CADkoop

8.3/10
8.5/10
8.1/10

H. Timmer / Workable concepts

Snelle service, opvolging & nette prijzen.

Reactie CADkoop:

Dat is precies waar we bekend om willen staan.๐Ÿ‘Œ Fijn dat je het ook zo ervaart en bedankt voor je reactie!

Lasbedrijf van Beek & zonen

Tot nu toe alleen maar een positieve ervaring!

Dat is wederzijds, Martijn! ๐Ÿ’•

t-one keukens en interieurs

Uitstekend geholpen!!

Reactie CADkoop:

We hopen dat je er veel mooie keukens mee mag ontwerpen!

Nederlandsde Expert Groep

Prima communicatie. Goed ontvangst en verzorging. Zou het aanbevelen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je review, je mag je nu ook een Expert in Sketchup noemen ๐Ÿ˜ƒ. Veel succes met de software en je vaardigheden!

Tom

Goed verhaal, Tom! Lekker kort ๐Ÿ˜ƒ

erick-metaalwerken

De download van het bestelde ging niet helemaal volgens plan. Bellen met de Cadkoop klantenservice was het begin van de oplossing van het probleem. Ik hoop dat iedereen dan net als ik, de...

Reactie CADkoop:

Wat een leuke feedback, zeg! Op de eerste plaats zijn we natuurlijk blij dat alles werkt. Maar we worden extra blij van de moeite die je hebt genomen om dat in zo'n leuk verhaal terug te koppelen. Graag tot de volgende keer! Groetjes, Sonja

Allogic

Reactie CADkoop:

Veel succes met je software!

Aankoop software online zou binnen de 60min moeten geregeld kunnen worden.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je bericht en we zijn het helemaal met je eens ๐Ÿ˜ƒ. Voor de levering zijn we ook van externe factoren afhankelijk. We proberen die dagelijks te verbeteren.

PM. Roks

Oke

๐Ÿ‘Œ

Van Nieuwpoort Beheer B.V.

Via onze accountmanager proberen te bestellen. Deze verwees ons naar de webshop. Vul ik daar het factuur adres en een ander verzend adres in.... sturen ze het apparaat naar het factuuradres ipv het...

Reactie CADkoop:

Bedankt voor de feedback. Door een technische fout was inderdaad het juist afleveradres niet doorgekomen. Dit is inmiddels opgelost. Zoals telefonisch besproken is de 3D muis inmiddels op het juiste adres ๐Ÿ™‚