Caffero

Stichting International Festivals Almere

Wij van Stichting IFA - Almere Diwali Festival, werken al 4 jaar samen met Caffero. Onze festival wordt altijd afgesloten met een prachtige Pyro Vuurwerk Show. In Almere kijken wij nu al uit naar 19... Wij van Stichting IFA - Almere Diwali Festival, werken al 4 jaar samen met Caffero. Onze festival wordt altijd afgesloten met een prachtige Pyro Vuurwerk Show. In Almere kijken wij nu al uit naar 19 oktober 2024 voor de volgende spektakel. De jongens denken altijd met ons mee en de lijntjes zijn kort. Caffero is een blijvende partner van ons geworden voor nu en in de toekomst!

Melissa

Super mooie vuurwerkshow gehad tijdens onze gender reveal. Erg vriendelijke, snelle en professionele service. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Wat een leuke, verrassende show die combinatie van vuur, stil vuurwerk en muziek!

Koonings The Wedding Palace

Ter afsluiting van ons grote wedding event heeft Caffero een prachtige vuurwerkshow geleverd vanaf het dak van ons wedding palace. We hadden ons geen betere afsluiter van het event kunnen wensen.... Ter afsluiting van ons grote wedding event heeft Caffero een prachtige vuurwerkshow geleverd vanaf het dak van ons wedding palace. We hadden ons geen betere afsluiter van het event kunnen wensen. Wat een indrukwekkende vuurwerkshow op de door onszelf gekozen muziek. De samenwerking met Caffero verliep vlekkeloos. Wij zijn heel erg blij met deze samenwerking en kunnen aanstaande bruidsparen niet anders aanraden dan hun trouwdag af te sluiten met een prachtige vuurwerkshow van Caffero.

St. Paardenmarkt Ameide

Afgelopen week voor de 3e keer een fantastische short-distance vuurwerkshow voorgeschoteld gekregen door Caffero tijdens de Paardenmarkt in Ameide. Aanrader voor elk feestelijk event!

PinkOrange, Linda Voermans

Als evenementenbureau zetten we regelmatig een vuurwerkshow in als afsluiter van een event. We doen dat eigenlijk altijd bij Caffero om dat de samenwerking zo fijn is! Ze communiceren duidelijk en... Als evenementenbureau zetten we regelmatig een vuurwerkshow in als afsluiter van een event. We doen dat eigenlijk altijd bij Caffero om dat de samenwerking zo fijn is! Ze communiceren duidelijk en regelen de vergunning. De shows zien er altijd top uit! Tot de volgende!

Kayleigh Struijk

De vuurwerkshow was wederom fantastisch! De vuurwerkshow voor onze gender reveal was helemaal naar wens gemaakt. Ook leuk dat onze reactie is gefilmd.

Kindervakantieweek Volkel

Met de Kindervakantieweek Volkel hebben wij gebruik gemaakt van de schuimmachine. Echt een succes. De kinderen hebben genoten en de service was top. Echt een aanrader.

We zijn zeer tevreden over de afsluitende laser- en vuurwerkshow die Caffero last minute voor onze familiedag heeft kunnen organiseren. De communicatie verliep helder en de samenwerking was prettig.... We zijn zeer tevreden over de afsluitende laser- en vuurwerkshow die Caffero last minute voor onze familiedag heeft kunnen organiseren. De communicatie verliep helder en de samenwerking was prettig. Hartelijk dank!