond heeft het team van Caffero onze kerstmarkt op een spectaculaire manier afgesloten. Zij hebben een geweldige show laten zien! Een professioneel team die veiligheid hoog hebben staan. Jullie waren super! Bedankt!

Oranjevereniging Rijsoord

Gondelvaart 2022 Rijsoord

Oranjevereniging Heerjansdam

Alles tot in de puntjes geregeld en een hele gave vuurwerkshow laten zien. Zeker voor herhaling vatbaar!! Thanks crew Caffero

Beachclub BAIT

Professionele en betrouwbare partij, spectaculair vuurwerk en regelen alles van A tot Z!

Zilverstad Marketing

Fantastische vuurwerkshow, onder begeleiding van muziek. Van tevoren weet je niet goed wat je kan verwachten, maar alles was boven verwachting, en er wordt zeker niet 'bezuinigd' op het vuurwerk.