CADkoop

8.1/10

Henk-Jan van asselt

Prima, lekker snel

Reactie CADkoop:

Bedankt Henk-Jan, fijn dat we je snel hebben kunnen helpen! 🚒

Stephan Brug

Na een duidelijk advies heb ik afgelopen week Autocad LT aangeschaft via CADkoop.
Werd vandaag terug gebeld dat er een kortingsactie was die ik net had misgelopen.
De verkoper gaf aan...
De verkoper gaf aan dat ik alsnog recht had op deze korting, en krijg ruim € 80,- terug gestort.
Kan niets anders zeggen dan goede service!

Eerlijk duurt het langst 😊

BDJ Inspectie, Keuring en Advies

Overstap van kwartaal abonnement LT naar jaarabonnement verliep vlekkeloos.
Overstap van kwartaal abonnement LT naar jaarabonnement verliep vlekkeloos.
Ondanks dat de kortingsactie al een week verlopen was, heeft CADkoop op eigen initiatief en met terugwerkende kracht de korting verleend. Topservice!

Reactie CADkoop:

Leuk om te horen! Veel succes met AutoCAD LT!

Bureau Boom

Het was voor mij niet direct duidelijk dat CADkoop officieel partner is van Autodesk, waardoor ik twijfelde via CADkoop te bestellen. Uiteindelijk gedaan en tevreden over de dienstverlening.

Reactie CADkoop:

Ah, misschien moeten we dat voortaan duidelijker communiceren. Bedankt voor de tip!

Valerie

Super snelle levering en via de chat had ik ook snel antwoord op specifieke vragen

Reactie CADkoop:

Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen, Valerie!

Gerben van Schaik / Floor van Schaik Rack Solutions

Over CADkoop kan ik me niet anders uiten dan dat ik voor 100% tevreden ben. Ik ben perfect en snel geholpen met het juiste advies en heb de producten snel ontvangen.

Reactie CADkoop:

Wat leuk om te horen, veel succes met je software!

Rifa CAD-Works

Geen persoonlijke hulp gehad

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je bericht. Onze website is er met name op gericht om bezoekers zelf de bestelling te laten afronden. Mocht je hulp nodig hebben, dan staan we uiteraard graag voor je klaar!

Lamers & Visser BV

Duidelijke website en een snelle afhandeling van de opdracht.

Reactie CADkoop:

Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen!

Lichttotaal

Goede klantenservice.
Vlot geholpen.
Vriendelijke mensen.

Haha, Brabantse gezelligheid 😊

Nibevo BV

Reactie CADkoop:

Bedankt voor jullie review, en veel succes met de software!