CADkoop

M. Salehi

Ik word heel goed geholpen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je reactie en deze positieve beoordeling!

Janssens Ronny

Werk er reeds mee op werk , heel fijn programma

Reactie CADkoop:

Fijn dit te vernemen, Ronny. Heel veel succes met AutoCAD LT!

Blouww

Ik ben alvorens via internet de bestelling gedaan te hebben goed telefonisch geïnformeerd over de pakketten.

Reactie CADkoop:

Dat is precies wat we willen doen: CADgebruikers goed helpen bij de aankoop. Veel succes met je software!

biemans timmerfabriek

Erg snelle reactie ter verduidelijking op vragen omtrent de verschillende mogelijkheden.

Reactie CADkoop:

Wat een leuke reactie, we hebben je met plezier geholpen. Heel veel succes met je mooie houtproducten!

dh.architectuur

Goed, had wel wat problemen met autodesk die de software niet beschikbaar stelde. Na telefonisch contact met jullie opgelost.

Reactie CADkoop:

Kijk, dat horen we graag! 😊Als CADkoopklant kun je altijd een beroep doen op onze support. We wensen je veel succes met je software toe.

Bart van Dijk

Weinig kennis in huis + werd meteen al gezegd dat je moet betalen voor support en dat je anders niet geholpen kan worden.

Hoi Bart,
Hoi Bart,
Bij CADkoop hanteren we gratis support én betaald support. Dit hangt af van de aard van het probleem en de software die je gebruikt. Uiteindelijk is je probleem gelukkig opgelost binnen het gratis support. Veel plezier met je software!

Raf Slegers

👍🏼

:-)

Hans

Makkelijk, snel en simpel.

Reactie CADkoop:

Kijk, hier doen we het voor! :)

Joris Hoogstede | Architect

Zeer snel en kundig geholpen door het team van CADkoop waarbij ze ook goed meegedacht hebben over de mogelijkheden binnen mijn licenties/abonnementen. Prettige communicatie en goede service!

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je bericht, Joris. We denken dat je met de huidige licenties goed uit de voeten kunt, heel veel succes ermee!

Willem van Geest - Holland Gaas BV

CADkoop is een goed bedrijf. Alles wordt keurig en netjes geregeld.
Duidelijke website en scherpe prijzen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je review, Willem! We doen er inderdaad alles aan om onze prijzen scherp te houden, én om maximaal te informeren op onze website.