Recreatiepark de Horrebieter

Wat een geweldige en spetterende vuurwerkshow hebben de vriendelijke mannen van Caffero voor ons in elkaar gezet, fantastisch. Alles was écht tot in de puntjes verzorgd. Niets dan lof !!!!

Nigel

Ontzettend goed contact met de heren gehad betreft het verzorgen van een vuurwerkshow voor onze genderreveal. Het was erg goed geregeld en voor ons echt een mooie ervaring.
nogmaals bedankt...
nogmaals bedankt voor de onvergetelijke avond!

Lihang Wong

We hadden de meest spectaculaire gender reveal gehad. Alles was vanaf het begin tot eind goed geregeld. We werden geholpen door Jorben en de communicatie is uitstekend gegaan.

De samenwerking met Caffero verloopt bij ons erg soepel. Er wordt vanuit de wens van de klant gewerkt en je merkt aan alles dat het de hoogste prioriteit heeft om de klant tevreden te stellen. Op... De samenwerking met Caffero verloopt bij ons erg soepel. Er wordt vanuit de wens van de klant gewerkt en je merkt aan alles dat het de hoogste prioriteit heeft om de klant tevreden te stellen. Op locatie is het fijn en makkelijk communiceren met de jongens. Afspraken worden nagekomen en de shows zijn altijd goed.

Adaro’s Poolparty

Top show met vriendelijk en meedenkend personeel

Reactie Caffero - Event fireworks & special effects:

Bedankt voor je recensie DJ Adaro! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel!

PEC Zwolle heeft een goede ervaring met Caffero waarbij het contact goed was en men aan de verwachtingen heeft voldaan.

Reactie Caffero - Event fireworks & special effects:

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met Caffero. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de verzorgde vuurwerkshow. Wij zijn trots dat wij PEC Zwolle toe hebben mogen voegen aan... Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met Caffero. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de verzorgde vuurwerkshow. Wij zijn trots dat wij PEC Zwolle toe hebben mogen voegen aan onze pyro family! Bedankt voor jullie vertrouwen!

Pim / Roughstate

De beste pyro pro's die wij kennen. Top crew die van A tot Z meedenken met het neerzetten van een top productie! Bewijs maar? Is goed: https://ran-d.fanlink.to/lftm2020remix

Reactie Caffero - Event fireworks & special effects:

Hi Pim, bedankt voor het delen van je ervaring met Caffero. Onze pyro-heroes zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen, met een eindresultaat waar we enorm trots op zijn.
Bedankt voor...
Bedankt voor jullie vertrouwen!