CADkoop

8.1/10

quickconcept

Tnx! πŸ’ͺ

H. Timmer / Workable concepts

Snelle service, opvolging & nette prijzen.

Reactie CADkoop:

Dat is precies waar we bekend om willen staan.πŸ‘Œ Fijn dat je het ook zo ervaart en bedankt voor je reactie!

Lasbedrijf van Beek & zonen

Tot nu toe alleen maar een positieve ervaring!

Dat is wederzijds, Martijn! πŸ’•

t-one keukens en interieurs

Uitstekend geholpen!!

Reactie CADkoop:

We hopen dat je er veel mooie keukens mee mag ontwerpen!

Nederlandsde Expert Groep

Prima communicatie. Goed ontvangst en verzorging. Zou het aanbevelen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je review, je mag je nu ook een Expert in Sketchup noemen πŸ˜ƒ. Veel succes met de software en je vaardigheden!

Tom

Goed verhaal, Tom! Lekker kort πŸ˜ƒ

erick-metaalwerken

De download van het bestelde ging niet helemaal volgens plan. Bellen met de Cadkoop klantenservice was het begin van de oplossing van het probleem. Ik hoop dat iedereen dan net als ik, de... De download van het bestelde ging niet helemaal volgens plan. Bellen met de Cadkoop klantenservice was het begin van de oplossing van het probleem. Ik hoop dat iedereen dan net als ik, de onvolprezen Sonja Klerks dan aan de lijn krijgt. Het kostte enkele mails over-en-weer, met daarbij direct een koppeling naar de importeur van het pakket, maar binnen eklele uren was het pakket bij mij 'up-and-running' en kon ik gerust gaan slapen. Bij het opstaan de volgende dag was de eerste mail in mijn inbox van Sonja: "Hoe het was gegaan en of alles nu goed liep?"
Mijn oprechte conclusie: Een goede en direct te bereiken klantenservice daar bij Cadkoop met prima after-sales kwaliteit.
Klinkt allemaal heel ronkend dit relaas en doet vermoeden dat ik betaald ben voor deze mooie woorden, maar dat is dus absoluut niet het geval. Bestel zelf maar eens iets bij Cadkoop en ik wens je daarbij van harte enig down-load ongemak toe, je zult dan vanzelf de goed klantenservice ervaren.

Reactie CADkoop:

Wat een leuke feedback, zeg! Op de eerste plaats zijn we natuurlijk blij dat alles werkt. Maar we worden extra blij van de moeite die je hebt genomen om dat in zo'n leuk verhaal terug te koppelen.... Wat een leuke feedback, zeg! Op de eerste plaats zijn we natuurlijk blij dat alles werkt. Maar we worden extra blij van de moeite die je hebt genomen om dat in zo'n leuk verhaal terug te koppelen. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Sonja

Allogic

Reactie CADkoop:

Veel succes met je software!

Aankoop software online zou binnen de 60min moeten geregeld kunnen worden.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je bericht en we zijn het helemaal met je eens πŸ˜ƒ. Voor de levering zijn we ook van externe factoren afhankelijk. We proberen die dagelijks te verbeteren.

PM. Roks

Oke