CADkoop

8.3/10
8.5/10
8.1/10

Hans Grootswagers

Geen persoonlijk contact gehad .Maar de afhandeling van mijn order was corect.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je reactie, Hans! onze webshop is zo ingericht dat je veel zelf kunt doen. Mocht je er toch niet uitkomen, dan staan we graag voor je klaar!

Adriaensen

Levering pas na 3 dagen, niet tegenstaande dat het maar te downloaden was, teleurgesteld

Reactie CADkoop:

Beste Meneer Adriaensen, door een interne fout van onze kant heeft de levering inderdaad langer geduurd dan had gemogen. Zoals telefonisch al besproken hierbij nogmaals onze excuses. We gebruiken... Beste Meneer Adriaensen, door een interne fout van onze kant heeft de levering inderdaad langer geduurd dan had gemogen. Zoals telefonisch al besproken hierbij nogmaals onze excuses. We gebruiken deze casus om ons proces voor een volgende keer te verbeteren. Bedankt voor het begrip en de moeite om de review na het oplossen aan te passen!

S. Spannenburg

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je review en succes met de software!

Holland Staal BV

Erg goed advies t.a.v. de benodigde producten; ondanks dat dat inhield dat we goedkoper uit waren.

Reactie CADkoop:

Bij een super service hoort ook een eerlijk advies. We hopen dat onze klanten dit waarderen en doorvertellen! ­čśŐ

Junior

Makkelijk, handig en snel.

Reactie CADkoop:

Dat is precies waar we naar streven. Leuk dat je het ook zo ervaren hebt!

Twan Lintermans

Chat en telefonisch contact was heel prettig en handig. Het bleek dat de bezorgdienst bij buren had afgeleverd, maar geen briefje mijn brievenbus had gedaan. Ze hadden gezegd dat ze een SMS zouden... Chat en telefonisch contact was heel prettig en handig. Het bleek dat de bezorgdienst bij buren had afgeleverd, maar geen briefje mijn brievenbus had gedaan. Ze hadden gezegd dat ze een SMS zouden sturen, maar die heb ik nooit ontvangen. Na telefonisch contact wist ik waar pakketje was en kon ik het bij de buren afhalen.

Reactie CADkoop:

Jammer dat het laatste stukje van de verzending net niet goed is gegaan. Helaas hebben we daar geen invloed op. Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is, en veel succes met je product!

L. Buurveld / de Bruin Piping & Construction

Zie de onderstaande waarderingen

Succes met je software!

M. Salehi

Ik word heel goed geholpen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je reactie en deze positieve beoordeling!

Janssens Ronny

Werk er reeds mee op werk , heel fijn programma

Reactie CADkoop:

Fijn dit te vernemen, Ronny. Heel veel succes met AutoCAD LT!

Blouww

Ik ben alvorens via internet de bestelling gedaan te hebben goed telefonisch geïnformeerd over de pakketten.

Reactie CADkoop:

Dat is precies wat we willen doen: CADgebruikers goed helpen bij de aankoop. Veel succes met je software!