Caffero

VV Capelle

Zeer goede partij . Luister naar je wensen en komen alles na wat ze beloven met een spetterend eindresultaat

De krom bv

Echt een goede partij om zaken mee te doen. Was echt mega vet.

Stichting Oranje comité Eygelshoven

Ons Oranje Comité was dit jaar ter elfde uren op tijd naar een betrouwbare partij welke voor ons de vuurwerkshow met Koningsdag kon verzorgen met een goede kwaliteit binnen ons budget. Deze... Ons Oranje Comité was dit jaar ter elfde uren op tijd naar een betrouwbare partij welke voor ons de vuurwerkshow met Koningsdag kon verzorgen met een goede kwaliteit binnen ons budget. Deze zoektocht was redelijk vlug vervuld en geweldig ingevuld door Caffero.
Een prima nieuwe “platte” en correcte relatie waar wij hopen nog vele mee te mogen samenwerken, TOP !

Fortuna Sittard

Voor Fortuna Sittard waren wij redelijk last-minute op zoek naar een vuurwerkshow voorafgaand aan onze thuiswedstrijd. Vanaf het begin heel fijn contact gehad met Caffero en de show was tot in de... Voor Fortuna Sittard waren wij redelijk last-minute op zoek naar een vuurwerkshow voorafgaand aan onze thuiswedstrijd. Vanaf het begin heel fijn contact gehad met Caffero en de show was tot in de puntjes verzorgd! De jongens die de show begeleidden hebben uitstekend zorg gedraagt voor een geweldige show. Zeker een aanrader!

Oranjevereniging Geleen

Middels de aangereikte muziek op thema heeft Caffero er weer een geweldige en spetterende vuurwerk- licht- en Lasershow van gemaakt tijdens Koningsdag in Geleen. Deze toppers denken met je mee,... Middels de aangereikte muziek op thema heeft Caffero er weer een geweldige en spetterende vuurwerk- licht- en Lasershow van gemaakt tijdens Koningsdag in Geleen. Deze toppers denken met je mee, geven adviezen en tips waardoor het altijd een super show wordt. De reacties van de bezoekers zijn ook zeer lovend. Volgend jaar uiteraard weer….👍

Koen Franke

Supershow gehad!!! Geweldig bedrijf en zeer creatief en meedenkend voor het beste resultaat!!!!

van Meurs

Prachtige show gehad voor de gender reveal van mijn pasgeboren dochtertje.

Ontzettend fijne samenwerking! Hele aardige mannen en prachtig vuurwerk. Een mooie afsluiting van de avond!! Zeker aan te raden!

Feestcafe t hart van Drunen

Voor onze outdoor stage hebben wij gekozen voor de SFX van Caffero, ze leverde oa. De vlam machines en de co2 jet voor het whoooo effect !

Jaarbeurs

Super leuke toevoeging aan de eerste editie van het KreaDoe Lentefestival bij de Jaarbeurs. Zorgde voor een leuke effect bij de opening. Prettige communicatie en fijne service.