CADkoop

8.2/10

raymond

Alles netjes en soepel verlopen

La Jari

Zeer slechte ervaring, ik koop al enkele jaren de licentie voor Sketchup. Dit is ook gelijk de laatste keer. Het abonnement liep af, en omdat ik een studie volg, kom ik in aanmerking voor de... Zeer slechte ervaring, ik koop al enkele jaren de licentie voor Sketchup. Dit is ook gelijk de laatste keer. Het abonnement liep af, en omdat ik een studie volg, kom ik in aanmerking voor de studenten licentie. Dit wist ik eerst niet. Deze is stukken goedkoper. Helaas wordt er niet meegedacht, maar tegengewerkt. Ik moest de aangeschafte studentenlicentie annuleren, en het dure abonnement verplicht afnemen, anders zouden ze een incassobureau inschakelen. Daar werd mee gedreigd.
Zeer klantonvriendelijkheid en kortzichtig, want mij zijn ze als trouwe klant kwijt!!!!

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je reactie, en natuurlijk vinden we het niet fijn dat je het zo ervaren hebt. Zoals we hebben aangegeven kunnen we niet bij elke aankoop pro-actief nagaan of de koper ook recht heeft op... Bedankt voor je reactie, en natuurlijk vinden we het niet fijn dat je het zo ervaren hebt. Zoals we hebben aangegeven kunnen we niet bij elke aankoop pro-actief nagaan of de koper ook recht heeft op een studentenlicentie; dat is onbegonnen werk. In principe kunnen we op naam ingekochte licenties niet annuleren maar we hebben een uitzondering voor je gemaakt. Ook hebben we je huidige abonnement alvast stop gezet zodat je zelf kunt kiezen wat je in het vervolg wilt doen. We hopen dat we het hiermee voor zover mogelijk naar tevredenheid hebben opgelost.

Atiso bv

Slechte voorlichting over renewal abonnement Webshop

Reactie CADkoop:

Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Tijdens je abonnement ontvang je meerdere keren een melding waarin we de status van je abonnement aangeven én wanneer het abonnement wordt verlengd. Op de... Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Tijdens je abonnement ontvang je meerdere keren een melding waarin we de status van je abonnement aangeven én wanneer het abonnement wordt verlengd. Op de webshop en op de factuur staat ook aangegeven dat het autorenew abonnementen betreft. Eigenlijk gaat dat (bijna) altijd goed. Graag zouden we van je vernemen waar we ons proces kunnen verbeteren.

Roger Geelen Engineering b.v.

Perfect programma als je autocad gewend bent, maar stukken goedkoper

Arno

Uitstekend alternatief voor AUTOCAS

Jeroen Klok Klust

Ben goed geholpen en snelle levering van de licentiecode zodat ik snel aan de slag kon, mooi pakket Bricscad!!

Jerry Kok, De Woonschakel

Betrouwbaar bedrijf, adequaat en snel geholpen bij aanschaf licentie

Fase5 Bouwbegeleiding

Top advies en snel geregeld.

Beter Wonen

Netjes geholpen en producten snel geleverd.