CADkoop

8.3/10
8.5/10
8.1/10

biemans timmerfabriek

Erg snelle reactie ter verduidelijking op vragen omtrent de verschillende mogelijkheden.

Reactie CADkoop:

Wat een leuke reactie, we hebben je met plezier geholpen. Heel veel succes met je mooie houtproducten!

dh.architectuur

Goed, had wel wat problemen met autodesk die de software niet beschikbaar stelde. Na telefonisch contact met jullie opgelost.

Reactie CADkoop:

Kijk, dat horen we graag! 😊Als CADkoopklant kun je altijd een beroep doen op onze support. We wensen je veel succes met je software toe.

Bart van Dijk

Weinig kennis in huis + werd meteen al gezegd dat je moet betalen voor support en dat je anders niet geholpen kan worden.

Hoi Bart,
Bij CADkoop hanteren we gratis support én betaald support. Dit hangt af van de aard van het probleem en de software die je gebruikt. Uiteindelijk is je probleem gelukkig opgelost binnen het gratis support. Veel plezier met je software!

Raf Slegers

👍🏼

:-)

Hans

Makkelijk, snel en simpel.

Reactie CADkoop:

Kijk, hier doen we het voor! :)

Joris Hoogstede | Architect

Zeer snel en kundig geholpen door het team van CADkoop waarbij ze ook goed meegedacht hebben over de mogelijkheden binnen mijn licenties/abonnementen. Prettige communicatie en goede service!

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je bericht, Joris. We denken dat je met de huidige licenties goed uit de voeten kunt, heel veel succes ermee!

Willem van Geest - Holland Gaas BV

CADkoop is een goed bedrijf. Alles wordt keurig en netjes geregeld.
Duidelijke website en scherpe prijzen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je review, Willem! We doen er inderdaad alles aan om onze prijzen scherp te houden, én om maximaal te informeren op onze website.

NNZ bv

Snel en makkelijk.
Echter, na de aankoop was het niet duidelijk dat de downloadinformatie/licentie/etc beschikbaar waren gekomen in mijn AutoDesk account.

Reactie CADkoop:

Fijn dat het snel en makkelijk is verlopen. We hebben de correspondentie nagekeken en het stond wel vermeld dat de download beschikbaar was. Maarrrr... toen we het aan het nalezen waren vonden het zelf eigenlijk ook niet duidelijk genoeg vermeld. We gaan ons sjabloon dus gelijk aanpassen zodat het voor toekomstige klanten duidelijker is. Bedankt voor de tip!

ABL technisch tekenbureau

Goede service en levering

Reactie CADkoop:

Fijn om te horen! Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag.

Pm sms

Dank :)