Caffero

Ontzettend fijne samenwerking! Hele aardige mannen en prachtig vuurwerk. Een mooie afsluiting van de avond!! Zeker aan te raden!

Feestcafe t hart van Drunen

Voor onze outdoor stage hebben wij gekozen voor de SFX van Caffero, ze leverde oa. De vlam machines en de co2 jet voor het whoooo effect !

Jaarbeurs

Super leuke toevoeging aan de eerste editie van het KreaDoe Lentefestival bij de Jaarbeurs. Zorgde voor een leuke effect bij de opening. Prettige communicatie en fijne service.

Eric Helmes / Career Conference Day 2022

Caffero kwam pas twee weken voor ons evenement in het zicht. Ondanks de korte voorbereidingstijd is de samenwerking fantastisch gegaan! Zeer flexibel, meedenkend en professioneel in de voorbereiding... Caffero kwam pas twee weken voor ons evenement in het zicht. Ondanks de korte voorbereidingstijd is de samenwerking fantastisch gegaan! Zeer flexibel, meedenkend en professioneel in de voorbereiding en de uitvoer van de werkzaamheden om van de show een WOW show te maken!

Recreatiepark de Horrebieter

Wat een geweldige en spetterende vuurwerkshow hebben de vriendelijke mannen van Caffero voor ons in elkaar gezet, fantastisch. Alles was écht tot in de puntjes verzorgd. Niets dan lof !!!!

Nigel

Ontzettend goed contact met de heren gehad betreft het verzorgen van een vuurwerkshow voor onze genderreveal. Het was erg goed geregeld en voor ons echt een mooie ervaring.
nogmaals bedankt...
nogmaals bedankt voor de onvergetelijke avond!

Lihang Wong

We hadden de meest spectaculaire gender reveal gehad. Alles was vanaf het begin tot eind goed geregeld. We werden geholpen door Jorben en de communicatie is uitstekend gegaan.

De samenwerking met Caffero verloopt bij ons erg soepel. Er wordt vanuit de wens van de klant gewerkt en je merkt aan alles dat het de hoogste prioriteit heeft om de klant tevreden te stellen. Op... De samenwerking met Caffero verloopt bij ons erg soepel. Er wordt vanuit de wens van de klant gewerkt en je merkt aan alles dat het de hoogste prioriteit heeft om de klant tevreden te stellen. Op locatie is het fijn en makkelijk communiceren met de jongens. Afspraken worden nagekomen en de shows zijn altijd goed.

Adaro’s Poolparty

Top show met vriendelijk en meedenkend personeel

Reactie Caffero:

Bedankt voor je recensie DJ Adaro! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel!

PEC Zwolle heeft een goede ervaring met Caffero waarbij het contact goed was en men aan de verwachtingen heeft voldaan.

Reactie Caffero:

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met Caffero. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de verzorgde vuurwerkshow. Wij zijn trots dat wij PEC Zwolle toe hebben mogen voegen aan... Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met Caffero. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de verzorgde vuurwerkshow. Wij zijn trots dat wij PEC Zwolle toe hebben mogen voegen aan onze pyro family! Bedankt voor jullie vertrouwen!