CADkoop

Goed programma

Fire Prevent

Fijn geholpen, goede basiscursus gehad verzorgd door René Schreuders

E. Vlasblom

Prima bedrijf met breed aanbod van software. Wel jammer dat ze aan een particulier niet aangeven dat er Black friday aanbiedingen zouden komen. Had ik niet verwacht nl. Maar scheelt wel aanzienlijk... Prima bedrijf met breed aanbod van software. Wel jammer dat ze aan een particulier niet aangeven dat er Black friday aanbiedingen zouden komen. Had ik niet verwacht nl. Maar scheelt wel aanzienlijk in de kosten

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je review. We hebben heel uitbundig aangekondigd dat er een Black Friday/ Cyber Monday actie zou komen. Zo waren we te zien op Youtube, LinkedIn en onze homepage hadden we speciaal voor... Bedankt voor je review. We hebben heel uitbundig aangekondigd dat er een Black Friday/ Cyber Monday actie zou komen. Zo waren we te zien op Youtube, LinkedIn en onze homepage hadden we speciaal voor de gelegenheid aangepast. Ik denk dat e.e.a. elkaar net gekruist heeft.

Tuinbaas

Bestel er regelmatig, wordt altijd goed en snel geholpen

K3 architectuur

Mijn meest recente ervaring is niet goed. Online 2 licenties gekocht die 2 weken later nog niet zichtbaar zijn in onze omgeving.

Reactie CADkoop:

Door een samenloop van omstandigheden, waaronder drukte tijdens Black Friday heeft dit inderdaad langer geduurd dan we hadden gewild, waarvoor onze excuses. Gelukkig is het in het verleden bij... Door een samenloop van omstandigheden, waaronder drukte tijdens Black Friday heeft dit inderdaad langer geduurd dan we hadden gewild, waarvoor onze excuses. Gelukkig is het in het verleden bij jullie altijd goed gegaan en zijn jullie licenties inmiddels zichtbaar. Mocht er verder nog iets zijn dan vernemen we het graag.

Kombiform Kunststoftechniek BV

Helemaal prima